Téma: 250-2T nebo 4T
 
10.8.2008 v 10:15
Čaute všichni. Rád bych aby se někdo podělil o své zkušenosti s těmito stroji. Mám Kawasaki KX125 a už mi nějak nestačí. Nebo spíš mě neuveze.Cítím, že někdy by mohla jet líp, ale má váha jí to nedovolí Jezdím převážně les a louky, takze se rozhoduji o koupi nějaké 250. Rozhoduji se tedy mezi 2T a 4T. Kloním se spíše ke ostrému enduru 250 4T, mám to na hobby ježdění s klukama, žádné závodění. 125 se musela pořád točit. Pokud máte někdo zkušenosti se 250 ve 4T, tak se prosím podělte, popř. poraďte značku. Jedná se mi o moto do zhruba 80000 Kč. Díky

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 10:44 | Nahoru | #1
Zkušenost s 250 4T nemám, ale asi bych být tebou koupil nějakou 2-taktní 250 nebo 300, pokud už chceš ostré enduro. Ostré čtyřtakty vyžadují svědomitou údržbu a když něco odejde, tak je to rána.
Vozil jsem se na Yamaze 250 2-T a Betě 450RR a na tom 2-taktu se mi jezdilo tak nějak líp, nemůžu říct přesně proč, ale zdálo se mi to takový hravější.

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 11:06 | Nahoru | #2
Martin Holík> No právě mě u 125 docela vadilo, že se musela pořád točit, nevím jak je to u 250. Zdá se mi, že 4T jede pěkně od spodku, nemusíš pořád držet plný plyn a spojkovat, aby jel..

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 11:36 | Nahoru | #3
250 4t maš to stejný jako 125 2t zlatá 250 2t

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 12:07 | Nahoru | #4
co treba ktm 300exc 2T?? mam taky 125 kx ale na enduro aspon pro ma sily dost ale je to na hovno ,jinak za 80 000 by byla treba ktm 400 exc 4t, yamaha wr 400 a pokud mas silu a nevadi ti starsi a tezsi masina tak treba honda xr ..
jinak 250 4t (enduro o moc lip nepojede de jen od spoda )jestli si teda tezsi tak bych volil aspon 400 abys to tolik netrapil...

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 12:08 | Nahoru | #5
nebo sem to nepochopil ??ty chces MX masinu??ale pises lesy a louky...nato je lepsi enduro

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 12:10 | Nahoru | #6
kup enduro..jo mimochodem vim o XR 600 nebo takový WR je dobrá mašinka

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 12:45 | Nahoru | #7
Davidrb> nene, chci ostré enduro a určitě ne víc než 250. akorát nevím jestli dvou nebo čtyřtakt. Jde mi o to, jestli má někdo zkušenosti s tím čtyřtaktem. Ale co tu píšete tak tu 250 asi raději ve dvoutaktu.

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 13:42 | Nahoru | #8
no vem si třeba takovýho Maria Rybáře co umí na Yamaze WR 250F... jel s tim Erzberzg

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 13:58 | Nahoru | #9
Jindraxr> Jo to vím. WRF 250 má nejvíc vyhraných závodů píší na ofic. stránkách Yamahy. Ale to trošku víc peněz než v současnosti mám. Asi sáhnu po tom dvoutaktu, ale jsem zvědav na rozdíl převodování oproti krosce. Na enduru bude určitě lepší svezení

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 14:18 | Nahoru | #10
WR250F koupis do 80 táců s přehledem:http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/90632-wr-250-f.html
http://www.tipmoto.c...ha/93493-wr-250.html
http://www.tipmoto.c...ha/88188-wr-250.html

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 14:27 | Nahoru | #11
Jindraxr> Teď jsi mě dostal Byl jsem už skoro rozhodnutý pro ten dvoutakt, ale tohle... No těžko říct. Musím to ještě promyslet

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 14:34 | Nahoru | #12
Lukasisko> tyhle Yamahy jsou fakt libový mít prachy tak do ní jdu určitě...

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 17:55 | Nahoru | #13
jouda yz250> jo souhlasim s tebou ze 125 2z je jako 250 4t

ja bych to videl bud na 250 2t nebo treba yamaha wr 450 fakt brutalni strojovna

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 19:34 | Nahoru | #14
dneska jsme byli na jedne trati kde jsou mimo jine i par prudkych vyjezdu primo z utazene zatacky. No musel jsem tam tu mou 125 poradne trapit pres spojaka, navic tobogany v techto zatackach byly plne měkkého písku, takže se tam motorka pořádně bořila. No potom jsem si pujcil 2t RM 250. A pohodicka na 2ku potahl za plyn pisek nepisek kopec nekopec vystrelilo to jak z praku nahodu. Dokonce i 4t 410 a 450 SX Se v tom utápěly ta 250 nedávala nic znát. Je to prostě zvěrstvo.

Naposledy editováno 10.08.2008 19:34:30

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 19:42 | Nahoru | #15
mam yz 250 1992 předtím jsem měl yz 125 1992 a rozdíl úplně brutální je to sice už prababička ale na 2t si myslim že má výbornej spodek a ještě lepší vršek určitě bych šel do 2t a přesně jak si psal ta dváca se mnou měla taky co dělat pořád jenom točit to se mi taky nelíbylo

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 20:32 | Nahoru | #16
dneska sem jel poprvy na kamosove kx 250..a jak pise jorael ten spodek je fakt nadhera oproti my dvace ..
jinak lukassinko nevim ale pokud rikas ze si na 125 tezkej tak 250 4t se bude trapit taky ..sic pude od spoda ale zadnej zazrak to nebude ...jel sem wr 400 ale jen lehce ..parada...
Nezkousel jste nekdo maximalku na naky mx 250??
kamos tvrdi ze to da 120 km/h a dneska kdyz sem na tom jel 6 plnej a rychlost nikde...a kdyz jedu v aute 120 tak to letí!

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 20:36 | Nahoru | #17
přes kilo jede i moje 20 cka takze 250 120 urcite vymackne .-)

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 20:38 | Nahoru | #18
Jede tolik, na kolik se zpřevoduje a tolik kolik dokáže udržet jezdec na cestě / silnici

Naposledy editováno 10.08.2008 20:39:00

250-2T nebo 4T

10.8.2008 v 21:04 | Nahoru | #19
tak to potom 120 na motorce je uplny HOVNO!!!na silnici!

250-2T nebo 4T

7.9.2008 v 07:54 | Nahoru | #20
Tak jsem nakonec po dloooouhem rozmýšlení koupil Husku wr 250. A je to nádhera. Oproti krosovi daleko měkčí pérování, což mi do lesa vůbec nevadí a ta převodovka je skvělá...

250-2T nebo 4T

7.9.2008 v 12:12 | Nahoru | #21
tak to si šťastný kupec

Lukasisko>Davidrb> nene, chci ostré enduro a určitě ne víc než 250. akorát nevím jestli dvou nebo čtyřtakt. Jde mi o to, jestli má někdo zkušenosti s tím čtyřtaktem. Ale co tu píšete tak tu 250 asi raději ve dvoutaktu.



jen tak pro zajímavost 250 2T a 4T nesrovnávej u 4T to musíš ten obsah dycky násobit dvěma skoro :)

1 reakcí na tento příspěvek 250-2T nebo 4T

7.9.2008 v 12:21 | Nahoru | #22
Joraell> max. speed na 300ccm - 138 km/h (prevod mam o neco vic de sily nez je origo)

250-2T nebo 4T

7.9.2008 v 12:41 | Nahoru | #23
kastrol : tak tak 250 4T se da srovnat se 125 2T (jenom je takova klidnejsi a jede jako traktor narozdil od 125) to same u 250 2T se da srovnat s 450 4T(za stejnych okolnosti)

250-2T nebo 4T

7.9.2008 v 13:01 | Nahoru | #24
...

Naposledy editováno 07.09.2008 13:01:57

2 reakcí na tento příspěvek 250-2T nebo 4T

30.12.2008 v 19:59 | Nahoru | #25
Tak mě dneska napadlo, jestli se s 2T jezdí v zimě hůř? Oproti 4T. Ruce mrznou, není cit, člověk dá nechtěně víc plynu, 2T je na práci s plynem citlivejší? Nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250-2T nebo 4T

30.12.2008 v 20:07 | Nahoru | #26
Cormac> No já bych řek, že 4T je daleko citlivější na škubnutí plynem než 2T..

(reakce na) 250-2T nebo 4T

30.12.2008 v 20:26 | Nahoru | #27
Cormac> pochopitelně když ti mrznou ruce tak je nejlepší zastavit a rozehřát je. Bez citu nepřidáš plyn, nezabrzdíš a skoro ani neudržíš řidítka

jinak mi se v zimě (rozuměj na sněhu) jezdí nejlíp se čtyřtaktem (450-520), ale hodně dobrá je i 2T dvoustovka.
2T třístovka je citelně horší, víc se trhá a vůbec má problémy s trakcí.
Problém 2T je zamrzání karburátoru pokud je celý zasypaný sněhem
čtyřtakt je proti zamrzání imunní, nevím čím to je

a taky větší citlivost natryskování 2T - i když jsem to nikdy neřešil, do mínus deseti to vždycky fungovalo o.k.

Stejné zkušenosti mám u více kusů motorek takže to nebude problém jediné

(reakce na) 250-2T nebo 4T

30.12.2008 v 20:27 | Nahoru | #28
0

Lukasisko>Cormac> No já bych řek, že 4T je daleko citlivější na škubnutí plynem než 2T..



Fakt? To jsem si myslel spíš naopak.

250-2T nebo 4T

30.12.2008 v 20:34 | Nahoru | #29
Dík. Hlavně jsem myslel právě tu trakci, že ti to "uletí" z ruk. Zahrabe, guma se chytne a pošleš to kams nechtěl. Já 2T neznám (silniční 175ČZ nepočítám), zkušeností žádné, jinak mi 4T vyhovuje.

(reakce na) 250-2T nebo 4T

31.12.2008 v 03:34 | Nahoru | #30

Lenny55>Joraell> max. speed na 300ccm - 138 km/h (prevod mam o neco vic de sily nez je origo)


v terenu? a jedeš 14:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist