Téma: Jakou krosku po dváce- vyřešeno
 
28.8.2008 v 21:41
Momentálně řešim co koupit za další stroj po dváce. Už jsem byl rozhodnutej pro RM-z450, ale sjel jsem si na 450 na trati a po dvou kolech mi dávala pěkně na prdel. Takže uvažuju o 250 4T případně 250 2T.
A jelikož nemám momentálně možnost si sject na 250 4T tak se chci zeptat jak to jede proti dváce, údajně se to musí točit až do mrtva aby to za něco stálo, což by nebyla proti dváce žádná změna.. Na 250 2T jsem odjel i jeden závod a jelo se mi na ní parádně a seděla mi do ruky daleko víc jak 125, ale co mě štve že se to prostě nechová tak pěkně jako 4T.
A další věc čeho se bojim že si koupim malýho ventila, ten mi vzápětí lehne pod prdelí a budu se do něj muset vysypat a nezbyde mi ani na závod

Děkuju za názory.
//Vim že se to řeší furt ale chtěl jsem diskutovat k mýmu konkrétnímu problému

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak se musím pochlubit, že po dlouhým přemejšlení a i po období kdy jsem byl rozhodnutej nechat si dvácu a na jinou se vysrat, jsem si pořídil novýho mazlíka. Doufám že bude věrně sloužit. Nejsem žádnej naivka, jsem realista takže jí hned dám nějakou péči a doufám že nějakou tu mth na ní nebudu muset hrábnout
A ještě jedna poznámka, zvítězila možnost kterou jsem hned jako první zavrhnul

TC250 07.. Omluvte kvalitu fotky.. je to telefonem.


Naposledy editováno 13.02.2009 14:50:24
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

28.8.2008 v 21:51 | Nahoru | #1
jedině dvoutakt... takže 250 a určitě ne Suzu, kup CR nebo KX, daleko lépe vyřešená přívěra a tak... jinak 250 4T jede o trochu líp než dváca, ale musí se točit do mrtva a ten servis je neporovnatelně dražší, no a samozřejmě 4T 450 jede pořád, ale je těžká, oproti d voutaktu...

závěrem: je to o umění jezdce a o zkušenostech... já jezdil na KX 125 a dával jsem kluky na 450 4T, super náčiní je KTM SXS - 125 2T jela téměř jako jiný 250 2T.

jo a že se říká, 2T 250 tě strašně unavuje, a 4T ne, tak tomu nevěř, svez se na 450 4T a uvidíš, jak padneš po pár kolech, navíc je těžká..., ale to už jsem zmmínil... takže já bych šel jedině do 250 2T...

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

28.8.2008 v 22:58 | Nahoru | #2
jdu do husaberga 450 :) je to sice enduro ale na trati je taky jak doma už jsem si to s nm vyzkoušel. Sice oproti 20 cce zatím žádne extra zrychleni, pac na pucene moto nejezdim jako prase a za 2he mi byly ty skoky najednou vsechny oproti 20cce kratke letal jsem az za dopadovku :)) takže jsem jel spise decentne
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

28.8.2008 v 23:05 | Nahoru | #3
250 4T určitě nekupuj. Kámoš jezdil na cr 125 a koupil si cr 250 4T a po dvou týdnech jí prodal protože prý to bylo o proti dváce líné a tak koupil o5 125ccm Husqvarnu. Tak podle toho ci říkal ten kámoš, tak 250 jedině 2T

Jinak ten kámoš má 17 let...

Naposledy editováno 28.08.2008 23:06:37

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

28.8.2008 v 23:17 | Nahoru | #4
No já tět řěšil stejný problem. Mam CR125 03 a rozhod jsem se pro CRF 250 4T .. je teda pravda ze trpej na ventili kort crf ale napriklad proti yz250f je zivjejsi. Zas rm-z250 a kxf250(stejnej motor) je jeste o trosicku zivejsi nez crf ale nema takovej spodek.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

28.8.2008 v 23:24 | Nahoru | #5
No a jestli mas rad 2T tak vřele doporučuji 200 sx.. Oproti dvace je to hodne znat... Ma ji kamos a dal tam ladak a jede to jak splaseny...

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 07:18 | Nahoru | #6

Joraell>jdu do husaberga 450 :) je to sice enduro ale na trati je taky jak doma už jsem si to s nm vyzkoušel. Sice oproti 20 cce zatím žádne extra zrychleni, pac na pucene moto nejezdim jako prase a za 2he mi byly ty skoky najednou vsechny oproti 20cce kratke letal jsem az za dopadovku :)) takže jsem jel spise decentne
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)



nebudeš litovat

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 07:51 | Nahoru | #7
tvrzení,že 4T 250 nejede je pěkná blbost.
argumenty,že někdo dává na 2T osmince 4T 450 taky. lol
Není to motorkou,ale rukama. Faktem je,že 2T má levnější údržbu,ale 4T má jednoznačně navrch.
Kdo píše opak,účelově lže.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 08:21 | Nahoru | #8

prackarr>tvrzení,že 4T 250 nejede je pěkná blbost.
argumenty,že někdo dává na 2T osmince 4T 450 taky. lol
Není to motorkou,ale rukama. Faktem je,že 2T má levnější údržbu,ale 4T má jednoznačně navrch.
Kdo píše opak,účelově lže.



souhlas...ALE...nesouhlas, že by někdo na dváce nedával 450. Je to rukama, znám plno jezdců, kterým to nedělá problémy. Jo a mě to taky potěšilo na posledních závodech, když jsem předjel 450

Hujere, máš ještě dost času do konce sezony, tak zkoušej, testuj!

Můj výběr: nová dváca, 144ka, malej ventil! Já se budu rozhodovat mezi tímhle, až přijde ten správný čas

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 08:40 | Nahoru | #9
Já netvrdil,že nejde dát osminkou 450.
Jistě že je to rukama.
Ale jeden jezdec na osmině a 450 dá lepší čas na 450.Pokud teda nemá 40kg v zmoklým vaťáku a není kopyto.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 08:42 | Nahoru | #10
hAjPR> ja myslim ze to Autor nemyslel tak zle, jen rikal ze kdyz pojede dvaca velkyho ventila ze to neni chyba 4T motorky, coz si mu ted potvrdil

Jinak Hujere, co tak najednou (+ ten status?)
Jestli ti ta 250 2T fakt sedla, ten pocit ze si rychlejsi nebyl jen tim ze to vic taha a dokazes na ni vydrzet az do konce aby sis nedaval nechtene plnej, tak mas jasno ne?

A nebo mi prodej SM a muzes mit novyho ventila!

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 08:46 | Nahoru | #11
a jezdil někdo z vás tu ktm 144 celkem je tady jedna na prodej a moc se mi líbí i když je to ktm ..

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 08:59 | Nahoru | #12

M6>Joraell>jdu do husaberga 450 :) je to sice enduro ale na trati je taky jak doma už jsem si to s nm vyzkoušel. Sice oproti 20 cce zatím žádne extra zrychleni, pac na pucene moto nejezdim jako prase a za 2he mi byly ty skoky najednou vsechny oproti 20cce kratke letal jsem az za dopadovku :)) takže jsem jel spise decentne
Jinak na MX nevím no mozná 200 ku 2t a n suzuki RM 250 nevidim nic sptneho krome brutalního výkonu :)

nebudeš litovat



AD Husaberg- protože se blíží doba, kdy se opět stanu jezdcem týhle značky, tak už pomalu vybírám v inzerátech a snažim se eliminovat potenciální pasti a šity jako třeba(dle mě)tento- co mu řikáte? Zdá se mi to jako: plasty 04, vidle KTM 01- 02, kyvka husar 05... bez TP... je možný, že by taková kombinace vznikla jinak než složením jednoho kusu z několika vraků?

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 09:03 | Nahoru | #13

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 10:46 | Nahoru | #14

fallen>hAjPR> ja myslim ze to Autor nemyslel tak zle, jen rikal ze kdyz pojede dvaca velkyho ventila ze to neni chyba 4T motorky, coz si mu ted potvrdil

Jinak Hujere, co tak najednou (+ ten status?)
Jestli ti ta 250 2T fakt sedla, ten pocit ze si rychlejsi nebyl jen tim ze to vic taha a dokazes na ni vydrzet az do konce aby sis nedaval nechtene plnej, tak mas jasno ne?

A nebo mi prodej SM a muzes mit novyho ventila!



Je to jak píšeš...dvěpade zvajtakt bude dobrá, když se umí využívat...nejvíc bych se bál únavy, protože to pak bude trestat zle :\ Když vidim, jak si mě popotahuje dváca...o dvěpade radši nemyslet!

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 10:50 | Nahoru | #15
Souhlas autore jel jsem na ladene CR 250 4T a jelo to jak z praku, pro hobika uplne dostacujici. Vse je v rukach, predevcirem na treninku jel absolutne nejrychleji Barta na RMZ 250 a nemel na nej nikdo na 450 4T ani 250 2T.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 11:01 | Nahoru | #16
prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 11:22 | Nahoru | #17

TondaKTM>prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím



jj

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 11:58 | Nahoru | #18
Pokud je ten jezdec na 450 kopyto nebo jen jede aby se neřeklo a ty se 125 už máš nějaké zkušeností je jasné,že ho dostaneš!Ale pokud ten s tou 450 umí jezdit tak ho se 125 nedostaneš ani kdyby ses .... A to co píše prackarr je pravda!!

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 12:06 | Nahoru | #19
vrat se k silnici nebo prezuj na drapak lol

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 12:40 | Nahoru | #20
Miras87> to sedlo nevim proč tu pišou ti co jezdej na cbr 125, ja sem jel na krose jednou proto žadnej nazor nepřipojuju

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 12:48 | Nahoru | #21

aprilialibor>Miras87> to sedlo nevim proč tu pišou ti co jezdej na cbr 125, ja sem jel na krose jednou proto žadnej nazor nepřipojuju



PLAYSTATION

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:01 | Nahoru | #22
Pokud chceš motorku jak do lesa, tak i na trať, je 250 2T nebo tříkilo nejlepší volba. 450 4T v crossu - do lesa nesmysl, 450 a vejš enduro zase drahý a na trati né tak obratný. 250 4T je dobrá alternativa, ovšem jednak zamrzí absence startéru a pak....ta věčn+ě omýlaná údržba. A že na 250 dvoutaktu nelze jezdit po lese je kokotina, tvrdí to pouze kopyta co to neumí . Doporučuju YZ 250, z novějších dvoutaktů určitě nejpovedenější a nejuniverzálnější.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:05 | Nahoru | #23

PetrTM>Pokud chceš motorku jak do lesa, tak i na trať, je 250 2T nebo tříkilo nejlepší volba. 450 4T v crossu - do lesa nesmysl, 450 a vejš enduro zase drahý a na trati né tak obratný. 250 4T je dobrá alternativa, ovšem jednak zamrzí absence startéru a pak....ta věčn+ě omýlaná údržba. A že na 250 dvoutaktu nelze jezdit po lese je kokotina, tvrdí to pouze kopyta co to neumí . Doporučuju YZ 250, z novějších dvoutaktů určitě nejpovedenější a nejuniverzálnější.



do lesa nééé, to on na trať, aby si mě povodil...

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:11 | Nahoru | #24

prackarr>Já netvrdil,že nejde dát osminkou 450.
Jistě že je to rukama.
Ale jeden jezdec na osmině a 450 dá lepší čas na 450.Pokud teda nemá 40kg v zmoklým vaťáku a není kopyto.



to je hezký přirovnání

Pokud teda nemá 40kg v zmoklým vaťáku a není kopyto

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:17 | Nahoru | #25

TondaKTM>prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím


Ty jsi přírodní anomálie
Toníku..
U tebe jsem padl na prdel,když jsem se doslech,že jdeš na 4T..
Ovšem já vyvracel řeči o tom,že 250 4T je líná proti 2T 125.
O nic jiného mě nešlo.

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:21 | Nahoru | #26

prackarr>TondaKTM>prackarr> To není na 100% jistý že zrychlí přechodem na 450, je to o tom jak mu co sedí. Vím o čem mluvím
Ty jsi přírodní anomálie
Toníku..
U tebe jsem padl na prdel,když jsem se doslech,že jdeš na 4T..
Ovšem já vyvracel řeči o tom,že 250 4T je líná proti 2T 125.
O nic jiného mě nešlo.



ona je pocitově docela líná...chybí tam takový ten kopanec výkonu, takže to člověku příjde líný...ale celkově je na tom snažší být rychlejší než na dváce!

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 13:56 | Nahoru | #27
prackarr> Né už zase já a přírodní anomálie 450 je pohodová, jede se na ní pěkně ale su prostě pomalejší dovoluje lenošení

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 15:03 | Nahoru | #28
TondaKTM> 450 dovoluje lenoseni?sakra ja se ji vzdy bal:) vidim te jako adepta ka CR 500 2T lol

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 15:10 | Nahoru | #29

Miras87>TondaKTM> 450 dovoluje lenoseni?sakra ja se ji vzdy bal:) vidim te jako adepta ka CR 500 2T lol



jet na jeden kvalt celou trať je lenošení, který 450 dovoluje... Nenutí tě řadit, tahat za plyn, spojkovat...nenudíte se na tom? lol

Jakou krosku po dváce- vyřešeno

29.8.2008 v 15:23 | Nahoru | #30
hAjPR> tak tak, přesně jak píšeš...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist