Závady
Spojka prokluzuje: Můžou to být unavený pružiny, špatný olej (oleje pro mtoorky obsahují aditiva proti prokluzu spojky) nebo sjeté obložení(Obr4). U mechanicky ovládané spojky to může být bašponovaný lanko když je páčka v klidu-musí tam mít malá vůle jinak je spojka neustále trochu zmáčklá.
Při stisklé spojce motorka jede nebo se těžko přeřazuje (vyřazuje): U mechanicky ovládané spojky máš dlouhý lanko(krátkej bowden). Vyšroubuj kousek seřizovací šroubek u páčky spojky čímž se lanko "zkrátí"-on se vlastně "prodlouží" bowden. U hydraulicky ovládané je vzduch v systému-odvzdušnit šroubem na pístu u levého víčka pastorku. Kombinace obou problémů: Patrně ohnuté lamely.
Osobne bych to videl na nejake tesneni. Ale kdyz ti to funguje za studena a pak se to za tepla zhorsi? Nevim vic poradit.
Naposledy editováno 07.09.2008 22:24:18
Jak je starší snižuje se její bod varu...
jak začne vařit máš tam hned kujpu vzduchu...
já jel pilu dolu z ledovce F josefa dycky sem předjel vláček aut a motorek a před zatáčkou na brzdy a zase na plno...no a pak čumim jak mi měkne brzda až nebrzdí vůbec :D:D:D::D:D
Takže opravdu je dobré měnit kapalinu v časnýc¨h intervalech lol
Edit: Do kopce mi to teda zas tolůik nejelo lol lol lol lol
Naposledy editováno 08.09.2008 10:11:14
Koupil jsem nové lamely a pružiny a je to O.K. lamela měla 3,5mm a nová pružina bylo o poznání tvrdší a měla délku 58mm. když si spočítáš že je tam těch lamel 7, tak to dělá hned 0,5 cm rozdíl mezi novýma a starýma lamelama a do toho ještě ty unavene a měkké pružiny tak proto je špatná ta spojka...ale já to věděl protože mi už delší dobu prokluzovala
Naposledy editováno 08.09.2008 19:18:13