paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TDM 900 vs. CBF 1000 ?
 
8.5.2007 v 16:08
zatím vítězí cbf, měl jste někdo možnost porovnání? mám TA, ale zjistil jsem, že tíhnu spíše k cestování ( a cesty po praze). Chtěl jsem něco s kardanem, ale to už je vše cenově vysoko. Chci nové s ABS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?

8.5.2007 v 16:13 | Nahoru | #1
sobik> pokud bys trval na tom kardanu, podivej se na Hondu NTV 700 Deauville, ABS verze vychazi jeste o 10 tisic levneji nez CBF

(reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?

8.5.2007 v 16:16 | Nahoru | #2
Peacemaker>Vím o něm, ale nelíbí se mi, taky mi přijde méně vhodný do města..... ale díky za tip

1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. CBF 1000 ?

8.5.2007 v 17:58 | Nahoru | #3
Do města bych z uvedených dvou modelů viděl výrazně vhodnější TDM. CBF je spíš na otevřenější silnice a pocitově je malinko slabší v kličkování v provozu. Jinak mi ale připadá, že CBF nabízí za podobný peníze o něco víc muziky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?

8.5.2007 v 20:07 | Nahoru | #4
FilipT>zksím si domluvit zkušební jízdu (u TDM to bude asi problém). jinak z toho, co jsem četl jsou reakce na cbf o dost lepší... ale vyzkouším. Snad mi CBF nebude malá...(188/107) :)

(reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?

9.5.2007 v 15:09 | Nahoru | #5
sobik>jsou to dve odlisny motorky, CBF sem mel dva roky, sestistovku, a sel sem ted do velkyho Stroma a nelituju, cili za me osobne prohlasuju ze dvouvalec a cestovni enduro je za ty penize ta nejlepsi volba co sem mohl udelat a vubec nelituju, ABS mi tam chybi, ale alespon se naucim jezdit poradne a nespolehat na ABS, taky k necemu dobry.....

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

9.5.2007 v 15:39 | Nahoru | #6
sobik> mame na www.yamaha-tdm.cz cerstvyho clena. Shodou okolnosti ma nick "tobig" a rovnez prechazel z TA. Tak se ho muzes poptat ;)
Zkusebni jizda na TDM muze byt opravdu problem, pac predvadecku v Yamaze uz prodali. Co se tyka ABS, dalsi motorku bez nej nechcu. Zrovna o vikendu si bratranek lehnul jen kvuli tomu ze zazmatkoval a zahamtl na mokru brzdy. Brzdy u TDMka jsou vynikajici a ABS funguje suprove - aspon co jsem ho mohl otestovat.

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

11.5.2007 v 14:58 | Nahoru | #7
Jinak koukal jsem na stranky marimota a letosni model TDM900 je za 239,- tisic penez, s ABS o 10 tisic draz... Zacinam o tom lehce uvazovat :shy: Nicmene pri porovnani s DL650A vychazi porad dost dreze. 60 tacu je celkem rozdil za 250 kubiku a 10 koni.

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 00:35 | Nahoru | #8
Slávek-TDM> To sice ano,ale objem ničím nenahradíš-já mám TDM900 a maximální spokojenost

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 06:28 | Nahoru | #9
Jestli chceš kardan a ABS, tak za dobrou cenu je tahle Breva...
http://www.rencar.ti...100-abs-a-k-c-e.html

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 09:43 | Nahoru | #10
sobik>

Mám devítku TDM, kámošovu CBF 1000 jsem vyzkoušel a tady je můj názor:
Na cestování je lepší CBF, zařadíš šestku a jedeš, při dálničních přesunech (150-160) na hondě méně fouká.
Na lítání např. po šumavskech zatáčkách je vhodnější TDM, která je taková hravější snáze se překlápí, tady je znát že TDM-ka je o nějakých 30 kg lehčí a prostě se s ní míň "nadřeš"

Závěr:
Nebudu dělat to co je tady na motorkari.cz často zvykem, totiž že většina lidí v podobných vláknech vždy poradí svojí mašinu.
Jestli máš cestovatelský sklony, tak z téhle dvojice ber CBF 1000.

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 10:07 | Nahoru | #11
Tak to já to udělám a poradím svojí mašinu . Ale je fakt, že na TDM jsme nejel, tak nemůžu srovnávat, jen popsat jízdu na Hondě. Mám 197 cm a na svojí CBF 1000 se pohodlně vejdu. Prostě na ní sedneš, nastartuješ a jedeš. Žádné učení, přizpůsobování, zvykání, padne do ruky hned napoprvé. Motor je uškrcená varianta z Fireblade s důrazem na krouťák v nízkých otáčkách, takže má "jen" sto koní, nejlíp mu je od 6-ti do 9-ti tisíc, i když v nižších otáčkách má síly dost. Na šestku při 100 km/h točí motor 4 tisíce, při 130 km/h 5 tisíc a při ideální dálniční cestovní rychlosti 150 km/h 6 tisíc. Bez zalehnutí se dá jet stabilně stoosmdesátkou. Spotřeba od pěti do osmi litrů, podle stylu jízdy. Podvozek vyhovující jak na okresky, tak na dálnici ve dvou, ergonomie příkladná - v sobotu jsem ujel za den 675 km bez větších problémů. Jak říkám, na Yamaze jsem nejel, ale papírově je coby dvouvál určitě slabší, proto souhlasím, že na cestování bude CBF lepší . Ale pokud se někomu líbí cestovní enduro, proč ne třeba TDM (i když já bych šel do velkýho Stroma)?

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 10:21 | Nahoru | #12
Jezis, tohle je rok stara diskuze! To uz bude asi docela pase...

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 10:25 | Nahoru | #13
Slávek-TDM> Ale já čekal, až budu mašinu mít, a to bylo teprve loni na podzim, tak to tu můžu vyblejt až teď, no

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 11:24 | Nahoru | #14

Slávek-TDM>sobik> mame na www.yamaha-tdm.cz cerstvyho clena. Shodou okolnosti ma nick "tobig" a rovnez prechazel z TA. Tak se ho muzes poptat ;)
Zkusebni jizda na TDM muze byt opravdu problem, pac predvadecku v Yamaze uz prodali. Co se tyka ABS, dalsi motorku bez nej nechcu. Zrovna o vikendu si bratranek lehnul jen kvuli tomu ze zazmatkoval a zahamtl na mokru brzdy. Brzdy u TDMka jsou vynikajici a ABS funguje suprove - aspon co jsem ho mohl otestovat.


mohu potvrdit, vyzkoušel jsem jak CBF tak TDM. Yamaha je přestupní stanice z TA na 1200GS
Chce si to vyzkoušet obě motorky, mně tedy líp sedlo TDM z mnoha důvodů

2Slávek-TDM:
...zas tak čerstvý nejsem, už jezdím na tdm rok lol lol lol

Naposledy editováno 12.05.2008 11:25:50

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 14:10 | Nahoru | #15
tobig> vsak ja jsem ten prispevek taky psal loni To jen nejakej trubka ho zase vytahl z propadliste dejin...

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 14:50 | Nahoru | #16
Jak nějakej, řekněme si to otevřeně soudruzi, byl to Vojczech z Jihlavy

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 20:35 | Nahoru | #17
Homer> vytahuje vše kolem TDM - a to se mi líbí

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 21:08 | Nahoru | #18
To jako že tahle Námaha je TáákhleDaremnáMotorka? lol

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

12.5.2008 v 22:10 | Nahoru | #19

Homer>To jako že tahle Námaha je TáákhleDaremnáMotorka? lol



kdepak příteli, je to TakDokonaláMotorka

Naposledy editováno 12.05.2008 22:11:32

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

13.5.2008 v 08:45 | Nahoru | #20

Homer>Tak to já to udělám a poradím svojí mašinu . Ale je fakt, že na TDM jsme nejel, tak nemůžu srovnávat, jen popsat jízdu na Hondě. Mám 197 cm a na svojí CBF 1000 se pohodlně vejdu. Prostě na ní sedneš, nastartuješ a jedeš. Žádné učení, přizpůsobování, zvykání, padne do ruky hned napoprvé. Motor je uškrcená varianta z Fireblade s důrazem na krouťák v nízkých otáčkách, takže má "jen" sto koní, nejlíp mu je od 6-ti do 9-ti tisíc, i když v nižších otáčkách má síly dost. Na šestku při 100 km/h točí motor 4 tisíce, při 130 km/h 5 tisíc a při ideální dálniční cestovní rychlosti 150 km/h 6 tisíc. Bez zalehnutí se dá jet stabilně stoosmdesátkou. Spotřeba od pěti do osmi litrů, podle stylu jízdy. Podvozek vyhovující jak na okresky, tak na dálnici ve dvou, ergonomie příkladná - v sobotu jsem ujel za den 675 km bez větších problémů. Jak říkám, na Yamaze jsem nejel, ale papírově je coby dvouvál určitě slabší, proto souhlasím, že na cestování bude CBF lepší . Ale pokud se někomu líbí cestovní enduro, proč ne třeba TDM (i když já bych šel do velkýho Stroma)?
To jako že tahle Námaha je TáákhleDaremnáMotorka?



Tak toto je opravdu v mnohém vyblité.

Naposledy editováno 19.09.2008 22:39:26

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

13.5.2008 v 09:17 | Nahoru | #21
Já věděl, že se někdo chytí! lol Dík.

TDM 900 vs. CBF 1000 ?

13.5.2008 v 10:33 | Nahoru | #22
Hodně dobrá metamorfóza
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist