Jezdím ze 3/4 do lesa a trochu na dráhu, chci enduro se světlama (kvůli přejezdům z garáže a pozdním návratům). Nevím zda si mám vzít 2T a nebo 4T, obojí má svoje pro a proti. Zkuste mi poradit an čem se budu cítit líp a co vyjde líp poměr cena/výkon?
Líbí se mi tyto 2 nabídky a to:
http://www.tipmoto.c...02167-300-exc-e.html
a nebo
http://www.primotorb...DURO/EXC400/info.htm
Tak co myslíte?
Podotýkám, že chci jen KTM.
Nejlepsi je mit obe a stridat dle nalady a druhu vyjizdky
Tady je vetsina "odborniku" ktery bud opovrhujou 4t, pricemz ho nikdy nemeli, nebo opovrhujou 2t, pricemz posledni 2t na kterym jeli byla CZ..
Pak jsou tady "odbornici" kteri opovrhuji KTM, prestoze se na ni nikdy nesvezli a ti, kteri opovrhuji vsim jinym nez KTM, protoze to je proste ktmpyco..
Jinak tenhle 1000x omilanej dotaz 2t vs 4t mi pripomina dotaz "Poradte mi, je lepsi- cokoladova zmrzlina nebo jahodova? Co si mam koupit?"
Jedinej a zcela nespornej fakt je ten, že pokud chceš koupit X let starou motorku, je lepší 2t- jednoduše proto, že vecí co mohl predchozi majitel zmrvit (zanedbat udrzbu) je min..
Pokud chces novou tak ochutnej jestli jahodovou nebo cokoladovou a kup si co ti bude chutnat vic..
A na to si člověk musí trochu zvyknout než motorce přijde na chuť - může se stát že mu při jednom svezení nebude moc pasovat ale úplně super bude třeba až po týdnu. Chtělo by to mít motorku půjčenou aspoň na půl dne
Naposledy editováno 22.09.2008 14:44:35
Další jízda už byla lepší, ale furt nic moc. Pak sem si dvoutakt koupil a týden jsem byl nasr**ej, že jsem ty peníze měl radši dat na charitu Ale cca po měsíci se to podalo a teď je to má #1 volba do hárd terénu
Krom toho by chtelo aby vsechny tebou zkousene motorky byly stejne stare a sladene na tvou postavu.. ono totiz sebelepsi motorka kdyz bude mit nizko/ vysoko riditka, blbe packy, nesednouci brzdy, radicku, blbe nastavene tlumice tak ti to proste nepovi vubec nic, pricemz po "sladeni" to muze byt spicka.. prave z tohohle pak vznikaj "moudra" typu- ty woe svez sem se na KTM woe, vubec to nesedi v ruce, vubec se to neda ovladat, vubec to netlumi, to si nekupuj woe, to je hroznej srac..
TOM_TE450>S Trojem souhlasím. Sem zvyklej že motorku udržuju v co nej stavu, když se pak svezu na čemkoli co má křivě řidítka, vyčvachtaný zvohýbaný páčky, ložiska v krku v pasti, tak to pak se nedá nic srovnávat. Osobně si myslím že dnes sou všechny motorky hodně dobrý a hodně srovnatelný. A hodně záleží jak si motorku nastavíš.
Přesně,5 km projížďky dá jenom základní "info"!Ale "šrot" se poznat asi dá!
BK>Já jel na 530, tu má kámoš, docela "hodná motorka". Jakej je rozdíl mezi 400 a 450?
LEKO neznáš Univok? Má tam jednu stát, taky by nebyla marná.
400 x 450 = rozdíl - objem a výkon!
Univok znám "nadstandartně"!Už jsem s ním mluvil a dá se něco "vymyslet"!
Když tak dej info!
1 reakcí na tento příspěvek Jaký KTM?
Jinak ta otázka není důležitá, tohle vůbec neřeším. Jde o to se na tom naučit a nějak obstojně zvládnout co nejvíc tratí a z vyjížděk po lese se dycky vrátit zdravej.