Příliš se mi nelíbí ani sedlo s knoflíkama - stačí když zaprší a je v těch místech stojatá voda. Ale z hlediska pohodlí je to praktické - zadek může při jízdě "dýchat"
Ale z mého pohledu se pro mě v současnosti nevyrábí žádná motorka, která by mi vyhovovala líp než jedenáctka Virago. Kromě vzhledu hledím i na praktické věci a ty třeba zrovna u Intrudera postrádám. Jen obyčejný hlavní stojan je při nabalování nebo servisních úkonech k nezaplacení, a takových věcí je víc.
přemýšlí.Virago je prostě bezva povedenej kousek.
Tyhle motorky mají totiž dost nízko těžiště, takže zvedání nedá až takovou námahu. Na druhou stranu je spodek dost vysoko nad zemí, takže člověk nebrousí stupačky už při malých náklonech, jako u novějších cruiserů. Je holt poznat, že je to konstrukce z dob, kdy Japonci nevěděli jaké nectnosti má tahle kategorie motorek mít a postavili celkem neutrální stroj s vzhledem choppera. Jak říká jeden můj známý: "Je to naháč maskovaný za choppera".