1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. CBF 1000 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. CBF 1000 ?
Zkusebni jizda na TDM muze byt opravdu problem, pac predvadecku v Yamaze uz prodali. Co se tyka ABS, dalsi motorku bez nej nechcu. Zrovna o vikendu si bratranek lehnul jen kvuli tomu ze zazmatkoval a zahamtl na mokru brzdy. Brzdy u TDMka jsou vynikajici a ABS funguje suprove - aspon co jsem ho mohl otestovat.
http://www.rencar.ti...100-abs-a-k-c-e.html
Mám devítku TDM, kámošovu CBF 1000 jsem vyzkoušel a tady je můj názor:
Na cestování je lepší CBF, zařadíš šestku a jedeš, při dálničních přesunech (150-160) na hondě méně fouká.
Na lítání např. po šumavskech zatáčkách je vhodnější TDM, která je taková hravější snáze se překlápí, tady je znát že TDM-ka je o nějakých 30 kg lehčí a prostě se s ní míň "nadřeš"
Závěr:
Nebudu dělat to co je tady na motorkari.cz často zvykem, totiž že většina lidí v podobných vláknech vždy poradí svojí mašinu.
Jestli máš cestovatelský sklony, tak z téhle dvojice ber CBF 1000.
Slávek-TDM>sobik> mame na www.yamaha-tdm.cz cerstvyho clena. Shodou okolnosti ma nick "tobig" a rovnez prechazel z TA. Tak se ho muzes poptat ;)
Zkusebni jizda na TDM muze byt opravdu problem, pac predvadecku v Yamaze uz prodali. Co se tyka ABS, dalsi motorku bez nej nechcu. Zrovna o vikendu si bratranek lehnul jen kvuli tomu ze zazmatkoval a zahamtl na mokru brzdy. Brzdy u TDMka jsou vynikajici a ABS funguje suprove - aspon co jsem ho mohl otestovat.
mohu potvrdit, vyzkoušel jsem jak CBF tak TDM. Yamaha je přestupní stanice z TA na 1200GS
Chce si to vyzkoušet obě motorky, mně tedy líp sedlo TDM z mnoha důvodů
2Slávek-TDM:
...zas tak čerstvý nejsem, už jezdím na tdm rok lol lol lol
Naposledy editováno 12.05.2008 11:25:50
Homer>Tak to já to udělám a poradím svojí mašinu . Ale je fakt, že na TDM jsme nejel, tak nemůžu srovnávat, jen popsat jízdu na Hondě. Mám 197 cm a na svojí CBF 1000 se pohodlně vejdu. Prostě na ní sedneš, nastartuješ a jedeš. Žádné učení, přizpůsobování, zvykání, padne do ruky hned napoprvé. Motor je uškrcená varianta z Fireblade s důrazem na krouťák v nízkých otáčkách, takže má "jen" sto koní, nejlíp mu je od 6-ti do 9-ti tisíc, i když v nižších otáčkách má síly dost. Na šestku při 100 km/h točí motor 4 tisíce, při 130 km/h 5 tisíc a při ideální dálniční cestovní rychlosti 150 km/h 6 tisíc. Bez zalehnutí se dá jet stabilně stoosmdesátkou. Spotřeba od pěti do osmi litrů, podle stylu jízdy. Podvozek vyhovující jak na okresky, tak na dálnici ve dvou, ergonomie příkladná - v sobotu jsem ujel za den 675 km bez větších problémů. Jak říkám, na Yamaze jsem nejel, ale papírově je coby dvouvál určitě slabší, proto souhlasím, že na cestování bude CBF lepší . Ale pokud se někomu líbí cestovní enduro, proč ne třeba TDM (i když já bych šel do velkýho Stroma)?
To jako že tahle Námaha je TáákhleDaremnáMotorka?
Tak toto je opravdu v mnohém vyblité.
Naposledy editováno 19.09.2008 22:39:26