Ochladilo se a vzniká kondenzát. Ke spalování benzinu v motoru potřebuješ co? Koudr? Benzin, kompresi, svíčku a ... vzduch!
A v tom to je. A vzduch obsahuje co? Vodu! A při spálení směsi se změní na co? Na páru. A když máš studený motor a hlavně vejfuk tak pára dělá co? Kondenzuje A věř že ta tvoje motka dost dejchá vzduch. Takže se nediv, že ti z vejfuku kape Jakmile se vejfuk prohřeje, voda nekondenzuje a ve výfukových plynech se změní na páru a je ji prd vidět. Zkus si podržet ruku u vývodu už teplého výfuku ruku a vždycky ucítíš teplo a vlhkost. Prostě voda tu je s náma, s tím nic nenaděláš. Přeju ti klidné a spokojené podzimní ježdění a dávej bacha na vodu, která se v ranních hodinách mění ve skupenství pevné a to je ku.va led
skyair>Koudr, nenech se zblbnout. Když je v benzinu viditelná voda, tak to fakt nejede. Tohle nemá s vodou v benzinu nic společnýho.
Ochladilo se a vzniká kondenzát. Ke spalování benzinu v motoru potřebuješ co? Koudr? Benzin, kompresi, svíčku a ... vzduch!
A v tom to je. A vzduch obsahuje co? Vodu! A při spálení směsi se změní na co? Na páru. A když máš studený motor a hlavně vejfuk tak pára dělá co? Kondenzuje A věř že ta tvoje motka dost dejchá vzduch. Takže se nediv, že ti z vejfuku kape Jakmile se vejfuk prohřeje, voda nekondenzuje a ve výfukových plynech se změní na páru a je ji prd vidět. Zkus si podržet ruku u vývodu už teplého výfuku ruku a vždycky ucítíš teplo a vlhkost. Prostě voda tu je s náma, s tím nic nenaděláš. Přeju ti klidné a spokojené podzimní ježdění a dávej bacha na vodu, která se v ranních hodinách mění ve skupenství pevné a to je ku.va led
Dovolim si upozornit, ze voda bude tvorit podstatnout cast spalin i kdyby motorka nasavala zcela suchy vzduch......
P.S: Potřeboval bych sím tě ochutnat chladící kapalinu, jestli je cajk. Neměl bys čas? A když už budeš u toho, nejsem si jistý brzdovou kapalinou Díky
(Sorry ale musel jsem )
Zčásti to už nastínil Vošmrda, ale nedotáhl to do konce.
Benzín vodu neobsahuje a pokud ano, tak jen v zanedbatelném mikroskopickém množství. Vzduch vodu už obsahuje, ale zase né tolik, aby to dělalo to, co popisuje zakladatel vlákna.
Palivo - uhlovodíky, má složení z uhlíku (C) a z vodíku (H).
Obecná zkratka pro uhlovodíky je CxHx, kdy obsah vodíku je v průměru 2x tak vyšší, než obsah uhlíku.
Hoření je chemická reakce a je to vlastně reakce mezi uhlo-vodíky a kyslíkem (O).
Pokud dojde ke spalování, tak vedle množství oxidu uhličitého a uhelnatého, vzniká i velké množství vody, protože vodík s kyslíkem reaguje, za výdeje tepla, jen na vodu! Na nic jiného.
Ta voda z výfuku po nastartování v zimě znamená, že tzv. "suchá pára" (neviditelná) o vysoké teplotě (z procesu hoření) se průchodem přes studený výfuk ochladí a vznikne "mokrá pára", který navíc velmi rychle kondenzuje a vypadá jako pára nad hrncem - bílý kouř.
Žádná jiná voda na to nemá vliv.
Jinak to, že jsi to zkusil ochutnat, je nejlepší a nejrychlejší osvědčená metoda - ať se všichni smějou jak chtějí!
Edit - to, že bílý kouř pak zmizne znamená, že výfuková soustava se ohřála a ke kondenzaci páry na vodu v ní už tolik a nebo vůbec, nedochází.
Naposledy editováno 24.09.2008 14:01:24