globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)
 
20.8.2008 v 13:36
Zdravím
Mám problém s R6.Zhruba po 25km,jak se motor zahřeje tak moto nedrží volnoběh a chcípá.Nevíte někdo čím to může být?

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 13:41 | Nahoru | #1
žeby šoatna volnoběžna směs??ale muže toho byt vice,samozřejmě...nevim jak to maj střikačky..ale tak podtlaky by tohle dělat taky mohly??asi by musely byt fest rozhozene,co???

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 13:53 | Nahoru | #2
je to karbec nebo strikacka mel jsem to u karburatoru a byli to podtlakove membrany na karburatorech ale dirky se zalepili lepidlem a uz je nalitano 3000km a spokojenost

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 13:53 | Nahoru | #3
Axel> Vůbec nevím čím by to mohlo být podtlaky?nevím...

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 13:54 | Nahoru | #4
ACE1981> Je to stříkačka r.v.2003

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 14:07 | Nahoru | #5
..tak u stříkajdy budeš těžko hledat podtlaky lol ....,může to být spousta věcí...,typnul bych nějaké čidlo teploty...elektronika,budeš těžko sám hledat...,všechno bych zkontroloval a prošel,všechny konektory a spoje,může to být i nějaká blbost...

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 16:34 | Nahoru | #6
Mě to dělalo u mojí taky. Málem sem si uchcal do trenek při představě kolik zas vemou v yamaze za opravu a pak sem zjistil že mám lehce daný sitič lol lol lol akorát u stříkačky takový problém mít nebudeš

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 17:15 | Nahoru | #7

zofi>..tak u stříkajdy budeš těžko hledat podtlaky lol ....,může to být spousta věcí...,typnul bych nějaké čidlo teploty...elektronika,budeš těžko sám hledat...,všechno bych zkontroloval a prošel,všechny konektory a spoje,může to být i nějaká blbost...



Tak sem to byl projet,samozřejmě po ujetí 60km motorka po vymáčknutí spoojky chcípla....nastartoval jsem znovu na neutrál a zase chcíp.takže sem zkusil otevřít víčko nádrže cirka 20s nastartoval jsem a volnoběh držela
Po ujetí asi 20km zase na vymáčkuní spojky chcípla takže sem zase otevřel víčko a vše ok.Tak nevím že by podtlak v nádrži?

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 18:50 | Nahoru | #8
možná blbost, ale mě chcípal na volnoběh fz6 a dělalo to tpf čidlo. u prvních modelů dali špatné, tak v rámci kampaně to mění gratis. kdyz mi to chcíplo, a vypnul jsem klíče a znovu zapnul, bylo to na chvíli zase ok.

a když to má ty skoro stejný motory, tak třeba...

Naposledy editováno 20.08.2008 18:50:48

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 19:33 | Nahoru | #9
Rosťa89> čaučau, Tak právě řeším naprosto stejný problém taky tady na foru pod názvem víčko nádrže. Možná máš ucpanou hadičku pal.nádrže nebo to víčko...Já to teda čistil a dělá to pořád. Jen když jsem teď tankoval plnou na shellce tak se mě zdá že to přesalo ale jel jsem jen krátce,tak nevim.

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 19:34 | Nahoru | #10
lukfa> jo ještě mrkni na svíčky...taky to udělám

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 19:38 | Nahoru | #11
Rosťa89> sorráč,mám to pod"cukání motoru"

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 19:54 | Nahoru | #12

zofi>..tak u stříkajdy budeš těžko hledat podtlaky lol ....,může to být spousta věcí...,typnul bych nějaké čidlo teploty...elektronika,budeš těžko sám hledat...,všechno bych zkontroloval a prošel,všechny konektory a spoje,může to být i nějaká blbost...



moc o tom neviš,co
ja teda taky ne....ale tohle je tak nějak zaklad

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 20:11 | Nahoru | #13
Blekota> Zítra pročistím pal.hadičky a uvidíme.Dnes už se mi do toho nechce.....

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

20.8.2008 v 20:53 | Nahoru | #14
Rosťa89> jo,zkus to. Vidim že jsi z Tvrdonic...kousek... přemýšlím že to hodím do hustopeč do yamahy...

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

21.8.2008 v 08:02 | Nahoru | #15
Axel> Koukám...pán je vědec lol ....synchronizace klapek určitě nemá vliv na chcípání...a podtlaky jsem měl na mysli karburátory,kde se dá seřídit spousta věcí...,časem na to třeba příjdeš...

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

22.8.2008 v 12:51 | Nahoru | #16
Tak jsem zkoušel jet s otevřeným víčkem a nezdá se že by to cukalo a ani to nechcíplo. Jel jsem ale jen kousek tak nevím. vyjel jsem starý benzín,natankoval shelll v-power,sundal nádrž,vyfoukal hadičky,ještě jednou rozebral víčko a vyčistil,vzduchový filtr se zdá být dobrý-je jen trochu špinavý a stále to cuká a chcípá. Spíš se někdy při rozjezdu nemůžu dostat nad 2000ot. začne se to dusit. V servisu říkali že to může být čerpadlem-Nějaká membrána. Že je možná zanešená. Já už vážně nevím...

Po zahřátí nedrží volnoběh a chcípa(R6)

1.6.2009 v 20:51 | Nahoru | #17
tak jsem byl v servise a chlapci sázeli na čidla a nakonec to bylo čidlo od stojanu,odpojili ho a R6 šlape bez problému....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist