globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rotační tlumič
 
3.9.2008 v 20:09
V čem je vlastně špatnej rotační tlumič na TL 1000 S když ho všichni tak kritizujou?

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:03 | Nahoru | #1
Přehřívá se

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:11 | Nahoru | #2
jo kamos ma aprilku rsv a tam myslim je taky ne ?? a spatnyho na tom bude asi to ze se mu nedvano zasek a vymznul se kvuli tomu

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:14 | Nahoru | #3
V motohouse je o TL dost dlouhý článek. Jestli jseš čtenář, tak to omrkni. Je to ve starším čísle, myslím z tohoto roku. (nechce se mi to hledat)

A třeba ti pohovoří Assassin. Ten ví o všem všechno. lol

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:26 | Nahoru | #4
RomanSS: jo, přesně, odtud mám ty informace taky.

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:36 | Nahoru | #5
sak na assassina tady taky cekam... A jak se to prehrivani projevuje? Olej ztrati tuhost a tlumic zacne bejt moc mekej?

Rotační tlumič

3.9.2008 v 21:50 | Nahoru | #6
cau, jeden aglickej casak tohle testoval.. a vyslo jim ze ten tlumic ma proste uplne spatnou charakteristiku utlumu, ted nevim jestli ma prilis velkej kompresni utlum nebo odskok, zitra to sem dyztak dam, mam to v praci.

jinak se rikalo ze u TLS diky tomu ze je blizko u svodu se v nem pri nejakem "okruhovem dni" diky velke zatezi jak tlumice tak hlavne motoru muze ohrat olej a tlumic necekane "propruzi" ale to se mi moc nezda, nevim o nikom komu by se tohle stalo....

TLR ma ten tlumic malinko jinej, ale ne zasadne a u svodu je priblizne stejne, takze pochybuju ze u TLR by se to nestavalo..jak ti co tohle siri rikaji...

proste se nepodarilo spravne navrhnout "ventily" pro utlum v tom tlumici, je tam mam dojem mensi objem oleje nez v klasice a je narocnejsi ten ventil spravne navrhnout a hlavne vyrobit...

osobne s nim mam tu zkusenost... ze mi lezi v garazi v krabici... takze jak funguje na moto nevim :)

Rotační tlumič

3.9.2008 v 22:02 | Nahoru | #7
trikpa: nevim o jine moto nez TLS a TLR ktera by mela rotacni tlumic. (pouziva se tento system v soucasne dobe u tlumicu rizeni)

Rotační tlumič

3.9.2008 v 22:02 | Nahoru | #8
Sice sem student a nemam SVcko dlouho ale tak kazdej kluk premejsli co by jednou chtel a me laka TLS a nebo falco a i kdyz si je nebudu moct v nekolika nejblizsich letech moct dovolit tak alespon sbiram cenne informace.

Rotační tlumič

4.9.2008 v 10:21 | Nahoru | #9
RomanSS> o všem všechno asi ne, ale TL má prokouknutý

Rotační tlumič

4.9.2008 v 10:52 | Nahoru | #10
jo tak sem na to koukal a ten rotacni tlumic pri mereni vykazoval oproti konvencnimu prilis velkej kompresni utlum proti odskoku...

pracuje s petinovym objemem oleje, proti klasice, proto musi byt vsechny regulacni prvky strasne presny a je obtizny je nastavit tak aby fungovaly. Pri testovani se to chovalo tak ze ze to vypadalo ze nefunguje high speed ventil uvnitr tlumice, protoze pri vyndani planzet se nic nezmenilo. testoval to Ron Williams z Maxton Engineering, predni anglickej ladic odpruzeni...

kdyby nekoho zajimal clanek, nebo grafy tak pisnete, me se to nechce cpat na imageshack a orezavat a tak...

Rotační tlumič

4.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #11
mariano: jj to sem radsi nekomentoval, vim toho jen velmi malo z technickych oboru a z ostatnich temer nic:)

Rotační tlumič

4.9.2008 v 19:52 | Nahoru | #12
Takže tohle bylo v březnovým Motohousu (2008): "To, že se snažili tak malým prostorem prohnat dostatek oleje, který by se vypořádal s pohybem zadního kola na hrbolatých silnicích druhé třídy, způsobuje, že se olej přehřívá, což na oplátku snižuje jeho tlumící schopnosti."

Rotační tlumič

4.9.2008 v 21:13 | Nahoru | #13
mariano> To jsem myslel ze srandy. Ale často poradí, či vysvětlí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist