Mám ještě XT 600, ale tam je dekomp. automatický, a jinak jsem měl vždycky endura s elektrikou, tak proto jsem z tohodle tak rozhozenej.
Díky.
Mirek12>na ten dekopresor nešahej,bez tlaku to nenastartuješ! je to jednoduchy máš slaby nohy a nevíš kdy na to zkočit, bude trvat měsíc něj se k něčemu dopracuješ, doufám že máš krosové boty
Ptakovina!!!!! Svoje DR600 ti klidne nakopnu bos na prvni slapnuti
Je to jednoduchy, vraz tam neutral a slapej na to dokud se ten kickstarter nezarazi potom zmacknes packu dekompresoru (zustane zamackla) a opatrne slapes dal dokud packa neskoci do puvodni polohy. Ted na to poradne hampstnes (hlavne se nebat) a je to ;)
na to přijdeš ;)
jinak když to zkoušíš dlouho tak si klidně zavři benzín vem za dekompresor a tak 12x šplápni ...pust benzín a zkus nastartovat :) (to dělám když si rozbiju hubu lol )
Ted jí nakopnu za studena max na 3 pokus a za tepla v 99% případů na první pokus.
Chce to přijít na ten správnej grif. Kluci nahoře to dobře popsali.
Ještě doplním radu: když budeš startovat dlouho a marně tak občas zatáhni sytič a dej plnej plyn a přes ruční dekomresor motorku pořádně prošlapej. Tím si zabráníš tomu aby jsi motorku ulil.
Poraďte něco co by mi pomohlo zprovoznit moje DR-ko. Popř. i jak si co vyměnit nebo vyčistit. Budu rád za každou radu. Díky moc.
BTW:Děkujiu pěkně . Brácha ji kdysi měl a vím co je ji nakopnout . A obzvlášť když je uchcana A to o zlomený noze ti věřím ,mě kopla a měl jsem modrý lýtko asi týden
Pokud pořád tak jsem dle mého názoru dal obráceně olejový filtr. Pokud to jen vystříkne po startu a pak už to neprosakuje tak tomu nerozumím ale doporučuji koupit novou tu gumičku co tam dělá tesnění. Případně tu gumičku před nasazením víčka lehce potři olejem.Já jsem s tím nikdy problém neměl. Jinak stejný způsob těsnení je i u víček na seřizování ventilů.
Každopádně by to mělo těsnit i bez tmelu. ta tesnící gumička by to měla bez problémů utěsnit.
Jinak filtr se tam dává tak že je tou dírou do motoru. Ze strany víčka ho pak drží pružinka.
1 reakcí na tento příspěvek Startování DR 600
a jeste jedna vec pro pilare, kdyz to nakopavas, tak si otoc riditka uplne doleva abys je netrefil kolenem, kdyz to nahodou kopne zpatky.