globalmoto_kveten





Téma: Yamaha WR 400(450)
 
29.7.2008 v 18:47
Ahoj všichni blátomilové.Chci pořídit ostré enduro.Přemejšlim o Yamaha WR,KTM EXC,Husqwarna TE,Suzuki DR-Z nebo Husaberg.Obsahy 400-500.Hlavně mě zajímaj vlastní zkušenosti(ne jedna pani povídala...)Snad budu ušetřenej chytrejch keců a neco se dovim.Díky za (normální) odpovědi.

Yamaha WR 400(450)

29.7.2008 v 19:28 | Nahoru | #1
mám ji doma jako druhou motku(bývala první) a spokojenej.KTM, husqwarna ani husí brk nevěřím a jsou mín spolehlivy.DR je na tom hůř s výkonem i podvozkem.toť moje zkušenosti.
mimochodem, nechces ji odemě koupit?

Yamaha WR 400(450)

29.7.2008 v 19:36 | Nahoru | #2
Yamaha je nejspolehlivější z toho co jsi psal. sil má dost.A hlavně má nejlevnější originál díly ze všech. co víc si přát.
jedna je zrovna k mání tady www.tipmoto.com/motorky/yamaha/96807-wr-450-f.html

Naposledy editováno 29.07.2008 19:37:47

Yamaha WR 400(450)

29.7.2008 v 20:29 | Nahoru | #3
Já bych bral toho husaberga nebo KTM... teď prodávám YZ 450 kerá je komcepčně podobná, spolehlivá, bezproblémová... nicméně subjektivně se mi nelíbí... husaberg je husaberg a ty nový, možná i starší wéerka vypadaj ve srovnání s husarem nebo ktm jak kentoye(bez urážky)

Yamaha WR 400(450)

29.7.2008 v 21:40 | Nahoru | #4
Nechci delat chytryho ale ten husaberg nevim..podle toho co chces za rok vyroby ale vsude ctu ze husari spatne startujou..nekteri..a kdyz sem byl na husaberg foru tak to tam resi hodne lidi...www.husaberg.cz/forum...

Yamaha WR 400(450)

29.7.2008 v 22:00 | Nahoru | #5
DR-Z 400S - těžký, kultivovaný, dost dobrej podvozek ale je to úplně jiná kategorie

DR-Z 400 E nebo nakopávačkový - skoro stejně těžký jako "železná" WR450F, trochu slabší a menší světlost, ale kultivovanější nevibrující motor a asi největší držák, nejdelší intervaly (2-3000km). Ze série dost tvrdý a kopavý vidle (nutno poladit), zadek ok. Chybí šestka pro rychlé silniční přesuny. Je asi tak nejpohodlnější a nejtrvanlivější, i když to se těžko odhaduje/dokládá

Husaberg FE450 04 - výborná váha a ovladatelnost, řekl bych ze všech nejlepší. Podvozek tvrdší ale pořád lepší průměr, dá se lehce ladit. Motor zní jak pojízdná válcovna plechu ale táhne skvěle už od nejnižších otáček (bez laďáku!) a překvapivě moc nevibruje. Převodovka šestikvalt - nemá chybu. Startuje hůř za studena ale za tepla výborně. Krátký intervaly (olej 24mth)
Celkem úzký a ne moc pohodlně tvarovaný sedlo

KTM 450EXC 08 - asi nejlepší motor, ultra tichý, totálně bez vibrací a táhne lineárně v celým pásmu, pružný a necuká odspoda. Jednoznačně nejhorší podvozek - budeš cítit každý kamínek. Naštěstí jde ale doma dost poladit a zlepšit.
Pohodlné široké sedlo a dlouhá šestikvaltová převodovka, krátké intervaly (500km)

WR450F 04 si vybavuju jen matně, vibruje víc než DR-Z, je silnější ale se sériovým výfukem je to odspodu dost cukatůra.
Podvozek asi ok, nepohodlné sedlo a má jen pětikvalt
Má ale dlouhé intervaly (1000km) a motor je podle všeho hodně velkej držák, RSWR psal něco o 800 mth bez zásahu

Huska TE450 - taky už je to dávno, je nejhezčí ale pamatuju si že nejvíc ze všech vibruje, hodně do stupaček. To mě od ní odradilo

Naposledy editováno 30.07.2008 08:52:41

Yamaha WR 400(450)

30.8.2008 v 12:28 | Nahoru | #6

Yamaha WR 400(450)

31.8.2008 v 21:12 | Nahoru | #7
No ja měl WR 250 a letos sem koupi 450 Rv 08 Po upravách výfuk,trysky cdi a td je to pro hobíka jako jsem já neskutečná síla zvykám si,ale dvě pade odpustila určitě víc 450 neodpouší žádnou chybu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist