Hlasujte, ale byl bych rád, kdybyste sem něco napsali. Výhody i nevýhody KTM i Husqvarny. Nejlepší by byli objektivní názory. A pokud dáte 3. možnost(Něco jiného), tak napište značku, model a proč. Díky chlapy !!!
Jinak pod pojmem terén si představuji hodně věcí, ale chci jezdit hlavně v lese, po polích, lesích, loukách atd. Možná bych si i zkusil nějakou trať, ale na trat tu motorku nechci. A na silnici chci jezdit klidně i dál mimo ČR, ale to by bylo beztak jen jednou za rok. Asi jenom v okruhu tech 100-150 km max.
Výborná spolehlivost, komponenty, údržba, ceny ND...
KTM LC4-ka
Mají dva kámoši oba jsou spokojeni
Dražší servis, díly větší váha
Huska
Nic o ní newím, jelikož ji nikdo z mého okolí nemá.
největší problém asi čekačka na ND a ceny ND
Bzduchem chlazené vidím jen jako výhodu, po celodením ježdění v hodně těžkém a pomalém terénu KTM-ky skoro vařili, větráky běžely jako o život a TTR bez problému
TTRE je těžké jako LC4-ka
TTR je opravdu dost lehké a vzadu Ohlins, vpředu Palio, brzdy Brembo, pancéřky... vše od výroby !!!
Podvozek je jedinečnej !!!
Brzdy výborné !!!
Výkon dostačující (Tam jediné LC4-ka převažuje jede o malinko lépe, hlavně na maximálku).
Když KTM, tak musí být ta novější s High Flow palicí, ty už se nesrali.
Např na TTR - komplet origo píst s kroužky, s čepem... 2800Kč
Komplet spojka 2550 Zadní blatník i s bočními plasty (je to spojené) 590Kč.
Teď si zavolej do KTM a pak do Husky a v Husce se hlavně zeptej, jetli to dodají ještě letos nebo až na jaře 2009 (v Yamaze je vše max do 2-3 dnů
A když to má vzduchem chlazené tak je to právě při pomalé jízdě (v terénu) horší než vodník ne?
Dava858>Joraell> Peníze tady nechci řešit. To budu řešit, až to bude aktuální víc než teď.
Jinak pod pojmem terén si představuji hodně věcí, ale chci jezdit hlavně v lese, po polích, lesích, loukách atd. Možná bych si i zkusil nějakou trať, ale na trat tu motorku nechci. A na silnici chci jezdit klidně i dál mimo ČR, ale to by bylo beztak jen jednou za rok. Asi jenom v okruhu tech 100-150 km max.
na toto bych nechtel ani jednu ze zminovanych :)
Mikagen>Dava858> Když Hondu tak XR400R krásně lehké ostré. Nebo Sůzu DR400Z
Co si představuješ pod pojmem ostré? Kdybych chtěl nějakou ostrou kurvu tak jdu do Hondy CRF 450X, jenže tolik prachů na údržbu zatím nemám. Jak jsem psal v úvodu, chci spolehlivé moto.
Edit: DR-Z je špica, seděl jsem na ní v Praze na motoveletrhu, jenže je malá a já měřím 190 cm
Naposledy editováno 11.08.2008 11:47:18
manteufel>neber ani jedno: 610 je ostrá motorka a starší kusy už budou fest olítané, nd díly jsou , jenom se neboj,a srandy si užiješ kopec; lc4 je je je fakt těžká,ale má startér,to je výhoda, zato přední wp ti vytečou 3 za sezonu, a zadek jde taky věčně na doraz, ttr a xt jsou motorky tak na dětské hřiště, a motorka co jela dakar a to co koupíš v krámě asi nebude totéž
S tím Dakarem souhlas . Tak co bys bral? S tím, že TT-R patří na dětské hřiště, tak to nechápu.
Kámoč z Moravy na TTR jezdí tratě a ten by ti ukázal dětské hřiště - už ji drtí 2 roky a bez oprav !!!
Čajuse taky přivoláme mávnutím kouzelného proutku.
Já moc po silnici nejezdím, jen na Shellku tankovat a v lese když někoho vidím, zdaleka se všem vyhýbám, když to jde.
V sobotu jsme ale bavili taxikáře a policajty u Grandu, jak medvědi s cibulkou! lol
Mi pošli PM v kolik máš čas a klidně dnes navečer se můžem potkat.