Na ČZ mam nalítaných asi 6tkm.
Jezdím na tom jak dřevěný no prostě hrůza.
Jakékoliv rady či odkazy rád přivítám.
THX
Tiesto>Na letiste, a celej den jezdit a jezdit, ale vem si nejakeho kamose at te sleduje a radi ti, na netu to moc nejde, hlavne ti poradim, nejezdim hned jak zavodnik
A co jako na letišti? Zkoušet maximálku? Jezdit rovně?
Rozhodně bych vyjel někam na silnici s někým zkušeným kdo tě povede, chvilku zase pojede za tebou a bude sledovat, kde děláš chyby.
Jsou tam hodně dobré věci co se týká jízdy na moto i její údržby, cestování, rady jak trénovat a podobně.
Tiesto>na letisti se clovek nauci zatacet atd, aniz by se musel bat ze mu tam vyjede nakaladak! :\ , a nebo vlastne vy jste jina generace, tak treba na D1 do Provozu!
Jak jiná generace? Svou první stokoňovou motorku jsem koupil před deseti lety, od té doby najezdím v průměru 10 tis. ročně.
Řekl bych, že na motorce jezdím docela solidně, ale nic z toho jsem se na letišti nenaučil, tam máš hodně prostoru a můžeš si dovolit cokoliv Pokud na motorku nestačí, tak zřejmě špatný výběr a FZ6 je moc silná
Ten co jede na D1 to alespoň umí a dost dobře
Venda>No já přestupoval taky z ČZ175. Tedy až po 19tkm jen na 400ccm Hondu. Osobní poznatek je , že prvních pár km sem byl hodně dřevěnej a zvykal jsem si jak na váhu , tak zrychlení , obrácené řazení , atd . Po 300km už v pohodičce , prošel jsem pár kryzovečkama a zas si to užívám tu jízdu , misto strachu , že to někam nabořím . Na nějaké té 600 sem už taky jel , a je to zas o stupínek razantnější , aspon váha už na mě nemá takovej vliv.Z toho se dá usoudit , že chvilku pár set km bude trvat než se s tím sžiješ a pak budeš jen zbýrat další a další zkušenosti .Doporučení do začátku .Raději se nikam moc necpi a co nejvíc jezdi po okreskách , kde se nemusíš tolik soustředit co se děje kolem a naučíš se to aspon ovládat , aby tě to poslouchalo .
No okresky jsou snad nejvíc technické silnice
Jinak třeba motoškola v Brně na okruhu (kdybys o tom uvažoval) mi pro začátečníka moc na toto vhodná nepřijde, to si nech, až budeš mít moto v ruce a nebude Ti vadit jet rychlejc.
Lepší jet na pohodu, určitě ne ve velké grupě (to snad radši sám), ideální fakt jednoho rozumnýho kámoše a jezdit.
fakaheda>NickSlaughter> no jo ale rovně po dálnici umí každý.. taková sázava to je potom křest ohněm
Právě proto jsem to napsal V předchozím příspěvku stálo:
Doporučení do začátku .Raději se nikam moc necpi a co nejvíc jezdi po okreskách , kde se nemusíš tolik soustředit co se děje kolem a naučíš se to aspon ovládat , aby tě to poslouchalo .
já se právě nejvíc soustředím na těch okreskách, protože tam se zatáčí nejlépe a nejvíce, bohužel tam bývá i nebezpečno
Dávej bacha na tři hlavní příčiny úmrtí na motorce, protože se to pořád, bohužel snad nekonečně opakuje:
1) na motorce nemáš nikdy přednost, jedeš li po hlavní a blíží se křižovatka hlídej si svého vraha z vedlejší!
2) předjíždění - předjíždíš li jedno nebo více aut, přesvědč se že o tobě ví, pokud některé z předjížděných aut náhle odbočí nebo začně taky předjíždět, bývá to konečná
3) kam nevidím to nepálím, kde to šlo včera to nemusí jít dneska, jezdi jen tak abys, vždy zůstal ve svém pruhu, neklopím to u svoditel, stromů, patníků, riziko podklouzniutí do protivky a podobně
Hodně štěstí protože to hlavně budeš potřebovat!