globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Voda z vyfuku
 
23.9.2008 v 18:31
Asi po tydnu sem nastartoval cbr protože sem daval ladák a ze svodu litaly kapičky vody.. stalo se mi to už dřiv ale pak to přestalo... když sem zkusil loužičku na zemi kerá se udělala bylo to jako zředěná voda s chladici kapalinou.. pak sem zkusil chladici kapalinu ale ta měla o dost hořčejši chut... po chvili sem zase zkusil tu z vyfuku a připadala mi jako normálni voda tak nevim stalo se to někomu z vás? No tak hodně aby se to rosilo je mi divny a že by tekla chlad. kap. do motoru to taky nevim protože nedávno sem měnil olej a v pohodě kdosi mi řikal že by se tam udělaly bublinky.. a kapalina je furt na stejné urovni.. po zahřátí to nedělá. diky za odpovědi

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 18:37 | Nahoru | #1
Je to normální. Za studena se benzín hůř spaluje, po zahřátí se tento jev vytrácí. Benzín obsahuje i vodu, která se nestačí spalovat. Na některých benzinkách je této vody víc, na některých míň, proto tankuju na osvědčených značkových pumpách. Všimni si některých aut při rozjezdu na křižovatce, jak z nich chčije voda. Z toho bych zatím žádné ukvapené závěry nedělal.

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 18:41 | Nahoru | #2
pro porovnani bych jeste byt tebou ochutnal benzin a motorovej olej

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 18:45 | Nahoru | #3
Je to normálka, nemusíš mít strach a už bych to radši moc neochutnával

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 18:48 | Nahoru | #4
Pates601> No u aut je to spis z katu.

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 18:49 | Nahoru | #5
Zdenek.FZS600> Jen at si da co ho nezabije to ho posilni

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:05 | Nahoru | #6
diky aspon ste mě uklidnily... protože sem se toho dost leknul no sem eště mlady pero

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:33 | Nahoru | #7
Dyk jak to šecko okoštoval

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:35 | Nahoru | #8
Je to normální...ale z toho ochutmávání jsem nemohl...nezkoušels to třeba s nějakou přílohou?

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:39 | Nahoru | #9
TomFZR600>Ochutmávání-on u toho papkání i mával?To je na Bohnice ne?

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:42 | Nahoru | #10
při spalování benzínu, vzniká oxid uhličitý, voda a pak ještě několik dalších plynů, které ale objemově nemají takový význam. Dokud jsou svody a výfuk studený, může na nich ta voda kondenzovat a vykapávat i ven. Ale pokud se ohřeje, už by to dělat neměl. Pokud to dělá ohřátý je někde chyba, pokud jen studený, není snad ani co řešit. Ale asi bych to fakt neochutnával

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 19:52 | Nahoru | #11
Koudr, nenech se zblbnout. Když je v benzinu viditelná voda, tak to fakt nejede. Tohle nemá s vodou v benzinu nic společnýho.
Ochladilo se a vzniká kondenzát. Ke spalování benzinu v motoru potřebuješ co? Koudr? Benzin, kompresi, svíčku a ... vzduch!
A v tom to je. A vzduch obsahuje co? Vodu! A při spálení směsi se změní na co? Na páru. A když máš studený motor a hlavně vejfuk tak pára dělá co? Kondenzuje A věř že ta tvoje motka dost dejchá vzduch. Takže se nediv, že ti z vejfuku kape Jakmile se vejfuk prohřeje, voda nekondenzuje a ve výfukových plynech se změní na páru a je ji prd vidět. Zkus si podržet ruku u vývodu už teplého výfuku ruku a vždycky ucítíš teplo a vlhkost. Prostě voda tu je s náma, s tím nic nenaděláš. Přeju ti klidné a spokojené podzimní ježdění a dávej bacha na vodu, která se v ranních hodinách mění ve skupenství pevné a to je ku.va led

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 21:30 | Nahoru | #12

skyair>Koudr, nenech se zblbnout. Když je v benzinu viditelná voda, tak to fakt nejede. Tohle nemá s vodou v benzinu nic společnýho.
Ochladilo se a vzniká kondenzát. Ke spalování benzinu v motoru potřebuješ co? Koudr? Benzin, kompresi, svíčku a ... vzduch!
A v tom to je. A vzduch obsahuje co? Vodu! A při spálení směsi se změní na co? Na páru. A když máš studený motor a hlavně vejfuk tak pára dělá co? Kondenzuje A věř že ta tvoje motka dost dejchá vzduch. Takže se nediv, že ti z vejfuku kape Jakmile se vejfuk prohřeje, voda nekondenzuje a ve výfukových plynech se změní na páru a je ji prd vidět. Zkus si podržet ruku u vývodu už teplého výfuku ruku a vždycky ucítíš teplo a vlhkost. Prostě voda tu je s náma, s tím nic nenaděláš. Přeju ti klidné a spokojené podzimní ježdění a dávej bacha na vodu, která se v ranních hodinách mění ve skupenství pevné a to je ku.va led



Dovolim si upozornit, ze voda bude tvorit podstatnout cast spalin i kdyby motorka nasavala zcela suchy vzduch......

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 21:47 | Nahoru | #13
ale taky kdyby se zacala stracet chladici kapalina tak muze byt tesneni pod hlavou v haji

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 22:17 | Nahoru | #14
stalo se mě to stejný, vyjedu z garáže, zavřu dveřa, jdu nahoru a do xichtu mě cosi prsklo, tak dám ruku před výfuk a ruka uplně mokrá, málem mě kleplo, to bylo hned po tom co sem natankoval u Tesca, bo sem tam byl neco kupit, ale motorka jela furt stejně, pak sem bral jinde a furt to stejný, ale fakt enom za studena

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 22:44 | Nahoru | #15
uncompromised: Protože to co ti prská na ruku z výfuku není voda ze špatnýho benzínu ale ze vzduchu. Kdyby v tom benálu byla voda tak bys to rychle poznal.

Voda z vyfuku

23.9.2008 v 22:51 | Nahoru | #16
dave-lister> no šak říkám, nikdy sem si teho nevšiml, až náhodou po natankování u "nejlevnější benzinky ve městě"

Voda z vyfuku

24.9.2008 v 08:05 | Nahoru | #17
Voda lítá z výfuku (jak už tu bylo uvedeno) díky kondenzaci. Po zahřátí se voda vypaří. Názory že to je voda v benzínu jsou naprosto výstřel do tmy. To by nešlo ani natočit :)

P.S: Potřeboval bych sím tě ochutnat chladící kapalinu, jestli je cajk. Neměl bys čas? A když už budeš u toho, nejsem si jistý brzdovou kapalinou Díky

(Sorry ale musel jsem )

Voda z vyfuku

24.9.2008 v 13:50 | Nahoru | #18
Kurňa kluci, to jsou většinou teorie.
Zčásti to už nastínil Vošmrda, ale nedotáhl to do konce.
Benzín vodu neobsahuje a pokud ano, tak jen v zanedbatelném mikroskopickém množství. Vzduch vodu už obsahuje, ale zase né tolik, aby to dělalo to, co popisuje zakladatel vlákna.
Palivo - uhlovodíky, má složení z uhlíku (C) a z vodíku (H).
Obecná zkratka pro uhlovodíky je CxHx, kdy obsah vodíku je v průměru 2x tak vyšší, než obsah uhlíku.
Hoření je chemická reakce a je to vlastně reakce mezi uhlo-vodíky a kyslíkem (O).
Pokud dojde ke spalování, tak vedle množství oxidu uhličitého a uhelnatého, vzniká i velké množství vody, protože vodík s kyslíkem reaguje, za výdeje tepla, jen na vodu! Na nic jiného.
Ta voda z výfuku po nastartování v zimě znamená, že tzv. "suchá pára" (neviditelná) o vysoké teplotě (z procesu hoření) se průchodem přes studený výfuk ochladí a vznikne "mokrá pára", který navíc velmi rychle kondenzuje a vypadá jako pára nad hrncem - bílý kouř.
Žádná jiná voda na to nemá vliv.
Jinak to, že jsi to zkusil ochutnat, je nejlepší a nejrychlejší osvědčená metoda - ať se všichni smějou jak chtějí!
Edit - to, že bílý kouř pak zmizne znamená, že výfuková soustava se ohřála a ke kondenzaci páry na vodu v ní už tolik a nebo vůbec, nedochází.

Naposledy editováno 24.09.2008 14:01:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist