globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600
18.8.2008 v 23:04
Zdravím. Momentálně jsem ve fázi výběru motorky. Celou dobu jsem byl skoro rozhodnutej pro Bandita r.v 2007(08), ale teď se mi dostala do hledáčku GSR 600. Co myslíte, která z nich má lepší potenciál? Jde mi o technickou kvalitu a vyspělost (rám, motor..), Vaše zkušenosti, názory. Jinak můj profil: Jako kluk jsem brázdil ulice na pionýru, pak simson. Pak autoškola na Jawě 350 a šlus.
V autě najezdím cca 30.000 ročně. Jde mi spíš o víkendový výlety s baťůžkem, plánuju dovolenou na moto taky s baťůžkem, sem tam vyjížďky s kámošema.. Žádný závody...
Tak co? Poradíte mi? Co byste mi doporučili?

Díky předem.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

18.8.2008 v 23:11 | Nahoru | #1
nuda

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

18.8.2008 v 23:15 | Nahoru | #2
pro dva bude pohodlnější GSX 650F ale jinak bych bral gsr-ko... no ale to je jedno

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

18.8.2008 v 23:17 | Nahoru | #3
Ahoj , jak to tak ctu - tak jsi resil podobny problem jako ja :)(motorku na cestovani) Ja jsem se rozhodl pro GSX 650F +- plne kapotovany bandit. Za Podobne penize jako bandit mas podle mne fajn motorku na svizne cestovani a na ktere moc nefouka . Zrovna dneska jsem si byl pro svoji novou v salonu a najel prvnich 150 kilaku a jsem velmi velmi spokojeny-urcite stoji za zvazeni (teda pokud nechces vyslovene nahace).

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 06:10 | Nahoru | #4
GSR je určitě zábavnější , modernější a výkonnější. Ovšem na výlety ve dvou se moc nehodí žádná z nich. Já jsem s GSR moc spokojený (jezdil jsem i na Banditu) , ale ve dvou prakticky nejezdím (ne že by se to nedalo). S oběma motorkami neprohloupíš.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 07:42 | Nahoru | #5
Podle toho co píšeš chceš spíše cestovat. Na to je Bandaska určitě lepší, pohodlnější pro tvého batůžka. GSR je na blbnutí, pokud rád točíš a nepotřebuješ výkon i krouťák litrů, tak na pěkné ježdění v zatáčkách je GSR lepší. Motor je z GSX-R 600 model 05 pouze s jinejma vačkama pro lepší průběh ve středních otáčkách, ale bohužel z původních 122 koníků šli na 98. Moderní hliníkový rám jako u supersportů s dobrou zadní vidlicí. Je to tak trochu GSX-R bez kapotáže. Jezdil jsem i Bandita vodníka GSX 650F a pokud mohu srovnávat Bandit je velmi pohodová motorka pro všestrané ježdění, GSR trochu se závodními geny a většíma emocema. Řešil jsem to samé, nepotřebuju litra , stejně bych ho nevyužil, nemám moc času, jezdím tak na dvě hoďky pro vyčištění hlavy a odreagování od práce a rodiny téměř vždy sólo bez baťůžku , ale chci si vychutnat zatáčky na Dubé, případně občas na okruh. Proto jsem volil GSR.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 07:43 | Nahoru | #6

CZ_Iceman>Ahoj , jak to tak ctu - tak jsi resil podobny problem jako ja :)(motorku na cestovani) Ja jsem se rozhodl pro GSX 650F +- plne kapotovany bandit. Za Podobne penize jako bandit mas podle mne fajn motorku na svizne cestovani a na ktere moc nefouka . Zrovna dneska jsem si byl pro svoji novou v salonu a najel prvnich 150 kilaku a jsem velmi velmi spokojeny-urcite stoji za zvazeni (teda pokud nechces vyslovene nahace).


Ahoj, tak gratulace. Já už na GSX 650 F najel přes 4.000 a na cestování je to fakt docela prima stroj.
Jen je třeba se s mířit s tím, že je to postaveno skutečně na trubkovém Banditu, takže je o více než 30kg těžší, než to GSR.
Manipulace na místě s naloženým strojem pak není pro slečinky, ale to si musí zvážit Melfi - neznám tělesnou konstituci.
Já mám asi 181cm a když se postavím oběma nohama na zem, tak stojím nad sedlem a mám tak v pohodě manipulační rezervu.
Jo, taky má ten Bandit slabší motor, což i s tím že je těžší z něj nedělá tak ostrý stroj - ale já jsem zatím hodně spokojený, vrátil jsem se k motorkám zpátky po 13 letech a jen postupně se dostávám k tomu, že se začínám pohybovat v oblastech nejvyššího výkonu - řekl bych, že mi to bude ještě dlouho stačit.
Jinak ochrana kapotáží při cestách je dost dobrá, minulý pátek jsem jel ve slejváku Praha - Ostrava a dalo se to. Samo, mám nepromok textil, tak jsem byl v suchu.
Ale třeba se Melfimu nelíbí kapotované motorky, pak není co řešit - mně se zase moc nelíbí naháči.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 08:09 | Nahoru | #7
Já mám Bandita něco přes rok. Mám na něm už 16 000km a vlasně mu nemůžu nic vytknout. Je to velice všestraná motorka na každodenní ježdění. Na nějaké blbnutí v zatáčkách taky stačí. Těď jsem s ním byl na Glossgokneru a pohoda, takže cestování taky OK. GSR jsem nejezdil, tak nemůžu hodnotit.
Ale s Bandaskou chybu neuděláš.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 09:05 | Nahoru | #8

PetrP>GSR je určitě zábavnější , modernější a výkonnější. Ovšem na výlety ve dvou se moc nehodí žádná z nich. Já jsem s GSR moc spokojený (jezdil jsem i na Banditu) , ale ve dvou prakticky nejezdím (ne že by se to nedalo). S oběma motorkami neprohloupíš.



bandit je cestovni , urcite se na cestovani hodi lip jak GSR (myslim Skova verze).

Melfi >>> zvazoval si Bandita v Sku (polokapotaz?)

no jinac to GSX 650F taky nevypada zle ale nevim . Za mne bych bral bandita z techchle tri (Sko pokud mozno)

Naposledy editováno 19.08.2008 09:06:07

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 10:45 | Nahoru | #9
master_frydek> Ahoj. No zvažoval. Bez kapoty se mi ta motorka líbí víc, ale je mi jasný, že na cestování je štít výhoda, takže když bych se pro Bandit rozhodl, rozhodně bych to viděl na to S-ko.

All> Díky moc za reakce.
Jde mi právě hlavně o chování při jízdě a jestli je to pro mě vůbec relevatní tohle řešit, protože rozdíl mezi trubkovým rámem (Bandit) a hliníkovým (GSR) asi při mým stylu ježdění nepoznám. Hmotnostní rozdíl 30kg taky myslim není tragedie (mám 180cm, 80kg).
Co se týče GSX650F, tak ta se mi moc líbí. Jen ty kapoty bych si na začátek odpustil... Nedělám si iluze, že bych motorku nikdy nepoložil, takže na začátek bude ideál nahatej s padákama...
No, budu rád za další postřehy a názory. Každej další názor je pro mě +.

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

19.8.2008 v 10:53 | Nahoru | #10
No jo, nepoložím.. sám si to "naivně" říkám, uvidíme ..
ale mně se prostě vždycky líbily kapoty..

Naposledy editováno 19.08.2008 10:54:31

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

20.8.2008 v 17:47 | Nahoru | #11
Dalos76> Kapoty jsou super. Osobně proti nim nic nemám... Ale tak nějak odhaduju svoje možnosti a asi bych si jednu musel vrazit, kdybych stál na svou mašinou ležící na boku a viděl ty plasty na repas, jen kvůli mojí začátečnický chybě...

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

20.8.2008 v 21:07 | Nahoru | #12

Melfi>Dalos76> Kapoty jsou super. Osobně proti nim nic nemám... Ale tak nějak odhaduju svoje možnosti a asi bych si jednu musel vrazit, kdybych stál na svou mašinou ležící na boku a viděl ty plasty na repas, jen kvůli mojí začátečnický chybě...


Jasně, chápu, já to taky nikomu neberu.
Já do toho šel, protože se mi líbila, měla relativně snesitelnou cenu a taky se mi líbí ta ochrana kapotáže před větrem a částečně i deštěm (jen trochu, prudký déšť stejně zmáčí)

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

23.8.2008 v 12:28 | Nahoru | #13
Dalos76> A jestli se můžu zeptat.. Jaká je ovladatelnost, jak jede, jakou má spotřebu... Četl jsem zrovna na F-ko recenzi v ČMN a popisovali ji tam jako sportovněji naladěnýho Bandita.. Na cestování je prej posaz víc "na ruce". Máš z toho taky takovej pocit? Dneska jsem zas očumoval net a začínaj se mi ty kapoty líbit čím dál víc... Že bych nakonec změnil názor...

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

24.8.2008 v 19:14 | Nahoru | #14
Melfi> No, koukni do mého profilu, je tam toho relativně dost.
Spotřeba prostě od 5,2 v záběhu po 6,6 když se jede FAKT hodně svižně - ve 2 když jsem vezl ségru a rozhodně jsem se neloudal, tak to vzalo na výletu asi 5,6. Takže pohoda.
Víc pozdějí, musím..

Suzuki - GSF 650 Bandit vs GSR 600

24.8.2008 v 21:38 | Nahoru | #15
Melfi>
Jinak posaz je ce se týče nohou hodně cestovní, osobně by mi vyhovovaly stupačky více vzadu, ale přežívám to
Co se týče řídítek, přijdou mi v pohodě, při delších jízdách cítím spíše ztuhlá ramena a krk, ale to je asi normální.
V případě že bych chtěl zalehnout na nádrž při vysokách rychlostech, tak počítej s tím že to fakt není supersport a budeš mít hodně ohnuté ruce - není to prostě vyloženě sportovní motka - ale vysednutí do zatáčky, "přitulení ke stroji dolů", větší náklony v pohodě.
Z jízdních vlastností bych jen vyzdvihl to, že v okamžiku kdy dobržďuju do zatáčky a oslehčím brzdu až v ní, tak se to krapet "zavlní", ale nemám srovnání s hliníkovými rámy, jestli je to víc nebo stejně.. to je na jiné lidi, aby si to srovnali.
Jestli máš ještě dotazy, klidně se ptej. Já jsem spokojený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978


TOPlist