Jinak po servise ty tlumiče odmašťuji a vevnitř brejle taky acetonem,teprve pak je nasunu a utáhnu.Moment nepoužívám jen trubku a golu a opravdu fest dotahuji postupně všechny šrouby.Celkem s tím nemám problémy,to by musela být opravdu mrda aby se hly.
WHTRDR>hAjPR> to sem si taky myslel, ale zase na druhou stranu sem to jen jednou nekam namiste odlozil na bok a taky se hnuly a to uz mi prislo moc. A tobe se hejbou nebo ne?
odkládám "imrvére" a udělalo se to zatím jenom jednou...
marko: momenťák taky nemám, ale co já vím, tak na fest by se tyhle šrouby neměly dotahovat, takže to dělám "okem momentem" s rozumem...
Spodni bryle se utahuji 12 Nm a vrchni 17 Nm
pokud nemate momentovy klic tak si ho schvalne nekde pucte a spodni bryle si utahnete na 12 Nm a budete prekvapeni o kolik srouby pretahujete ! to same plati pri utahovani predniho a zadhiho kola, znam lidi co na klic dokonce slapou !!!! kdyz matky na stredech kol utahujou.Loziska pak nevydrzej ani pul sezony a navic se zborti vymezovaci duralova vnitrni trubka a pak muzete davat loziska novy a dotahovat podle momentu ale je to k nicemu jak je trubka v tahu
plesounek>Lenny55> no lepim ji pokaždý, sem to rozebíral už asi 10x za poslední dobu... řadilo mi to ted zas měsíc v pohodě a v neděli se mě začala z neznámejch důvodů zasekávat ta vidlička co jí to pérko tlačí na ten řadící bubínek, takže se vždycky zasekne vzadu a já hejbu řadičkou nahoru dolu a neřadí to nevíš jestli jde sundat to velký víko spojky aniž bych sundaval válec hele???
jde sundat ! jen s tim musis spravne zakvedlat a vytahnou tahlo privery... ale na to prijdes neni to nic sloziteho.