Vyrobit vhodny rizeny stridac pro ten menic je to nejtezsi kdyz si delas CDI sam. Vykonova cast je jednoducha, regulace predstihu byva u tehle motorek analogovym kontrolerem, obvykle MB4213 nebo jeho obdob.
Deadman>otas1> Mluvim o CDI ne o zapalovaci civce kterou zkousel. Ma to 2 zapalovaci civky a 1 CDI jednotku s 1 transformatorovym DC-DC menicem a 2 tyristorovymi spinaci. Ten menic vyrabi z 12V priblizne 200V az 300V na ktere se nabiji kondenzatory ktere jsou uzemneny pres zapalovaci civky. Kdyz je ten menic spatnej, dela treba jen 100V a pak to blbe startuje, zejmena s vycichlym benzinem v karburatoru.
Vyrobit vhodny rizeny stridac pro ten menic je to nejtezsi kdyz si delas CDI sam. Vykonova cast je jednoducha, regulace predstihu byva u tehle motorek analogovym kontrolerem, obvykle MB4213 nebo jeho obdob.
Uz jsem zticha
NGK jsou bezproblemovy, pokud jsou to NGK. V nekterych kramech se da koupit cinsky plagiat, na kterym je napsano "made in france", coz je i na nekterych origo NGK. Z tema cinskyma napodobeninama jsou problemy. Velmi kvalitni jsou i cesky Brisky.
Ja v Honde menim NGK preventivne po 50.000km. Nikdy mi tam svicka neumrela, a to ani na ukrajinsky ani na rumunsky benzin.
Letos jsem byl na motorce jen třikrát. Teď napotřetí při nastartování napřed běžela jako by jen na jeden válec, po zahřátí (ale po docela delší době) se chytil i druhý. Pak už při startech bez potíží. Ale pak při jízdě, když prudce přidám plyn někde v rozsahu cca 5-6 tisíc otáček, nezačne akcelerovat, ale začne škubat a nejde dopředu. Problém jsem nezaregistroval, když to udělám při podřazení na 4, ale u 5 a 6 ano. A taky se to neprojevuje při hodně vysokých otáčkách u konce rozsahu. Benzín tam je starý, tak z jara, ale kvalitní - Verva bez biosložek.
Poradíte postup hledání zakopaného psa? Svíčky měněny vloni za Denso U27FER9 4129. Když to nebudou svíce, kudy dál? Díky.