globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poprve v servisu: vymena retezovky, prezuti

1.9.2008 v 15:38
Ahoj, dal jsem svou motorku prvne do servisu, doted jsem delal vse sam. Objednavka byla vymena retezove sady, prezuti a kontrola tesnosti vyfuku, dily byly moje.

S odvedenou praci i pristupem jsem spokojeny, ale zarazil me pocet servisnich hodin. 3,5h bez prezuti. Vysledna cena 3000,-

Pri odevzdani motorky jsem nedostal zadny "papir" o dohodnute praci a pri prevzeti zadny o konkretne provedene. Dodatecne info az telefonem s technikem.

Servis byl Honda MCH.

Je fakt, ze slo o zakladni udrzbu, ale jak to chodi jinde u vas?

1.9.2008 v 15:42 | Nahoru | #1
No honda, co čekáš

Já měl na výměnu řetězovky dva měsíce zpátky... Taky žádnej papír o převzetí, stálo to 500, zato mi flákli s mašinou, kterou jsem si musel na vlastní náklady opravit, protože na to ve lhůtě kterou jsem jim dobrotivě ponechal ani nešáhli, mno a doteď mi to nezapltaili a pochybuju že kdy vůbec zaplatěj... (zrcátko, podsedlák, klín pod motorem, lak, dovolená v hajzlu). takže buď rád že jsi rád

1.9.2008 v 15:54 | Nahoru | #2
Koupil jsem horneta v Hondě v ČB a jsem tam se servisem max. spokojenej. Letos tam jezdim i aby mi vyčistili řetěz. Než abych se s tim sral doma - maj tam i bar, kde se dá počkat, než to udělaj. Super přístup. Samozřejmě každá sranda něco stojí, ale dá se s nima domluvit.

1.9.2008 v 15:55 | Nahoru | #3
Trochu te natahli, tak o hodinu a pul.
To vis, technik si otevre net, chvili poserfuje a da si kafe a pak musi praci na neco vykazat. Tak ji vykaze na tvoji zakazku.. Mozna taky hraje roli to ze sis dal svoje dily. Na nich maj velkej rabat, takze to chtej dohnat jinde.
Ja kdyz davam prezouvat pneu a objednam si je v servisu, tak to prezujou zadarmo, kdyz dam svoje pneu, chteji od 100 do 300 za prezuti....podle servisu.

1.9.2008 v 15:57 | Nahoru | #4
Bazalka:
Tak tohle asi v zivote nepochopim. Cas na vycisteni retezu nemas a cas na to dojet do servisu mas?
Ty vole, tohle je konec "zlatejch ceskejch rucicek".
To bych ty prachy raci spalil v popelniku.

1.9.2008 v 16:37 | Nahoru | #5
Tak třeba u nás je to takhle:
Mě přezouvali gumu za byslím skoro 400,- - bylo mě řečeno že co není koupený u něj,tak se s tím nechce srát a když jo,tal za velkej peníz.Kámošovi to kolík přezul se vším všady za 100,- (vymontovával si i kolo) a ani necekl...
Jinak denska se kámoš ptal na výměnu řetězovky a odhadem cca 500,- (nebyl to autorizovanej servis).

1.9.2008 v 17:10 | Nahoru | #6
no tak konkrétně přezouvání pneu doporučuju kdekoliv jinde, než motoservisy - moje zkušenost s yamaha-mb - ochota sice jo, ale 1. neudělaj mi to na počkání+cena za kolo 250,- budiž jim ke cti, že mě poslali ke konkurenci do normálního pneuservisu, kde mi obě kola udělal někde kolem 150,-, takže i s tím královským dýškem, který sem mu nechal, sem na tom pořád hoooodně ušetřil proti výměně pneu v servisech.
a hodiny natahujou, o tom žádná, nechával sem si seřídit karburátory-ventily, vyměnit pneu a řetězovku+kotouče+desky a nadatlili něco kolem 5hodin přitom to jsou lidi, který nedělaj nic jinýho a už to znaj nazpamět..tak nechápu, proč se musej snižovat k tomuhle a nejsou schopný tu cenu říct na rovinu, člověk by jim to dal a neměl by pocit, že je tam za debila, kterýmu to dělaj polovinu času a pak si tam něco napíšou..

1.9.2008 v 17:29 | Nahoru | #7
Njn retezovku jsem menil sam a zadni gumu v jablonci mne prezuli za 150,-

1.9.2008 v 21:24 | Nahoru | #8
"Letos tam jezdim i aby mi vyčistili řetěz. " lol lol lol

to je asi nejlepsi, co jsem posledni dobou slysel..

2.9.2008 v 01:36 | Nahoru | #9
tak tam jsem mel kartu stalyho zakaznika,nez jsem tam prijel prezout dovezeny gumy. 600,- za kolo a kdyz jsem zacal prskat tak mi dal 5 % slevu . a uz jsem tam nikdy nevlezl. ted jezdim na jarov,je to drahy,ale taknejak jistota a zaruka. A kazdej pohyb sroubovaku je napsanej v predavacim protokole, jo a prezuti obe +-500

2.9.2008 v 06:05 | Nahoru | #10
Němec> Seřídit karburátory, kontrola ventilovej vůlí, a to ostatní co jsi psal......na to mi přijde 5 hodin naprosto v pořádku......

2.9.2008 v 07:05 | Nahoru | #11
wondry - motorku jsem jim dovezl bez plastů, takže o to míň měli práce. + si vem, že na tý motorce dohromady nic není, tuplem pro někoho, kdo se tím živí + motorku dělali až druhej den, takže motor byl studenej - tzn. žádný překážky.
+ transalp je jen dvouvál
+ kotouče jsou uchycený na pár šroubech a kola měli sundaný kvůli výměně gum, výměna desek to samý.
suma sumárum pro někoho, kdo se tím živí, práce na 2-3hodiny
nedávno jsem byl na garančce s uralem a tam může být člověk přítomen a trvá cca 3hodiny a věř tomu, že za ty tři hodiny se zvládne ku*va hromada práce, takže servismani ve značkových servisech si buď přidávaj, nebo to jsou s prominutím líný lemry. u mě to jistí možnost č. 1 a sice si čas přidávaj..

samozřejmě jestli v tom oboru děláš a křivdím jim, tak mi tady můžeš rozepsat časovou náročnost jednotlivých úkonů

2.9.2008 v 08:00 | Nahoru | #12
Ale asi to tak nemaji vsichni, to nevim

2.9.2008 v 09:47 | Nahoru | #13

cood>Němec> A neni mozny, ze si pocitaj tabulkovy hodiny? Na kazdej ukon maji mit casovej limit a za ten platis. Takze prezuti kola 1/2 hodiny, vymena desticek dalsi 1/2 hodiny, to uz mas hodinu...
Ale asi to tak nemaji vsichni, to nevim

no prave v MCH se prezuti neplati v hodinovce ale maji sazbu 600,- za kolo

2.9.2008 v 10:23 | Nahoru | #14
Němec> V oboru sice dělám.... máš pravdu, že by se to dalo stihnout do 3 hodin, nevěděl jsem, že motorka byla už bez kapot. Kolikrát se mi stane že kapoty pasuju na moto zpátky třeba hodinu, protože 90% motorek bylo rozválenejch a pak nic nesedí...... Když dělam ventily na 4v s kapotama (např CBR600f)2 hoďky práce (bez stresu). Každopádně si myslim že jestli napsali 5h, neměl by jsi se cítit ukřivděnej..... Kolikrát se stane, že se zalomí šroub nebo něco a jebeš se s tím třeba hodinu....
Nicméně celá tahle diskuze je asi bezvýznamná, protože Ti tam napsali 3,5 hodiny, a ty to to odhaduješ na 3 hodiny, což znamená že se tu řeší půlhodina, akorát že ta půlhodina, už nám všem zabrala hodiny 4 lol
Nic ve zlém..... příště si holt musíš ruce ušpinit sám a nemusíš na nikoho nadávat

Naposledy editováno 02.09.2008 10:27:23

2.9.2008 v 10:42 | Nahoru | #15
wondry> 3,5h jsem psal ja (vymena retezovky) a na nikoho nenadavam

jelikoz to byla moje prvni navsteva v servisu, chci znat i jiny nazor a zda to mam ocekavat v podobnem stylu pokazde

Targa> diky za tip!

2.9.2008 v 18:54 | Nahoru | #16
já si na tuono 1000 koupil novou sadu Dunlop Qualifier a v hondě ve Vestci mi to přezuli celkem to stálo 1240,- řekl bych že to je dost...!

ted chci dát motku na ventily, svíčky a olej do http://moto.autotechnik.cz/ nějáké zkušenosti?