Edit:
Trochu ten dotaz přehodnotím...spíš mě zajímá jestli to může být tím vzducháčem nebo mám závadu hledat jinde? Na vzducháči bylo teoreticky ujeto 6000 km...
Naposledy editováno 14.08.2008 09:34:56
Generálkou se rozumí trochu něco jiného než běžná údržba kámo..:)
a pokud ti filtr nepomůže, tak předpokládej, že máš škrcenou verzi...tahle mašina lítá 260km/h bez potíží.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
proto sem tam dal tu zavorku a vypsal co se zhruba delalo...prachy me az tak neserou...spis aby to pomohlo...masina pred tim jezdila 230 ve dvou...takze nevim jestli je skrcena...pokud ovsem ano jak to poznam? popripade da se to "skrceni" odstranit? jinak pri koupi (IT) o skrceni nikdo nic nerikal a rozhodne mi to jede o dost lip nez kamosuv hornet...aspon do tech 200 teda... :\
no nevím. vyměň filtr a uvidíš, ale fakt doporučuju KN pokud si mašinu nějakou dobu chceš nechat. vrátí se ti to po cca 15 tkm! a jak se to projeví těch 200 km/h? to prostě přestane jet a motor běží normálně, nebo se to prostě sekne po plynulé akceleraci? zkontroluj si taky propojení sání vzduchu z masky do airboxu, jestli ti všechno těsní jak má... je to stříkačka, s přívodem paliva asi problém nebude, v elektrice taky ne, takže bych to fakt čekal někde v oblasti sání vzduchu..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Edit:
Uz sem dohledal na foru...Nedalo mi to a šel sem to řadně protahnout a 250 sem dal...ale myslim ze to nebylo uplně ono...jakoby ji nejaky ten konik chybel...vymenim ten mastny filtr a uvidime...
Naposledy editováno 15.08.2008 11:55:36