globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levně GS 500
 
11.9.2008 v 21:20
mluvim tedkom hlavne k ostrilenejm jezdcum co se vyznaj nemate tipy na nejaky GS 500 co by prislo levne treba z Nemecka pokud existuji nejaky stranky na to... diky za kazdej postreh

Levně GS 500

11.9.2008 v 21:29 | Nahoru | #1
Co je levne? GS koupis u nas uz i pod 30 000, za 30 000 uz je slusny vyber. V tyhle cene to podle me nema cenu dovazet, pri zvazeni dalsich nakladu a rizika problemu s prihlasenim.

Levně GS 500

11.9.2008 v 21:36 | Nahoru | #2
GS 500 se dá pořídit z rajchu už za €1000, sleduj třeba
Není správný formát url.
www.mobile.de
nebo
Není správný formát url.
www.motoscout.de

Levně GS 500

11.9.2008 v 21:39 | Nahoru | #3
otas1> ano, ale myslím si, že stav u nás provozovaného géesa a géesa provozovaného v německu je jako sto a jedna, u nás koupíš s největší pravděpodobností starou vránu, v německu je stále velká šance, že bude i starší ročník solidní(myslím v cenové hladině blízké 25000-30000 korun)

Levně GS 500

11.9.2008 v 21:52 | Nahoru | #4
Za ty prachy, za ktery jsou v cechach nejvetsi vrazdy, za ty koupis v nemecku velmi zachovale kousky. Prihlaseni otevrene vyjde na 3-4 litry, prihlaseni skrcene 2x tolik.

Levně GS 500

11.9.2008 v 22:01 | Nahoru | #5
Deadman> a myslis ze by se vyplatilo do toho jit jak rikas? protoze nad tema cenama valim oci.. myslim v dobrym slova smyslu

Levně GS 500

11.9.2008 v 22:22 | Nahoru | #6
Pokud znas nekoho kdo umi nemecky a nekoho kdo ma dodavku, tak rozhodne. Je to snadny, uz jsem jednu GS500E z nemecka dovezl.
Nepokousej se s tim prijet po ose, nemecky prevozky a pojisteni jsou drahy. Jet na nemecky papiry pres hranice nesmis, ikdyz ted uz to nehlidaj.

Potrebujes motorku a odhlasenej nemeckej technicak. V cechach dovozova STK (700-1400Kc podle zapadlosti stanice, ne kazda dela dovozy), pokud je to skrcena verze tak, te poslou s lejstrem k akreditovanymu dovozci pro drahe razitko, pac skrcene verze se u nas neprodavali a nemaj schvaleni k provozu na verejnych komunikacich. S papirem z STK a ostatnima papirama na dovozovy DI, kde nechas 2 litry a za mesic mas cistopis TP (TP kde neni uveden zadny majitel). Pokud to chces prihlasit rovnou na sebe, tak si nejdriv udelej povinny ruceni (to udelej stejne pokud chces jet na STK po ose), a oni ti to klidne rovnou i prihlasi - pak dostanes TP na svy jmeno, OTP a znacku.

Levně GS 500

11.9.2008 v 22:38 | Nahoru | #7
Dejme tomu ze ji tam koupi za v prepoctu 22 000, najede kvuli tomu dohromady 1000km, s autem a valnikem (kterej musi mit nebo si pujcit), kdyz vemes jen benzin jsou to dalsi 3000. 4000 za prihlaseni (ktery nemusi byt uplne bezproblemovy, problemy s homologacema atd jsou dost casty, hlavne u tehle starsich masin. Zabije tim celej den, dalsi den prihlasovanim, kdyz to pujde dobre. A uz jses na cene jak v cechach. Neverim tomu ze vsechny GS 500 91-92 v cechach jsou vrazdy, chce to jen mit sebou nekoho kdo motorkam rozumi (toho bych si ja vzal i do toho nemecka, never ze tam jezdi jen krasny motky v super stavu a lidi tam nejsou vychcany, ikdyz asi ne tak jak tady).

Tohle se vyplati u motorky za 100k, ne u tohohle. V 90% pripadu to stejnak za par mesicu nekde polozi nebo to bude prodavat aby sel na vetsi...

Tohle je muj nazor.

Naposledy editováno 11.09.2008 22:39:31

Levně GS 500

11.9.2008 v 22:46 | Nahoru | #8
otas1>
máš pravdu, hlavně se dnes nevyplatí jet pro 1ks motorky, ale raději se domluvit s někým dalším a spojit cesty dohromady, samozřejmě pokud je to relativně blízko, tak se situace mění, ale obecně nejslušnější ceny vozidel obecně jsou v Porúří (Essen, Dortmund,Bochum atd.)a to je opravdu daleko.

Levně GS 500

11.9.2008 v 22:50 | Nahoru | #9
Tyhle "vylety" se vyplati bazarnikovi co tam ma kontakty a veze tech motorek (taky v jiny cenovy hladine) zpatky plnou dodavku i s valnikem. Ne nekomu kdo jede pro jedno GS 500 za 30 000...

Levně GS 500

11.9.2008 v 23:15 | Nahoru | #10
Az vedle sebe uvidite motorku za 30 z nemecka a motorku co koupis za 30 v cechach, budete koukat jakej je to kurva rozdil. Mam s obojim vlastni zkusenost.

Levně GS 500

11.9.2008 v 23:56 | Nahoru | #11
Deadman jak jsi prisel na to ze skrecne verze nemaj schvaleni na pozemni komunikace????

Levně GS 500

12.9.2008 v 00:03 | Nahoru | #12
nikibor> Tak ze jsem ji prihlasoval. Dokud u nas byly jen 2 ridicaky - malej a velkej, dovozce nemel duvod prodavat uskrceniny a tak homologoval jen otevrenou verzi. Dany typ motorky ma "schvaleni k provozu na pozemnich komunikacich" a jeho prihlaseni jde snadno. Bohuzel 1 z rozhodujicich parametru je vykon, takze stejnej typ s jinym vykonem nez je uvedenej v databazi, ti technici odmitnou protahnout podle schvalenyho typu. Nekde jsou teda rozumni a napisou ti ty papiry, ale tam kde jsem byl ja (Praha Bohdalec) se nenechali ukecat ani kdyz jsem se snazil sebevic, ze prej urednici na DI ten papir stejne budou chtit v podkladech.

Levně GS 500

14.9.2008 v 14:27 | Nahoru | #13

Deadman>Az vedle sebe uvidite motorku za 30 z nemecka a motorku co koupis za 30 v cechach, budete koukat jakej je to kurva rozdil. Mam s obojim vlastni zkusenost.



A tak cim to ze ti cechaci mastici tak vse vykurvej?
A nedopadne to s tou hezkou za 30 z nemecka stejne jen ze bude takto vykurvena po roce uzivani cechacem?
Tak takto uz ji aspon nemusi kurvit ne?
A nebo kazdej kurvic chce hezci motorku aby ji mohl vykurvit podle sebe?

A kdyz ti nejakej pitomec nechce napsat vykon v tp jekej je udanej v nemeckym tp tak ho poslej vis kam a jdi jinak kde se budou drzet toho co je psane v tp.

Naposledy editováno 14.09.2008 14:31:42

Levně GS 500

15.9.2008 v 00:25 | Nahoru | #14
z-x-r> Motorka z roku 94 je 14 let stara. To znamena ze bud v nemecku najela 100 tisic km a je mimo tvuj zajem, jelikoz si radeji priplatis a dovezes za 30 motorku co stala nejake zenske v garazi a ma najeto jen 25 tisic. (Takovou jsem tam za ty prachy koupil a po dukladne prohlidce u nas jsem overil ze je fakt skoro nejeta).
Druha moznost je ze koupis ten stejnej typ motorky v cechach, za stejny prachy jsou tu jen nejlevnejsi kousky.
Motorka opet z roku 94 najela v nemecku za 4 roky 50 tisic, pote s ni nemec boural a rozhodl se ji za par drobnych prodat. Pro nemce to neni zajimavej kup, ale pro ceskeho dovozce ojetin je to vyhodna koupe. Vidle srovnal na lisu, zbytek opravil za pomoci sikovnych mechaniku bez koupe jedineho noveho dilu. Tachometr stocil na 15 a v roce 1998 se v inzerci objevila 4 roky stara motorka, na nase tehdejsi pomery v podstate nejlepsi kousek na trhu ojetin asi tak za 90 litru. Jelikoz tehdy u nas motorky nebyli v oblibe, nikdo si ji nekoupil aby ji susil v garazi, motorky meli jen nadsenci, co na nich hodne jezdili. Stastnej majitel najezdil za 2 roky 35 tisic, a protoze az na vymenu gufer vidlice, ktera trpi blbe srovnanou vidli, nemusel nic opravovat. Tachometr stoci na 25t. a proda dal. Dalsi majitel najezdi za 3 roky 40tis a je prekvapen ze musi menit uplne vytahanej rozvodak a gufera na vidlich i vystupu prevodovky. No moc to ti japonci nevychytali kdyz se takove opravy musej delat uz po 35t.km. Stoci tachac na 25 tisic, ostatne tolik meli "najeto" vsechny motorky v inzerci, a proda dal. Po dalsich 5ti letech ma motorka najeto neco pres 200 tisic, pri rychlejsi jizde dost zere olej, ma spatny tlumice, uchyty svetla, blinkru a vseho jsou nekolikrat rovnane a krive, blinkry i zrcatka z Jawy, pekny neorigo lak, mirne stafle, pistni krouzky jsou sice nove, ale diky neodborne vymene z motoru vsude tece olej. Na tachometru je 40 az 50 tisic a prodava se za 30 litru jako cenove vyhodna ojetina.
Uz jsem jich par videl a jednu i koupil. Ta mela najeto jen asi o 100tisic vic nez trvdil majitel (sam nevedel ze ma tolik) takze jeste neni zdaleka pred smrti a ted bude mit najeto asi 200 tis.

U zanovnich par let starych motorek je situace jina. Dnes je jina doba, kdo nezazil realitu 5-10 let zpatky, nemuze to pochopit. Motorky jsou ted v mode a navic cenove dostupne, kupuji si je i lide co moc nejezdi, mohou si dovolit znackovy servis.

K tomu prihlaseni uskrceniny: To oni tam napisou vykon jakej je uvedenej v nemeckym TP. Jenze pak natukaj do pocitace typ motorky aby si vyjeli udaje co v nemeckym TP nejsou ale v ceskem jo, jako treba povolene zatizeni naprav, a zjistej ze tento typ urcenej temito parametry... mezi nimiz je i vykon, tam nemaj pac nema schvaleni. Do papiru sice klidne opisou udaje z otevreny verzem nicmene trvaj na akreditovanym zastupcem orazitkovanym papiru, pac ten papir odevzdavaj jako soucast protokolu pro uredniky na DI. Jelikoz jsem se hodne snazil aby to bez nej slo, tak to asi neslo. Zkus to

Levně GS 500

15.9.2008 v 10:11 | Nahoru | #15
Kluci mají sice pravdu že to v německu "bývá" v lepším stavu ale už sem tam párkrát taky viděl pěkný šrot, takže si můžeš za 4-5 litrů taky udělat výlet a nic z toho. Při tom jaký je výběr u nás bych ti doporučil jeden den si udělat volno, domluvit se s někým kdo se vyzná ,vzít auto, obvolat 10inzerátů co se ti tak zdají slušné a pěkně si to objet, vybrat kousek v nejlepším stavu a ten koupit. I když objedeš celou ČR naftákem tě to příjde na 2litry a výběr bude opravdu pestrý a určitě za ty prachy něco vybereš. Za jeden den v německu stihneš jednu max dvě motorky proto bereš co je aby si neprodělal na cestě a to taky nemusí dopadnout dobře. Jestli ti tady někdo bude tvrdit že v německu sou jen stroje jen v super stavu tak se bud nevyzná nebo kecá většinou to tam prodávají nějací poláci nebo turci a podobné existence a spoléhají přesně na to že když už si jel takovou dálku tak si to vemeš a doma doladíš

Levně GS 500

15.9.2008 v 22:16 | Nahoru | #16
Prda> Ja si radeji udelal hezky vylet na motorce. Objedu 1-2 nabidky v bavorsku, pote se stavim u Lujze doplnit zasobu filtru a podobnych u nas drahych veci a dalsi vikend jedu s dodavkou na jistotu. Jelikoz ignoruju prvnich par vyrazne levnych nabidek, jeste jsem se s problemem nesetkal. Nicmene stat se to pochopitelne muze. Kdyz chces opravdu zachovalou motorku, vyplati se litr az 2 za vylet obetovat. U tuctovych motorek jako je GS500E neni potreba jezdit daleko za hranice, vystacis si s oblastmi jejichz smerovaci cislo v inzeratu zacina na 9 (bavorsko) nebo 0 (sasko). Nejlevnejsi motorky jsou sice az u Francouzskych hranic, ale tam ma smysl jezdit jen pro vzacnejsi typy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist