tak a sem za prase:)
proste zadni je v poho kdyz ti nebouchne pri nejakym hroceni v zatacce.... predni uz tak super nebude....
Bylo to cca ve 40km/h v náklonu v zatáčce. Vzduch šel hned ven a měl sem celkem dost práce nedat si na držku, protože pneu se hned žvejkla a pěkně to párkrát koplo. Jet rychlejc, tak by to nebylo hezký...
natankuju
vracim se k mašině a slyšim nechutný syčení, kouknu na zadní gumu a v ní hřebík, tak sem na to rychle nasedl, než to uplně ufoukne a valil jsem domu...docela sranda cesta, jak na nějakým čopru, na křižovatkách sem stál vedel mašiny a dřžel ji abych ještě svou vahou to uplně nevodfouk a domu jsem dorazil skoro na prázdnu, ale aspoň sem nemusel nikomu volat a nic řešit:)
kaCZer>FiZzeR> a to jako proč? pád ve 130 znamená zákonitě že smrt?
válel sem se v rychlosti nad kilo 3x a vždy víceméně bez následků na zdraví.
nojo, pokud se nedokutálíš někomu pod kola nebo si nedáš kráječ vajec o svodidla :o
já se válel nad kilo jednou, následky na těle minimální, na duši následky trvalé lol nicméně měl jsem mega-kliku, že nejelo nic proti.
Naposledy editováno 11.08.2008 13:19:35
berys1>Kamošovi na dálnici ve 250,na zx7r,uletěl ventilek na předku,jel jsem za ním a doted nechápu jak to ustál,docela mazec.
Kamosovi na okresce ve 240 vylit z predku knot. Na rovine se to asi da ustat.
Zadek je v poho, ve vysoky rychlosti je guma nafoukla odstredivkou. Na prazdny se da jet a cim rychlejc, tim lepsi. Kamosovi pustilo druhy platno asi ve 140 a jen zastavil aby se podival, pak sme pokracovali asi 130 dal. Jinymu bouchla guma ve 180 a dojel v pohode domu.