ideálním řešením je pochopitelně koupit zumo500/550
a co se týče funkcí tak ty automobilový navigace dost často nemají záznam trasy, nadmořskou výšku a podobně...což může někdy chybět. konkrétně tomtom neumí jakkoliv plánovat trasu na pc. u garminu máš prostředí podobné route66, infomapě a jiným, kde si oklikáš trasu a do gps nahraješ atd atd.
Jinak jsem řešil napájení ( Artemiska vydrží navigovat tak do 3 hodin v kuse, bere při navigaci asi 280 mA ), ale nechtěl jsem přetahovat elektriku dopředu ( mám zásuvku bokem vedle sedla ). Dneska mi dorazí externí batery pack Kensington USB 5V LiPol batery( 570,- ), měl by vydržet tak asi + 7-9 hodin provozu ( je to univerzální na všechny mini USB přístroje )
Naposledy editováno 02.09.2008 08:43:15
Jen ten cyklodržák na pásky je takový pofidérní, tak jsem si pro jistotu udělala ještě řemínek (jako je šňůrka na mobil) k řídítku, kdyby GPS náhodou chtěla vypadnout, aby zůstala plembat na řemínku.
Ovládá se perfektně i v rukavicích, menu je logické, rychlé a s mapou TOPO PRO tenhle přístroj prostě nemá chybu .
vím, že je náchylnější a nemá ráda vibrace, ale autonavigace je několikanásobně levnější takže ji mohu několikrát do budoucn avyměnit a zrovna u elektroniky je ten vývoj překotný, že za stejnou cenu za rok za dva pořídím mnohem nadupanější přístroj
navíc je budu přenášet mezi autem a motorkou
uvažuju o Asusu R300 protože je to nejlevněší co má BT co jde spárovat se BT sluchátkem do helmy, což mi přijde praktické a bezpečnější v huském provozu než jen sledovat displej, jinak bych bral asi Evolve CoolTraxx viz www.czechcomputer.cz/product.jsp kde za docela prijemnou cenu cca 3700 je navigace a mapy cele evropy
Naposledy editováno 02.09.2008 12:26:19