globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet - obrácená vidlice
 
1.9.2008 v 15:43
Může mi někdo vysvětlit k čemu je?
Všude se o ní píše že je to u Horneta krok do předu atd. atd. ale nikde jsem se nedočetl v čem by měla bejt lepší než normální vidle. Předem dík

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 16:01 | Nahoru | #1
vyssi tuhost

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 16:08 | Nahoru | #2
kdybys znal fiziku tak budeš vědět, je to úplně logický.

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 16:47 | Nahoru | #3
No právě že mi to zas tak logický nepřijde. Nevim jak přesně to tam je udělaný, ale jestli je to jen ta samá vidle otočená tak by měla mít stejnou tuhost né? (sry za blbej dotaz ale prostě mi to neleze do hlavy )

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 16:55 | Nahoru | #4
intolerant> Tak to popiš, Einsteine. Rád se taky poučím. Protože těch co jen z někoho jen dělaj chytráky je tu dost.

Naposledy editováno 01.09.2008 17:06:22

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 16:59 | Nahoru | #5
Já se taky rád přiučím, fiziku jsme totiž nikdy ve škole neměli, zato češtinu jo.

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 17:03 | Nahoru | #6
N4pst3r> USD vidle mají vyšší tuhost, protože v místě vetknutí-v brýlích-je vnější trubka prostě příznivější na ohyb. Nejspíš tam bude i menší odpružená hmota.
Hlavní výhoda je ale "hustej look"

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 17:04 | Nahoru | #7
vetsi tuhost , lepsi design a min odpuzene hmoty

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 17:12 | Nahoru | #8
karf> Ok dík moc :) Aspoň trochu je mi jasný proč to tak je a jak to tak je :)

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 17:13 | Nahoru | #9
větší tuhost především

Hornet - obrácená vidlice

1.9.2008 v 17:59 | Nahoru | #10
Důležitá je i lepší možnost nastavení vidlice USD. U náboje i u řízení je větší průměr, což zajišťuje vyšší tuhost. USD vydlice má proti klasické menší množství neodpružených hmot.

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 09:28 | Nahoru | #11
Rekl bych, ze jste vsichni vedle jak ta jedle. Kdyz neco prebrat z fyziky, tak princip paky.

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:02 | Nahoru | #12
jak ho aplikuješ do USD?

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:03 | Nahoru | #13
keyman> kterou páku máš na mysli? vidli vs brýle nebo kluzák vs vodící trubku?

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:10 | Nahoru | #14
karf> samozrejme kluzak vs vodici trubka. Vidle vs bryle je stejna.

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:13 | Nahoru | #15
hm,to je fakt

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:13 | Nahoru | #16
takže jsme z5 u té tuhosti

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:14 | Nahoru | #17
keyman> a výsledek? menší zatížení pouzder->menší odpor->lehčí chod při brždění?

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 10:29 | Nahoru | #18
karf> nejzassi kluzak je u USD niz = mensi paka na pomyslny pevny bod.

Hornet - obrácená vidlice

2.9.2008 v 17:58 | Nahoru | #19
keyman> každej to píšeme jinak ale asi myslíme to samý. u USB jsou pouzdra kluzáku dál od sebe (minimálně o výšku brýlí) a tím je v nich menší síla...čmárnu nějakej obrázek aby bylo jasno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist