globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejhezčí motorky za posledních 20 let
 
23.9.2008 v 14:00
podle mě

DUCATI 916-996-998
SUZUKI HAYABUSA¨
SUZUKI TL 1000 R
YAMAHA THUNDERACE
KAWA ZX 12 R
KAWA ZZR 1400
DUCATI 1098
HONDA NR 750
MV AUGUSTA 1000 F4 SENNA
SUZUKI M 1800 R
HONDA VFR
YAMAHA V- MAX
TRIUMPH SPEED TRIPLE
HD FAT BOY
DUCATI 888
KAWASAKI ZX 7R - ZXR

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

25.9.2008 v 14:53 | Nahoru | #91

DMC.motobiker>2stroke>DMC.motobiker>350 bere většinou kolem 5 l, zaleží jak moc to honíš, někdo jezdí prý i pod 5 l...Eko normy jsou hovadina - celé je to založené jenom na emisích CO2, což je jenom jeden z několika skleníkových plynů, hlavní je samozřejmě vodní pára...ale tu ve výfukových plynech moc neovlivníš...holt, aby se vlk nažral a koza zůstala celá ...hovadiny
No já jsem to asi honil hodně, protože pod 7 jsem se fakt nedostal, měl jsem r.v.1986, přesný typ nevím, na Monsteru jsem se ještě přes 7 nedostal, ale to jsem měl převod do pomala a jezdil jsem jen palbu (jak to jen na M600 jde), ted mam převod do rychla, a už se nedostanu ani přes 6, a dá se s tím jet i za 4, což je v poměru požitek z jízdy - spotřeba dokonalá motorka, jinak EKO normy jsou i podle mě opravdu hovadina, skazily tím Evropskou verzy Buella, a mnohé další, a navíc u motorek je to vážně zbytečný, když si vezmeš kolik % vozidel v provozu jsou motorky...



Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

25.9.2008 v 19:11 | Nahoru | #92

NickSlaughter> Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš


Já ale vím co chci, motorku co vypadá jako Monster, má dvouválec, 160 Nm, 175 Koní, jede 300 Km/h a žere nejvíc 1,5 Litru na 100, je to snad tak těžký pochopit???

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

25.9.2008 v 20:23 | Nahoru | #93
u mě:

R6 od roku 2006
R1 taky od roku 2006
K8
Ducati 1098

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

25.9.2008 v 21:00 | Nahoru | #94
R1
1098
MT-01
XJR
Fazer1000

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

25.9.2008 v 23:36 | Nahoru | #95

xeon2>VYRUS 984


ještě že to má řídítka, jinak bych nevěděl jakym směrem se rozjedu

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

26.9.2008 v 10:10 | Nahoru | #96
[quote]Kraky>Cuba_ZX7R> ..Tvoje bejvala,to je super stroj
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc

[img] jare bude ZX-12R takze tak... je mi po ni trosku smutno, protoze slouzila fakt dobre, ale zmena je zivot... ale jsem fakt rad ze je v dobrych rukach a ze ti slouzi... jezdi pekelne dobre.. to vim sam

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

26.9.2008 v 11:04 | Nahoru | #97
[quot e]Max R1>R1
1098
MT-01
XJR
Fazer1000 [/quote]

az na toho fazera MT01

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

26.9.2008 v 14:06 | Nahoru | #98

Cuba_ZX7R>Kraky>Cuba_ZX7R> ..Tvoje bejvala,to je super stroj
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc

[img] jare bude ZX-12R takze tak... je mi po ni trosku smutno, protoze slouzila fakt dobre, ale zmena je zivot... ale jsem fakt rad ze je v dobrych rukach a ze ti slouzi... jezdi pekelne dobre.. to vim sam



Jo jo, taky se mi líbí, ten pejsek...

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

26.9.2008 v 21:18 | Nahoru | #99
JAWA 350 perák
JAWA 500 OHC

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

27.9.2008 v 09:18 | Nahoru | #100

shantis>
JAWA 350 perák
JAWA 500 OHC


Ano, ty byli za posledních 20 let asi opravdu nejlepší...

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

27.9.2008 v 09:55 | Nahoru | #101
DUCATI 916-996-998

Naposledy editováno 27.09.2008 09:56:36

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

28.9.2008 v 14:28 | Nahoru | #102
Ducati 916 Yamaha V-Max Haybusa Triumph Speed Triple MV Agusta F4

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

29.9.2008 v 16:02 | Nahoru | #103

DMC.motobiker>shantis>
JAWA 350 perák
JAWA 500 OHC


Ano, ty byli za posledních 20 let asi opravdu nejlepší...


ty sou stale nejlepsi

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

29.9.2008 v 17:06 | Nahoru | #104
Už dál nic nemusíte psát a pokračovat je to RF A pak teda to TL 1000R

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

29.9.2008 v 17:45 | Nahoru | #105
ZX7R

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

29.9.2008 v 18:23 | Nahoru | #106
shantis> No na tý Jawě 500 OHC se asi schodneme, ale to až někdo vytvoří Diskuzy s názvem "Nejlepší česká motorka za posledních 60 let..." , jinak abych ještě přidal můj nejnovější názor na toto téma, tak určitě se to nedá říct jasně, byla to tahle nebo tamta, jde o to v jaký kategoriji, v každý to bude jiná, pro mě je nejlepší motorka za posledních 20 let jednoznačně Harley-Davidson FatBoy, bez ohledu na kategoriji, ale abych to seřadil podle stylů, tak je to takhle:

SuperBike: Ducati 916
NakedBike: Ducati Monster, Buell XB??S
Chopper/Cruiser: Harley-Davidson FatBoy

no a Endurka, Krosky a Motardi nejsou na krásu, ale na pole, a v ostatních kategorijích se nevyznám, nebo spíš ty ostatní skupiny mi nic neříkají a neni to už nic pro mě, takže se k nim ani nemohu vyjádřit...

Naposledy editováno 29.09.2008 18:29:22

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

8.10.2008 v 19:12 | Nahoru | #107
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990

(reakce na) Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 16:46 | Nahoru | #108

DMC.motobiker>2stroke>NickSlaughter>Jo o výkonu jsem tam nic nepsal . Jak říkaš, z 2T litru dneska klidně 300 HP. Zbytečně moc. Raději výkon do 200 HP a větší ovladatelnost. I tak by to byl masakr a žralo by to travu kolem cesty (spotřeba 20 na 100 )... Jednou jsem viděl na ebaji prodávat předělanou Suzuki GT 750 na GT "1000"-jiné hlavy a válce, dostal z toho 110 HP - zajímavé
No když to srovnam s mojí starou Jawou 350, která měla nějakých 20 - 25 koní, a žrala mi 7 litrů, tak takovej 2T v 1000ce s výkonem 300 koní by musel žrát snad 50 litrů, a těžko by dneska mohl splnovat nějaký eko normy...



jawa jezdí za 4-10 litrů
U Olomouce stavěl chlapík buggy a pro ni motor 4x400=1600 ccm dvoutakt s válci KTM. předpoklad 210-230 koní ideální pro bike

1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:03 | Nahoru | #109
laďa prášil> No tuhle Jawu jsem přesně měl, vypadala úplně stejně, byla stejně červená, a i to sedlo poznávám, jen jsem nepochopil jestly to má být sériovka nebo má nějak zvýšený výkon, ale podle toho zvuku tipuju že to bude sériovka!
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...

(reakce na) Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:10 | Nahoru | #110

DMC.motobiker>laďa prášil> No tuhle Jawu jsem přesně měl, vypadala úplně stejně, byla stejně červená, a i to sedlo poznávám, jen jsem nepochopil jestly to má být sériovka nebo má nějak zvýšený výkon, ale podle toho zvuku tipuju že to bude sériovka!
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...


Je to úplná seriovka, žádnej nesériovej díl se dá říct, když nemyslím kus trubky. Jinak ten týpek už má nejlepší leta za sebou. Špíš už krajinkář..

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:21 | Nahoru | #111
laďa prášil> Ten týpek to jsi ty???

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:23 | Nahoru | #112
jak říkám, krajinkář...

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:27 | Nahoru | #113
laďa prášil> Aha, chápu, takže poslední hrabě Šternberk ze Šternberku, jak už jsem včera někde slyšel...

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:31 | Nahoru | #114
Tož Šternberk, ecce homo, klasika. Jinak já su z jiné větve, z Prášilovýho rodu

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 18:34 | Nahoru | #115
laďa prášil> Jo tááák , tak to se omlouvám...

(reakce na) Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 22:19 | Nahoru | #116

Šafry>V podstatě všechno jsou pěkný mašiny, ale ještě tady nezaznělo: Suzuki GSX-1100R pro mě ikona své doby.



Pravdu díš
Mi utekla v bazaru tato kráska:
[url=

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

18.11.2008 v 22:45 | Nahoru | #117

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

19.11.2008 v 23:11 | Nahoru | #118
SUZUKI TL 1000 R
SUZUKI GSX-1300R Hayabusa - model 2008
DUCATI Streetfighter
APRILIA RSV 1000 R Factory

edit: Skoda ze tech TLR je tak hrozne malo ...

Naposledy editováno 19.11.2008 23:12:18

(reakce na) Nejhezčí motorky za posledních 20 let

21.8.2009 v 22:15 | Nahoru | #119
HonzaSV> sv 100s je hujda a nejedeeeeeee!

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

22.8.2009 v 19:34 | Nahoru | #120
No tohle téma spíš mělo být: pro mně nejpěknější sériový stroj za posledních 20 let. Nicméně pro mně a většinu platí vždy jen jedna a to ta moje, kterou jsem si upravil podle svýho s trochou individuality . Nechápu jak někdo v klidu vyjmenuje 10 motorek a nejmíň 3 podobný . Asi neví co chce . Bohužel .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist