globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhadný problém
 
28.7.2008 v 21:34
včera jsem dostal cbr ze servisu s tim že se udělá vyměna rozvodáku seřizeni ventilu, karbecu, podtlaku.., byly tam problémy že nejde jeden válec netekl tam benzin.. a vynechává ve vysokych rychlostech, mechanik vyčistil celou palivovou soustavu a udělal všechno co sem mu řekl.. motorka šla dobře jak když sem ji koupil ale jak sem ujel asi 10 km tak zse nastal peoblém nešel prvni válec, teda jenom do 4-5000 ot. pak a nebo když přidám pořádně plyn tak se nějak rozmotá a jede normálně.. tak sem mu volal že to bude asi odpor v civce tak sem tam dneska jel všecko sme přeměřily a vyměnily kabely s fajkama v 1 a 3 valci protože v prvnim kabelu byl věči odpor, a jedu od něj a zase to sami cuká to v nizkych otáčkách a od těch 5 to jede normálně zastavim plivnu na prst a zkoušim 3 svod je rozpálenej jak 4 a 2 ale 1 je furt studenějši.. já už fakt nevim kdyžto neni zapalovánim protože sme aji přehodily svičky a když sem ju vytáhnul v tom 1 válcu tak byla uplně černá jak semiš myslim bohatá směs a v tom druhym byla normál taková cihlová.. mám otevřenej vyfuk a normálni filtr.. a je možny že když sem jel dneska 220 a zase jak když dojde benzin že je to ta bohatá směs nebo karbece nastaveny na továrni vyfuk? že to nestihá nasávat když je tak rychlej odvod spalin?.. no já to nechápu ten servisák řikal že dá ruku do ohně za přivod paliva tak fakt nevim má někdo nápad??

Záhadný problém

28.7.2008 v 22:55 | Nahoru | #1
skus zasuvku k jehle nebo kabliky uvolnene,,jestli to jelo a popar kilometrech to zas delalo ,kondens, atd.

Záhadný problém

29.7.2008 v 11:07 | Nahoru | #2
pokud máš origo výfuk,dej ho zpátky a vyzkoušej jestli to bude dělat i s nim,ale nemyslim si,že by to bylo tim.

Musíš to vzít vylučovací metodou a tim laufem bych začal...

Záhadný problém

29.7.2008 v 11:17 | Nahoru | #3
nemohly by to bejt ventilový vůle u toho "postiženýho" válce?

Záhadný problém

29.7.2008 v 11:32 | Nahoru | #4
Ahoj ,pokud ti to dělá jen na jednom válci,tak to hledej jen v systému toho válce(nemůže to být výfukem,to by mělo vliv na všechny),pokud je svíce černá(saze),tak palivo jde,ale mohlo by jít i moc(bohatá smes taky hoří hůř,někdy ani to ne a když dáš vyčištěnou svíčku,tak jde ,saze ji zkratují a konec,cívka by měla být v cajku,když jde ve vyšších),nevím co jsi všechno zkoušel,ale jdi po elektrice(myslím že bude v pořádku) a palivu příslušného válce(třeba i plovák na tom karbecu,když jedeš na víc tak nestačí dotékat benál a směs se může upravit).stejnej problém může být při tý vyšší rychlosti,dost se to stává že nestačí dotékat benzín(kluk má gso a je to dost často, když mi chce stačít :).

Záhadný problém

29.7.2008 v 11:36 | Nahoru | #5
FiZzeR> Ahoj to by nemělo(občas)mu to jde,ale hlavně by to ty ventily ani nesmělo otevírat,nebo zavírat ohledně komprese,snad to najde,ale šel bych po tom karburátoru

Záhadný problém

29.7.2008 v 11:37 | Nahoru | #6
přesně stejnej problém řešim taky,v 6tis to vynechává a mam měněný skoro vše.a dělá to furt,dal sem tam nový cívky s kabelama a s fajfkamama furt vynechává.

Záhadný problém

29.7.2008 v 14:03 | Nahoru | #7
Stejně asi pojedeš za tím servismanem. tak zkuste změřit tlaky, co to ukáže.

Záhadný problém

30.7.2008 v 07:25 | Nahoru | #8
tlaky sou OK ty měřil a ventily sou seřizeny to by mělo byt v pohodě myslim si že přičina je v karbecu kdybych nastavil o trochu chudši směs na prvnim válcu tak si myslim že to pujde že ted je tam hodně bohatá směs a jde tam moc benzinu že se zahlti a až přidám hodně tak to odteče a jedete to.. le nevim jak to nastavit tu směs tady sem to nikdy nedělal ale myslim že kdybych zajel k tomu mechaniku tak by to bylo otázka chvilky ne?

Záhadný problém

30.7.2008 v 11:42 | Nahoru | #9
... a co synchronizace karburatoru ?

Záhadný problém

30.7.2008 v 13:02 | Nahoru | #10
no to je taky udělany...

Záhadný problém

30.7.2008 v 13:03 | Nahoru | #11
ale třeba blbě zkusim mu řict at si to zopakuje

Záhadný problém

30.7.2008 v 13:42 | Nahoru | #12
Souhlasím se sajosou - šel bych po karburátoru toho první válce, myslím, že tam bude zakopaný pes.

Záhadný problém

30.7.2008 v 19:20 | Nahoru | #13
A co když to má souvislost se sytičem kerý mi taky moc nejde když sem ho zapnul když šel tak točil 3000 a pak zvyšoval ted jenom 1500 a nezvyšuje... co když je to někde zasekly něco že tam jde ten sytič furt?do toho prvniho valce hm?

Záhadný problém

30.7.2008 v 19:31 | Nahoru | #14
koudr> to je mozny podivej se jestli neni vypadla segerovka na tom spolecnym tahlu sytice a jestli pekne dovira...je tam takovej kuzel treba je pod nim nakej bordel. Jinak mam problemy s palivem....musim jsem dodelavat filtr pac se mne loupe nadrz a od ty doby musim vcas tankovat jinak to nema spad a nestaci dotekat (hlavne na dalnici) a taky mne vzdycky nejdriv zacne jet na tri.....takze to palivo bych tak uplne nevylucoval bejt tebou.

edit: i kdyz u toho sytice bych spis cekal ze bude doruda nez ze bude studenejsi....

edit2: jinak pokud bude sytic v poradku a predtim to tocilo 3 a ted uz ne, znamena to ze to mas ted chudci...zkontroluj si prirubu

Naposledy editováno 30.07.2008 19:36:51

Záhadný problém

30.7.2008 v 19:58 | Nahoru | #15
Ted mám dobrou směs na 3 ostatnich válcich je cihlová barva sviček jenom na tom prvnim, je černá, no doruda nebude to bych ho musel točit a hodně (a aji tak si myslim že ne) a to nedělám protože by se mohl přidřit když tam je sytrič furt zaplej ( smivá olejový film a nemaže) tak nebudu riskovat. bude se muset kuchnout ten karbec at je od toho pokoj

Záhadný problém

9.8.2008 v 12:55 | Nahoru | #16
vyřešeno je to tím že hadička od karbece kerá nasává vzduch z kohoutku (vytváří podtlak) tak v tom kohoutku je vadná membrána a nasává tou hadičkou benzin a tim se přechlastává a je bohatá směs.. Takková blbost žádnej sytič ale tohle,,, Takl se na to podivejte komu to dělá už mi to jede normálně

Záhadný problém

9.8.2008 v 14:52 | Nahoru | #17
koudr> Pokud jsou tlaky ok. Resil bych to nasledovne. Jako prvni bych si nekde pujcil digitalni otackomer co se pichne na kabel od svicky. Podle toho poznas jestli to dava jiskru i kdyz valec nehori. Pokud otackomer bude porad ukazovat otacky. No a pak je to jasny je to karburace no a to uz neni problem. Prohlidnout pruchodnost vsech hadicek a taky hlavne propojovacich co jsou mezi jednotlivyma plovakovyma komorama. Muze se stat ze je pricpana usazeninou z benzinu. Prodava se i denaturovanej lih ktery ten brdel rozpusti. A posledni vymenil bych svicku protoze muze bejt znicena od benzinu kdyz se nevypali teplotou. tO je taky velmi castej problem.

Záhadný problém

9.8.2008 v 14:57 | Nahoru | #18
tak černá svíčka-Svíčka je pokryta semišovým černým povlakem sazí. Moc bohatá směs buď díky seřízení karbeců, ucpanýmu vzduchovýmu filtru, špatná tepelná hodnota nebo špatné zapalování(vynechává).
cihlovitá barva-Barva světle šedá až do cihlové, nikde žádnej bordel-svíčka je OK

Záhadný problém

9.8.2008 v 15:02 | Nahoru | #19
řekl bych že bohatá směs toho "postiženého" válce,je to logické,při nízkých otáčkách sa směs nestačí spalovat a tím pádem sa to přechlastává a blbne to,jak je moto tak v 6000ot/m už je standartní spalování směsi a motor to stíhá,takže si myslím,že by ses měl zaměřit jen na ten karbec u toho válce,jestli se pletu tak mě někdo opravte

Záhadný problém

10.8.2008 v 22:55 | Nahoru | #20
Díky, problém je už odstraněn je to palivovým kohoutkem a membránou v něm kerá pouštěla benzín i do hadičky kerá byla napojena na 1 karbec, tam měl vzniknout podtlak a tím pouštět benzin ale membrána byla roztrhlá a tak tekl benzin i do té hadičky kde měl jit jenom ten vzduch a tim pádem byla směs bohatá, vyřešil sem to tak že jsem celou hadičku vydělal a zašpuntoval a palivovej kohout sem přetěsnil a dal na obyčejnej princip spádu takže tam teče benzin furt a je po problému
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist