globalmoto_kveten





Téma: Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!
 
22.8.2008 v 12:59
Ahoj, potřebuju vyměnit Quickshifter od Dyna protože mám přepáčko a řadím reverzně, kdyby jste si někdochtěl koupit senzor, napište a nějak se domluvíme.Mám Tlakový a potřebuju tahový.

Dík

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

22.8.2008 v 13:43 | Nahoru | #1
Tak to vypadá, že asi nic

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

22.8.2008 v 19:56 | Nahoru | #2
Teraz som to nepochopil, ked mas reverzne radenie tj jednotka hore a ostatne dole tak potrebujes tlakovy (push)nie? lebo vypne zapalovanie ked kopnes do radicky dole a davas vacsiu rychlost . Nestras ma lebo ja mam take opacne radenie a quick (push) mi lezi v garazi na stole a zajtra sa ho budem snazit namontovat hned ako mi sustruznik skrati tycku na radenie. Tahovy (pull)ti treba ak radis rychlosti hore .

Naposledy editováno 22.08.2008 19:57:37

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

23.8.2008 v 21:58 | Nahoru | #3
ope> push 1dolu ostatní nahoru....pull 1hahoru ostatní dolu

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

24.8.2008 v 11:04 | Nahoru | #4
Tak to je v riti.... mame potom rovnaky problem...

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

24.8.2008 v 18:56 | Nahoru | #5
ope> Tak zase takovej problém to neni, senzor koupís kolem 3-5ti, ale já chci DYNO....když už mám orig tyčku atd..a nebudu kupovat jinej, třeba někdo bude kupovat novej a dohodnem se...

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

25.8.2008 v 15:20 | Nahoru | #6
Třeba R1 zase naopak potřebuje tlakový na reversní řazení.. Kdybych řadil reversně, tak ti ho vyměním za můj Cordona, ten se dá nastavit na oba způsoby... Jenže já už jsem zvyklej řadit klasicky.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

25.8.2008 v 15:35 | Nahoru | #7
Perňa #81> Zdravím tě, Cordonu jsem měl a že já blbec si jí nenechal......pak mi přišel místo pull...push senzor a byl jsem víš kde Dá se s tím žít, ale nějak jsem si zažil reversní řazení a klasika je na prd třeba v Mostě pod boxama... když se nezadaří, tak to přežiju lol možná.Můžu koupit senzor od Ládi Ešnera,ale na co mi pak budou 2senzory Díky za skoronabídku

Naposledy editováno 25.08.2008 15:37:27

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

25.8.2008 v 18:02 | Nahoru | #8
Možná máme jeden tahový od Ešnera. Je nový, ale nefunguje, tak uvidíme, jestli nám vrátí zlaťáky anebo dá nový. Pak by asi byl k dispozici
Kdyžtak dám vědět..

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

26.8.2008 v 08:08 | Nahoru | #9
Perňa #81> Tak to by bylo super, moc dík Kdyby něco, tak mi pinkni mail prosím readymen@seznam.cz Jen bych si nechal ten vrchní štekr, co jde do PWC protože L.Ešner ho k tomu senzoru nedává, u Cordony byl.Ale to ti asi neva.Rozhodil jsem sítě, tak kdybych sehnal, tak ti napíšu vzkaz. Ještě jednou dík.

[img]

Naposledy editováno 26.08.2008 08:43:26

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

26.8.2008 v 14:20 | Nahoru | #10
readymen > mas pravdu s tym. Ale nie ako si to vysvetloval ze pull push podla toho ako davas prvu rychlost ale podla toho ako sa pohybuje ta radiaca tycka co je na nej quick. Cize ak radim vyssie rychlosti kopnutim dole radiaca tycka ide dozadu cize pull a ak by som radil vyssie rychlosti hore radiaca tycka ide dopredu cize push. Smola je ze mam aj ja ten push a na reverzne radenie som si uz zvykol a ine ani nechcem. Viem napojit na PWC aj iny quickshifter ako od dynojetu? Prip. aky by si mi poradil? Ja som PWC s quickshifterom zohnal za bagatel z USA takze ma to az tak nemrzi ale chcem to mat zapojene . Esner ako som videl na jeho stranke ma quickshifter nejaky divny...da sa napojit v spolupraci s PWC? Dakujem ti za odpoved.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

26.8.2008 v 15:40 | Nahoru | #11
ope> pokud máš starší model například K4 nebo K1 jak je na foto asi, tak ti stačí jakýkoliv pull senzor pro reverzní řazení bez IGN modulu, který musí být na modelu K5 třeba, protože K5 má 2xlištu zapalování a bez IGN modulu by ti řazení nešlo.

Ale abych ti odpověděl,
www.sbk.cz/prod.html nebo www.esner.cz/index.php

S peggy senzorem od LE jezdí svět, tak nevím jak je divný senzor lol

Popřípadě pokud nespěcháš, tak se možná vyplatí z USA.
Ale jak tady píšou třeba kluci, tak na Yamahu třeba potřebuješ Push pro reverzní řazení.Tak někdo kdo si chce koupit push, tak koupí pull a vymění se mnou po domluvě

Bral jsem to jako vysvětlení, jak se pohybuje tyčka u Suzuki push 1dolu a ostatní nahoru a pull 1nahoru a ostatní dolu.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

26.8.2008 v 16:18 | Nahoru | #12
readymen > No mam K5 ale 600vku cize mam len jednu listu zapalovania , 2 mali 6kila az od K6. Na foto som na starej moto . Ta Cordona sa mi celkom pozdava, ake mas s nou skusenosti? To ju ako normalne pripojim na konektor na PWC? A soft pouzijem ten od dynojetu? myslim nastavovanie dlzky prerusenia zapalovania atd. A ten od Esnera ma tiez klasicke pripojenie na PWC? lebo na strankach som sa docital ze je primarne urceny na ich riadace jednotky diki

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

26.8.2008 v 20:02 | Nahoru | #13
ope> Jednoduše, pokud máš SW k PWC, musíš aktivovat quickshifter a je jedno jakej váleček tam připojíš.....viz níže PDF.Cordona je myslím v pohodě,ber to tak, váleček jako váleček.

www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_quick_shifter.aspx

Naposledy editováno 26.08.2008 20:04:04

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

27.8.2008 v 11:24 | Nahoru | #14
ope> Cordona umí oba směry, je to přestavitelné za pomocí "červíků". Buď si ho nastavím jako PUSH a i tak ho zapojím anebo použiju druhý výstup (drát) a přenastavím ho na PULL. Zatím mi to funguje ok, stačilo v PWC jen aktivovat utilitou Shiftkill funkci quickshifteru a pak jen nastavit čas (mám 55ms). U litrové K5 tohle nejde kvůli duálním vstřikovačům, ale to se tu už probíralo..
Každá motorka to má jinak, záleží na konstrukci řadícího mechanismu, třeba R1 potřebuje pro revers PUSH, já řadím klasicky, tak mám přenastaveno na PULL. Takhle to vypadá, vešlo se to i do stísněnýho prostoru na R1

[URL=

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

27.8.2008 v 13:11 | Nahoru | #15
Perňa #81> zdá se mi ta tyčka řízení trochu ohnutá, nebo je to jen klam?

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

27.8.2008 v 14:13 | Nahoru | #16

readymen>Perňa #81> zdá se mi ta tyčka řízení trochu ohnutá, nebo je to jen klam?



Není to klam - mám jiný zvednutý přepákování a používám původní systém tyčky skrz rám, proto to už nemůže jít přímo s rovnou tyčkou a musel jsem ji ohnout. Ale ničemu to nevadí, je to jen trochu..

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

27.8.2008 v 14:39 | Nahoru | #17
Perňa #81> Ale ty jsi jezdil dřív Suzuku ne? R1 je dobrá, ale nějak mi přišla hůř ovladatelná...ale to je subjektivní názor, kámoš má R1 a je spokojenej max.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

10.9.2008 v 14:23 | Nahoru | #18
readymen> čus já mám tahovej u toho tvýho tlakovýho je jednička nahoru ?rád vyměním pokud tomu tak je já mám dynojet tahový

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

11.9.2008 v 06:42 | Nahoru | #19
SALLY89> čau, nevím co máš za moto, třeba u Yamahy potřebuješ na reversní řezení push senzor viz.Perňa81 a na klasiku pull. Já mám PP-přepákování a k tomu abych mohl řadit reversně,potřebuju tahový senzor.To znamená pokud klasika 1dolu ostatní nahoru push a pokud revers tak 1nahoru a ostatní dolu u SUZUKI .Díky za nabídku, rád ho s tebou vyměním, pokud je na něm napsáno pull jsem ze zatáčky v mostě pod boxama hodovej, nemůžu se přes pupek nějak poskládat a ještě řadit nohou nahoru Ale zase to mám kilák na okruh,tak se to kompenzuje

Naposledy editováno 08.09.2009 15:06:24

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

11.9.2008 v 08:10 | Nahoru | #20
já mam Yamahu R6 2007 a mám přepák PP tuning určitě se ozvu

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

11.9.2008 v 08:13 | Nahoru | #21
SALLY89> OK díky

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

15.9.2008 v 12:49 | Nahoru | #22
DÍKY VŠEM, MĚNÍM HO SE SALLY89

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

15.9.2008 v 14:51 | Nahoru | #23
takze mam rovnaky problem ak by aj niekto iny chcel menit.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

19.9.2008 v 14:05 | Nahoru | #24
ope> Perňa81 ti asi bude moct pomoci, jak čtu nahoře.

Quickshifter Dynojet, vyměním Tlakový za tahový!

19.9.2008 v 16:17 | Nahoru | #25
readymen - dik .
perna #81 tak ak by si mal zaujem vymenit tak nie je problem , zobral by som ho pripadne na posledny CEC do Brna ak by mal niekto zaujem. Team 86 - Rychle sroubky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist