Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, mám karburátory z Kawy GPZ 500 S v autě, a potřeboval bych pomoct vyřešit problém. Motor běží na volnoběh i při zátěži normálně, ale když jedu na plnej plyn a pustím plyn že chci přeřadit, tak motor asi 1 až 2 vteřiny stále drží otáčky. Pak klesnou. Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě že by to mohl dělat falešnej vzduch.
Je to dvouválec, mám to v upravený 120cítce. Na místě to dělá taky. Proladim to, a otáčky se vracej tak, že pomalu padaj, a ke konci na chvíli se zastaví asi na 2-3tisících.
kdyz je na miste tak motor je bez zateze - rychle se vytoci, rychle spadnou otacky, kdezto motor kterej jede ma zatez od prevodovky + to jeste pak brzdi motorem, kdyz zmackne spojku odpoji prevodovku a motor je opet bez zateze, takze je to podobny jako na miste
TomRacer> to tam mas danej jenom jeden karbos? trysky si menil?
Mám tam oba dva. Hlava má dva sací kanály, tak na každej jeden. Trysky jsou 130. V origo karburátoru jsou na 1. komoře karburátoru 112 a na druhý 130, takže myslím že trysky by měly bejt dobrý. Zkusím seřídíit podtlaky a uvidíme...
TomRacer> vem si dve zavarovacky, jedna hadicka povede od dna ke dnu, pak 2 hadicky aby koncili tesne pod vickem pak to poradne utesni, pak to pripoj a muzes stelovat. pokud by si to mel hodne rozhozeny tak se jenom pretahne voda do druhy nadoby (nesmis tam mit moc - aby to nedosahlo k vicku). Tim by si to mel sestelovat docela pekne, aspon uvidis jak je to citlivy ;)
jinak nebylo to u suty tak ze 2komora se 130 jela az kdyz se dal plnej nebo tak nejak?
no pockej difuzor je stejnej jako jako origo? jinak u sade je to tak ze jeden jde na volnobeh + nizky a ten druhej se otevira myslim podtlakem - az kdyz je potreba vykon. Takze jestli ti jedou oba najednou tak to nebude zrovna nic extra smes mas jakou? Proc si rovnou neudelal priruby na 4 karby?
Protože hlava má jen dva kanály, a kdybych chtěl dát 4 karburátory, tak bych musel vzít nějaký hodně malý, aby to odpovídalo dohromady průměru kanálu. Originál karburátor má průměr klapek 32mm každá. Ty Keihiny co tam teď mám jsou 34ky. Proč by to nemělo být extra? Ty karbce jsou rovnotlaký, takže i spodek to má dobrej.
Tak jsem se tomu dnesja už chvíli věnoval, a přišel jsem na to, že to pomalý klesání otáček je způsobený naprosto banální závadou. Vázne tam lanko plynu.
Tak jsem jen pro informaci zkouk hladiny, jsou obě 16mm. Svíčky jsou hnědé. Má to takovou díru na plynu. Když na místě přidám plyn tak se motor trochu zadusí. Myslíte že to je podtlakama? V zátěži se to taky dusí.
jeste predem se zeptam ty mas dva karby a nasledne rozvedeny na dva a dva valce nebo do vsech ctyrech jdou oba dva? Sptna synchronizace se projevuje tak ze pridas plyn a otacky padaj strasne pomalu, nestalej vonobeh,... Zkus hejbnout s jehlama jestli se to nezlepsi...
Mam jen dva karby, na kazdej kanal hlavy jeden karbec. Kanaly jsou dva. Jsou rozdeleny zvlast. Jak se s tema jehlama hejbe? Mam rozdelat to podtlakovy vicko?
jj nevim presne jaky mas karbce ale pravdepodobne tam na tebe vykoukne pruzinka + membrana (tu zkontroluj), pak ji opatrne "odlepis" a vytahnes i se soupatkem