Joraell>no a dál pokud se nepletu tak 400 je stale jednovacka zatimco 450 uz 2 ne ?
MODELY 530, 450 A OD LETOŠKA NOVINKA 400 EXC JSOU JEDNOVAČKY! Motor na endurech je odjakživa jednovačka, crossy od modelu 07 mají dvojvačku (250SXF ještě dřív). Oba motory jsou zcela rozdílné koncepce, takže nesměšovat! Enduro má značení XC4, cross RF4 - najdete na víčku spojky). Po deseti létech kdy KTM dělala motory pro SX a EXC ze stejného základu je to od řady 08 zásadní změna. Po roce používání můžu říct že zatím k mé spokojenosti. Ale "nesmrtelnosti" starého motoru ten nový agregát asi nedosáhne ..... Pro nostalgiky - tluče a asi ještě bude minimálně rok tlouct v Betě.....
To Lenny: na to vrtání pozor! Rozdíl mezi 450 a 530 XC4 je ne ve vrtání, ale ve ZDVIHU! je to dohledatelné v manuálu. Takže je pravděpodobné, že nová 400 ná také pouze oo chlup snížený zdvih oproti 450.
A rozdíl? Lineárnější, hodnější a vláčnější průběh u nové 400EXC oproti 450 - údajně je to ideální řešení pro hobíky.
Naposledy editováno 06.09.2008 08:39:48
Richard>Joraell> Tak to se šeredně pleteš........
hele to je 2 roky stare tema za tu dobu uz jsem to zjistil, ale diky za upozorneni