jinak se rikalo ze u TLS diky tomu ze je blizko u svodu se v nem pri nejakem "okruhovem dni" diky velke zatezi jak tlumice tak hlavne motoru muze ohrat olej a tlumic necekane "propruzi" ale to se mi moc nezda, nevim o nikom komu by se tohle stalo....
TLR ma ten tlumic malinko jinej, ale ne zasadne a u svodu je priblizne stejne, takze pochybuju ze u TLR by se to nestavalo..jak ti co tohle siri rikaji...
proste se nepodarilo spravne navrhnout "ventily" pro utlum v tom tlumici, je tam mam dojem mensi objem oleje nez v klasice a je narocnejsi ten ventil spravne navrhnout a hlavne vyrobit...
osobne s nim mam tu zkusenost... ze mi lezi v garazi v krabici... takze jak funguje na moto nevim :)
pracuje s petinovym objemem oleje, proti klasice, proto musi byt vsechny regulacni prvky strasne presny a je obtizny je nastavit tak aby fungovaly. Pri testovani se to chovalo tak ze ze to vypadalo ze nefunguje high speed ventil uvnitr tlumice, protoze pri vyndani planzet se nic nezmenilo. testoval to Ron Williams z Maxton Engineering, predni anglickej ladic odpruzeni...
kdyby nekoho zajimal clanek, nebo grafy tak pisnete, me se to nechce cpat na imageshack a orezavat a tak...