globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Drží otáčky
 
30.8.2008 v 17:14
Ahoj, mám karburátory z Kawy GPZ 500 S v autě, a potřeboval bych pomoct vyřešit problém. Motor běží na volnoběh i při zátěži normálně, ale když jedu na plnej plyn a pustím plyn že chci přeřadit, tak motor asi 1 až 2 vteřiny stále drží otáčky. Pak klesnou. Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě že by to mohl dělat falešnej vzduch.

Drží otáčky

31.8.2008 v 11:20 | Nahoru | #1
a kdyz pridas plyn a pustis (na miste) vraci se normalne rychle otacky nebo se tomu moc nechce? to by pak mohla byt synchronizace, hladiny,...

btw neni gpz500s 2V?

Naposledy editováno 31.08.2008 11:20:58

Drží otáčky

31.8.2008 v 12:46 | Nahoru | #2
řadovej

Drží otáčky

31.8.2008 v 21:33 | Nahoru | #3
Je to dvouválec, mám to v upravený 120cítce. Na místě to dělá taky. Proladim to, a otáčky se vracej tak, že pomalu padaj, a ke konci na chvíli se zastaví asi na 2-3tisících.

Drží otáčky

1.9.2008 v 07:31 | Nahoru | #4
Může to být délkou potrubí od karburátoru k hlavě.Musí to mít spočítanou délku,nejde to tam jen dát a jezdit.

Drží otáčky

1.9.2008 v 10:05 | Nahoru | #5
pokud to dela i na miste, tak to bude skoro stopro synchronizace

Drží otáčky

1.9.2008 v 10:35 | Nahoru | #6
Stavca> Jaký vliv má na klesání otáček jestli je motor na místě nebo v pohybu?

Drží otáčky

1.9.2008 v 11:00 | Nahoru | #7
kdyz je na miste tak motor je bez zateze - rychle se vytoci, rychle spadnou otacky, kdezto motor kterej jede ma zatez od prevodovky + to jeste pak brzdi motorem, kdyz zmackne spojku odpoji prevodovku a motor je opet bez zateze, takze je to podobny jako na miste

TomRacer> to tam mas danej jenom jeden karbos? trysky si menil?

Drží otáčky

1.9.2008 v 11:17 | Nahoru | #8
Mám tam oba dva. Hlava má dva sací kanály, tak na každej jeden. Trysky jsou 130. V origo karburátoru jsou na 1. komoře karburátoru 112 a na druhý 130, takže myslím že trysky by měly bejt dobrý. Zkusím seřídíit podtlaky a uvidíme...

Drží otáčky

1.9.2008 v 13:32 | Nahoru | #9
milion> Dík lol

Drží otáčky

1.9.2008 v 18:38 | Nahoru | #10
TomRacer> vem si dve zavarovacky, jedna hadicka povede od dna ke dnu, pak 2 hadicky aby koncili tesne pod vickem pak to poradne utesni, pak to pripoj a muzes stelovat. pokud by si to mel hodne rozhozeny tak se jenom pretahne voda do druhy nadoby (nesmis tam mit moc - aby to nedosahlo k vicku). Tim by si to mel sestelovat docela pekne, aspon uvidis jak je to citlivy ;)

jinak nebylo to u suty tak ze 2komora se 130 jela az kdyz se dal plnej nebo tak nejak?

Naposledy editováno 01.09.2008 18:39:39

Drží otáčky

1.9.2008 v 20:39 | Nahoru | #11
milion> Jo, je to tak, ale ve výsledku tvoří směs dva difuzory, jeden s hl. tryskou 112, a druhej s tryskou 130. Tak tady aspoň budou dva stejný.

Drží otáčky

1.9.2008 v 21:31 | Nahoru | #12
no pockej difuzor je stejnej jako jako origo? jinak u sade je to tak ze jeden jde na volnobeh + nizky a ten druhej se otevira myslim podtlakem - az kdyz je potreba vykon. Takze jestli ti jedou oba najednou tak to nebude zrovna nic extra smes mas jakou? Proc si rovnou neudelal priruby na 4 karby?

Drží otáčky

1.9.2008 v 21:52 | Nahoru | #13
Protože hlava má jen dva kanály, a kdybych chtěl dát 4 karburátory, tak bych musel vzít nějaký hodně malý, aby to odpovídalo dohromady průměru kanálu. Originál karburátor má průměr klapek 32mm každá. Ty Keihiny co tam teď mám jsou 34ky. Proč by to nemělo být extra? Ty karbce jsou rovnotlaký, takže i spodek to má dobrej.

Drží otáčky

2.9.2008 v 08:15 | Nahoru | #14
a myslis si ze dif 34 se 130 tryskou = dif 32 se 130 tryskou? Napis aspon jakou mas barvu svicek, mel si to nejak serizovany (asi ne co)?

Drží otáčky

2.9.2008 v 08:33 | Nahoru | #15
Myslíš co seřizovaný, karbce? Na svíčky jsem ještě nekouk. Zatím jsem to nějak moc neprojížděl.

Drží otáčky

2.9.2008 v 13:42 | Nahoru | #16
Tak jsem se tomu dnesja už chvíli věnoval, a přišel jsem na to, že to pomalý klesání otáček je způsobený naprosto banální závadou. Vázne tam lanko plynu.

Drží otáčky

2.9.2008 v 20:46 | Nahoru | #17
Tak jsem jen pro informaci zkouk hladiny, jsou obě 16mm. Svíčky jsou hnědé. Má to takovou díru na plynu. Když na místě přidám plyn tak se motor trochu zadusí. Myslíte že to je podtlakama? V zátěži se to taky dusí.

Drží otáčky

2.9.2008 v 21:44 | Nahoru | #18
jeste predem se zeptam ty mas dva karby a nasledne rozvedeny na dva a dva valce nebo do vsech ctyrech jdou oba dva? Sptna synchronizace se projevuje tak ze pridas plyn a otacky padaj strasne pomalu, nestalej vonobeh,... Zkus hejbnout s jehlama jestli se to nezlepsi...

Drží otáčky

3.9.2008 v 00:08 | Nahoru | #19
Mam jen dva karby, na kazdej kanal hlavy jeden karbec. Kanaly jsou dva. Jsou rozdeleny zvlast. Jak se s tema jehlama hejbe? Mam rozdelat to podtlakovy vicko?

Drží otáčky

3.9.2008 v 17:17 | Nahoru | #20
jj nevim presne jaky mas karbce ale pravdepodobne tam na tebe vykoukne pruzinka + membrana (tu zkontroluj), pak ji opatrne "odlepis" a vytahnes i se soupatkem

Drží otáčky

3.9.2008 v 19:25 | Nahoru | #21
Už jsem ty jehly zved, ale výsledek je jen to, že z karburátorů crčí benzín proudem. Asi bych je měl zvednou míň. Teď to bylo asi o 1,2mm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist