jedna je zrovna k mání tady www.tipmoto.com/motorky/yamaha/96807-wr-450-f.html
Naposledy editováno 29.07.2008 19:37:47
DR-Z 400 E nebo nakopávačkový - skoro stejně těžký jako "železná" WR450F, trochu slabší a menší světlost, ale kultivovanější nevibrující motor a asi největší držák, nejdelší intervaly (2-3000km). Ze série dost tvrdý a kopavý vidle (nutno poladit), zadek ok. Chybí šestka pro rychlé silniční přesuny. Je asi tak nejpohodlnější a nejtrvanlivější, i když to se těžko odhaduje/dokládá
Husaberg FE450 04 - výborná váha a ovladatelnost, řekl bych ze všech nejlepší. Podvozek tvrdší ale pořád lepší průměr, dá se lehce ladit. Motor zní jak pojízdná válcovna plechu ale táhne skvěle už od nejnižších otáček (bez laďáku!) a překvapivě moc nevibruje. Převodovka šestikvalt - nemá chybu. Startuje hůř za studena ale za tepla výborně. Krátký intervaly (olej 24mth)
Celkem úzký a ne moc pohodlně tvarovaný sedlo
KTM 450EXC 08 - asi nejlepší motor, ultra tichý, totálně bez vibrací a táhne lineárně v celým pásmu, pružný a necuká odspoda. Jednoznačně nejhorší podvozek - budeš cítit každý kamínek. Naštěstí jde ale doma dost poladit a zlepšit.
Pohodlné široké sedlo a dlouhá šestikvaltová převodovka, krátké intervaly (500km)
WR450F 04 si vybavuju jen matně, vibruje víc než DR-Z, je silnější ale se sériovým výfukem je to odspodu dost cukatůra.
Podvozek asi ok, nepohodlné sedlo a má jen pětikvalt
Má ale dlouhé intervaly (1000km) a motor je podle všeho hodně velkej držák, RSWR psal něco o 800 mth bez zásahu
Huska TE450 - taky už je to dávno, je nejhezčí ale pamatuju si že nejvíc ze všech vibruje, hodně do stupaček. To mě od ní odradilo
Naposledy editováno 30.07.2008 08:52:41