Vozil jsem se na Yamaze 250 2-T a Betě 450RR a na tom 2-taktu se mi jezdilo tak nějak líp, nemůžu říct přesně proč, ale zdálo se mi to takový hravější.
jinak 250 4t (enduro o moc lip nepojede de jen od spoda )jestli si teda tezsi tak bych volil aspon 400 abys to tolik netrapil...
http://www.tipmoto.c...ha/93493-wr-250.html
http://www.tipmoto.c...ha/88188-wr-250.html
Naposledy editováno 10.08.2008 19:34:30
jinak lukassinko nevim ale pokud rikas ze si na 125 tezkej tak 250 4t se bude trapit taky ..sic pude od spoda ale zadnej zazrak to nebude ...jel sem wr 400 ale jen lehce ..parada...
Nezkousel jste nekdo maximalku na naky mx 250??
kamos tvrdi ze to da 120 km/h a dneska kdyz sem na tom jel 6 plnej a rychlost nikde...a kdyz jedu v aute 120 tak to letí!
Lukasisko>Davidrb> nene, chci ostré enduro a určitě ne víc než 250. akorát nevím jestli dvou nebo čtyřtakt. Jde mi o to, jestli má někdo zkušenosti s tím čtyřtaktem. Ale co tu píšete tak tu 250 asi raději ve dvoutaktu.
jen tak pro zajímavost 250 2T a 4T nesrovnávej u 4T to musíš ten obsah dycky násobit dvěma skoro :)
1 reakcí na tento příspěvek 250-2T nebo 4T
2 reakcí na tento příspěvek 250-2T nebo 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250-2T nebo 4T
jinak mi se v zimě (rozuměj na sněhu) jezdí nejlíp se čtyřtaktem (450-520), ale hodně dobrá je i 2T dvoustovka.
2T třístovka je citelně horší, víc se trhá a vůbec má problémy s trakcí.
Problém 2T je zamrzání karburátoru pokud je celý zasypaný sněhem
čtyřtakt je proti zamrzání imunní, nevím čím to je
a taky větší citlivost natryskování 2T - i když jsem to nikdy neřešil, do mínus deseti to vždycky fungovalo o.k.
Stejné zkušenosti mám u více kusů motorek takže to nebude problém jediné