globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT 650 Comet
 
22.7.2008 v 10:37
Zdarec, chtěl bych se zaptat zda-li se tato motka vyplatí kupovat, ptže je celkem levná, tak nevim jak by to bylo s poruchovostí....Konkrétně to je kapotovana Cometka roku výroby 2005.....Nerad bych ji koupil a za tejden do ní vrážel prachy na opravu....Všem dík za odpověď

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 11:00 | Nahoru | #1
Motor je Suzuki sv650, ale nepatrně ostřejší

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 11:11 | Nahoru | #2
SVéčko> rozhoduji se mezi sv650s a gt 650 comet.....SV bych sehnal tak za 60000 rokem vyroby 1999, cometa taky za 60000, akorat rokem vyroby 2005:D....Tak nevim, jde hlavně o to jak je to poruchovy, nerad bych kazdou chvili neco resil....ne ze bych zlutym neveril, to oni jsou pracoviti, ale cert vi

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 11:30 | Nahoru | #3
solek> Brácha má gt650, akor bez kapot GT je pohodlnější (neni problém cestování na středně dlouhý trasy), větší, výkonější, ale i těžší (Gt +20kg) než SV. Se spolehlivostí to neni jako japonci (bacha na altík a vodní pumpu). Od 10/2005 a vejš, sem neslyšel o žádných problémech Doporučuju sehnat rok 2006 i za vyžší cenu

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 11:32 | Nahoru | #4

solek>SVéčko> rozhoduji se mezi sv650s a gt 650 comet.....SV bych sehnal tak za 60000 rokem vyroby 1999, cometa taky za 60000, akorat rokem vyroby 2005:D....Tak nevim, jde hlavně o to jak je to poruchovy, nerad bych kazdou chvili neco resil....ne ze bych zlutym neveril, to oni jsou pracoviti, ale cert vi



Žlutým nevěř a kup itala

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 11:38 | Nahoru | #5
solek> Nejsou zluti jako zluti. Hyosung je Jizni Korea a techologii maji komplet z japonska. Zadne samokopirovani jako u cinanu. Hyosungy jsou relativne kvalitni stroje, akorat trochu pokulhavaji estetikou provedeni. O poruchovost bych velky strach nemel (uz sam nebo s nekym musis posoudit stav stroje pred nakupem). Co se podela, se da sehnat, nebo na kolene opravit. Viz traba jsem cetl nadavky, ze odchazi palivovy cerpadlo. Neni udelany nejlepe, to je fakt, ale sam jsem si ho rozebral, procistil a dovyrobil takovej malej pertinaxovej kousek a zas jede jak novy.

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 12:26 | Nahoru | #6
Nema motor z SVcka, kdyz se poradne podivas, nenajdes tam temer nic schodneho, pouze pocet valcu

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 12:30 | Nahoru | #7
ok, dik všici

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 12:44 | Nahoru | #8
Ahoj, také jsem si gt prošetřoval a jak zde již někdo psal, žlutým nevěřit !!!!! ta cena je první vodítko nad čím se pozastavit. Vše je vyrobeno z nekvalitních materiálu a to opravdu nekvaliních !!!! hodnota tvrdosti použitých kovovích částí je asi třetinová, taže vše se snadno opotřebuje a vše se kroutí. Opravdu jediná výborná věc na této moto, je cena. A motor s SV to také není pravda!!! jen je mu podobnej, takže také napodobenina.

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 15:20 | Nahoru | #9
Roninn> Jestlipak víš, že Suzuki se u Hyosungu angažovala a u pomáhala s vývojem motorek a technologií?

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 15:32 | Nahoru | #10
kašli na Kometu a kup si VFR 800, jsou za i 70 000,- a není čeho se bát,ted vážneji- známej jezdil na Kometě a byl z ní neštastný, pořád nějaké problémy a pak mu snad umřel motor...prý nějaká tradiční Kometácká záležitost...

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 16:15 | Nahoru | #11
jak tak posloucham tak pudu do to sv

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 16:24 | Nahoru | #12

solek>jak tak posloucham tak pudu do to sv


aspoň z toho nebude taková tuctovka jako je SVčko lol

Hyosung GT 650 Comet

22.7.2008 v 20:21 | Nahoru | #13
K tomu motoru Hyosung: Někdy v roce 2005 byla údajně vyrobená vadná serie, kdy se asi v 10-ti tisících zadíraly ventily V některých zemích (Španělsko) motorky stahovali, jinde se na to vybodli. Je k tomu někde rozsáhlá diskuze. V roce 2006 se u nás objevilo několik hodně levných strojů z té serie dovezených z Německa. Na jedné jsem jezdil, ale naštěstí nekoupil.
Naproti tomu o rychlém opotřebení nic nevím a ani tomu nevěřím.

Hyosung GT 650 Comet

24.7.2008 v 16:45 | Nahoru | #14

VeFeRák>kašli na Kometu a kup si VFR 800, jsou za i 70 000,- a není čeho se bát,ted vážneji- známej jezdil na Kometě a byl z ní neštastný, pořád nějaké problémy a pak mu snad umřel motor...prý nějaká tradiční Kometácká záležitost...



...jasně, "známej" to měl, pak se mu tom "něco" posralo a dokonce "tradiční Kometácká záležitost" ...... takhle to vzniká....

Hyosung GT 650 Comet

24.7.2008 v 17:00 | Nahoru | #15
Hyenoskunka nekupuj, kup si motorku.

Hyosung GT 650 Comet

24.7.2008 v 20:49 | Nahoru | #16
To mas tezky. Majitele hyosunky ti budou rikat ze je skvela a ostatni ze je to nekvalitni korea a ze nebrat. Takhle se nic nedozvis. Mrkni do motodatabaze a pis majitelum nebo byvalym majitelum. Ale neptej se jestli by ti ho doporucili ale rovnou co se na tom podelalo za tu dobu co to jezdili. Tak zjistis spolehlivost.

Hyosung GT 650 Comet

24.7.2008 v 21:01 | Nahoru | #17

karf>Roninn> Jestlipak víš, že Suzuki se u Hyosungu angažovala a u pomáhala s vývojem motorek a technologií?



Přesně tak! Roninn jen plácá a považuje své doměnky za pravdivé.

To Ronin:
Pokud by to bylo z tam moc nekvalitních materiálů jak píšeš, tak by to ani ten motor neudrřelo. A kdyby byla tvrdost dílů třetinová tak by to prasklo při tuknutí kladiva. Ale on nejspíš myslel pevnost a né tvrdost

Samozdřejmě je to myšleno s trochou nadsázky...

Naposledy editováno 24.07.2008 21:04:43

Hyosung GT 650 Comet

25.7.2008 v 00:23 | Nahoru | #18

karf>Roninn> Jestlipak víš, že Suzuki se u Hyosungu angažovala a u pomáhala s vývojem motorek a technologií?



přesně tak. Určitá spolupráce tam byla, proto ta podobnost motoru. Nicméně úplně stejný motor to není

Hyosung GT 650 Comet

25.7.2008 v 11:10 | Nahoru | #19
Kazdopadne prave motor je presne to, co kazdy soucasny i byvaly majitel Hyosungu chvali. Posere se vetsinou treba prepinac blinkru, palivove cerpadlo (hnije), nebo praskaji nektere plastove dily. Nic co by se nedalo nahradit, nebo opravit. Hyosungu se da vytknout design a dilenske zpracovani odpovidajici trendu osmdesatych let, za ktery ovsem platime minimalne o 1/3 nizsi cenu nez za "znackove" moderni moto. Rekl bych, ze to je vsechno.
Na druhe strane kdyz vidim cinskou produkci jako treba V.D.O a jine (Yuki je jeste takovej Mercedes mezi cinanama), tak zde bych se tedy nejake kritiky vubec nebal. Ano, jsou pouzivane nekvalitni materialy. V tomto ohledu zaplat panbuh za Hyosung!

Hyosung GT 650 Comet

25.7.2008 v 14:52 | Nahoru | #20
No já ten korejský "vrak"mám.A zatím si nestěžuju.Nalítáno 10 000 s bežnou udržbou,a jediné co nevydrželo bylo dobíjení,a po pádu ve stoje me začala slzet trubka u vodního čerpadla.Pokud si trošku zručny,tak aternator převineš,a trubku sem přejel těsnícím tmelem lol lol .Mám 06,a řešil sem stejný problém,zda koupit či ne.A upřímne řečeno si nejssu vubec jisty,zda bych za ty peníze koupil svčko v takovem stavu.V servisu kam jezdím sem potkal klučinu s svčkem,a vychvaloval super stroj rv 01,s najetyma 20k.Byl velice spokojeny,že tak dobře koupil.Za 4 měsíce sem ho potkal servisu při mojí garančce, s vysypanou převodovkou.Ptal sem se servisáka co s tim ma,a řekl mě že ta motka ma nalítáno min 50k,a se zanedbanym servisem.Tak ted su rád,že sem to svčko nekoupil ja Tín nechci říct,že je to tak u všech,ale u me to bylo celkem rozhodující.Prostě sem vybral motku za slušné peníze,se servisní knihou,a navíc v zaruce,oproti motce 5 a více let staré,na které jezdil buhví kdo,a buhví jak.A kdoví s jakým servisem

Hyosung GT 650 Comet

25.7.2008 v 15:05 | Nahoru | #21
Budesetoblběprodávat !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist