Poradíte, čím by to mohlo být a kde bych měl hledat chybu?
Závady o kterých bych uvažoval já.
1.) Netěsnící výfukové ventily
Když se zohly všechny 4 sací, musela klika přejet přes horní úvrať a je možné, že by výfukové v. trochu vyhla. Na druhou stranu moto jde nastartovat normálně, do výfuku nestřílí
2.) Špatné svíčky
Zkoušel jsem měnit za starší a tato závada se projevovala pořád.
3.) Ucpaná tryska, nebo zaseklý plovák v karbu, případně špatně zapojená hadička. Karb jsem nekontroloval, hadičky ano a jsou zapojeny správně.
4.) Nějaká chyba v ele, asi by to mohlo být vysokonapěťovou cívkou
Pocitově jsem zjistil, že u horkého motoru to skoro nedělá a když ano, tak méně výrazněji, moto s sebou tak neškubne jako zastudena. Jinak moto je trošku hlučnější, ale to může být těma novýma ventilama(nebo ještě trošku ohlýma výfukovýma?). Na sytič to je hůře postřehnutelné, proto mi moto ze servisu možná předali s tou závadou, aniž by si jí všimnuli.
Jedná se o servis v Rožnově pod Radhoštěm a kvůli stále se oddalujícím termínům tam budu volat a dožadovat se vrácení moto v neopraveném stavu a snažit se opravit moto svépomocí za pomocí vás, ochotných motorkářů a kámošů.
Díky mockrát za vaše věcné nápady a postřehy. Ales.L
McMaron>panebože servis v Rožnově p.R. tak to hoď rovnou na vrakáč jesli si to dal těm motořezníkům do pazour
a kteréj myslíš, přímo v Rožnově nebo Zubří? Byl jsem v obou a u jednoho chvála a druhého :\
Naposledy editováno 04.10.2008 21:47:52
Ales.L>Ventily se ohly proto, protože se potkaly s pístem. Při pádu buď povolila vodícící lišta, nebo napínák a ten přeskočil na rozvodových kolech. V servisu mi řekli, že rozvoďák vytahaný není a nikde žádnou chybu nenašli, jen že byl o 2 zuby přeskočený rozvoďák. Ozvali se v pátek s tím, že zjistili, že je vadná indukční cívka. Takže uvidím, až jim příjde a vyzkouší ji. PS: V Zubří dobré a v Rožnově špatné?
I kdybys bil motorem o zem nebo ho hodil ze skály - nevidím jediný důvod aby se uvolnil normálně fungující napínák (pokud má dostatečně silnou pružinu a funkční západku), stejně tak to bude i u lišty.
Co se týče indukční cívky - tak tu jsem špatnou na ER5tce ještě neviděl.... to je i důvod, proč jich mám doma deset náhradních.....
Ales.L>Ventily se ohly proto, protože se potkaly s pístem. Při pádu buď povolila vodícící lišta, nebo napínák a ten přeskočil na rozvodových kolech. V servisu mi řekli, že rozvoďák vytahaný není a nikde žádnou chybu nenašli, jen že byl o 2 zuby přeskočený rozvoďák. Ozvali se v pátek s tím, že zjistili, že je vadná indukční cívka. Takže uvidím, až jim příjde a vyzkouší ji. PS: V Zubří dobré a v Rožnově špatné?
s MadMaxem mám dobré zkušenosti, jsou ochotni a jakého tam mají servisáka, to nevím, nemám s ním osobní zkušenost. Sice kdysi jsem si tam nechal něco prohodit na moto a on zapomněl při kompletaci přitáhnout v tom cvalu (čekal jsem na dohotovení) jeden šroub, ale nešlo o nic závažného....v Zubří mi dělali kdysi ventily, ale vzhledem k tomu, že servisman na tomhle typu nikdy nědělal, tak jsem z toho neměl dobrý pocit, ale zvládl to a to je důležité....po téhle zkušenosti vím, že je to dost o přístupu.....
Naposledy editováno 30.09.2008 21:39:33