Naposledy editováno 25.07.2008 16:59:31
Bago>Nechápu teda jak můžou jet skoro všechny kvalty 50km/h v tomhle rozmezí...ale budiž
Měnil jsi už svíčky?Mě třeba motorka taky děsně škubala a po výměně svíčky se krásně zklidnila
No ta rychlost vůči kvaltům je plus minus samozřejmě . Nechci jezdit s kraválem ve městě, tak radši jezdím na pětku/šestku a dusím to na 2500ot. Svíčky jsem neměnil, cuká to jen v tomhle rozmezí a jen, když je to ohřátý. Navíc je to těsně po záběhu, mám najeto 2tis. km
MilanM3>Bago>Nechápu teda jak můžou jet skoro všechny kvalty 50km/h v tomhle rozmezí...ale budiž
Měnil jsi už svíčky?Mě třeba motorka taky děsně škubala a po výměně svíčky se krásně zklidnila
No ta rychlost vůči kvaltům je plus minus samozřejmě . Nechci jezdit s kraválem ve městě, tak radši jezdím na pětku/šestku a dusím to na 2500ot. Svíčky jsem neměnil, cuká to jen v tomhle rozmezí a jen, když je to ohřátý. Navíc je to těsně po záběhu, mám najeto 2tis. km
V takhle nízkejch otáčkách a na všechny kvalty mě napadá fakt jedině ta(ty) svíčka...
MilanM3>Hogon> Si nerozumíme Ono mi to škube mezi cca 3500 a 4500 jen když se snažím držet stejný otáčky, např. 3600, prostě se to chová tak, jako by ŘJ na chvíli vypnula benzín, pak ho zase zapne, dycky se to tak střídá zhruba po jedné sekundě, jako bych vždycky odstavil plyn a zase tomu pustil žilou. Když jemně přidávám, tak to nedělá. Než jsem to měl zajetý, tak to dělalo zhruba mezi 3000 a 3500, teď to dělá mezi 3500 a 4000 (abych nekecal). Jinak to normálně akceleruje jako smyslů zbavený, když zakroutím zápěstím.
A na garančce si už byl?