globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha DT 125-karbec
 
19.7.2008 v 23:58
čau lidi...potřeboval bych poradit jestli ste to už někdo nedělal.....a když byste měl někdo doma karbec na tuhle motorku tak neváhejte a nabídněte......jen když to bude levnější než v Yamaze...jde mi o to že sem jí koupil s tim že je tam omezovač.....do otáček do 7 tisíc....jenže pak se mi to několikrát podařilo vytočit na víc......podrobnějš si to můžete přečíst v profilu......no a dneska sem to rozdělal a táta byl u známýho kterej má na takovýhle věci připravky.......totiž abyste rozuměli.šroubek nebo tryska kterou se šteluje poměr vzduchu a benzínu tam mám zarezlej a někdo už se to pokoušel odvrtat ale zalomil tam vrták......a právě kvůli tomu že to špatně dělá směs ta motorka nejede jak by měla...a ten závit je v části karbecu,který se dá odšroubovat a vyměnit......takže kdo by měl jakejkoliv nápad a radu jak to dostat ven nebo náhodou by se tu nenašel někdo komu doma leží karbec na tuhle motorku ta at dá vědět.......budu strašně vděčnej....hlavně abych nemusel platit 4 tisíce za novej karbec..... díky moc lidi.
Předchozí
1 2
Následující

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 00:15 | Nahoru | #1
Je spousta pripravku na uvolnovani zarezlych sroubu, znamy ma nejaky sprej od loctite - je to na uvolnovani sroubu, poradne to tim postrikas a pak to krasne jde, vyzkouseno.

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 01:16 | Nahoru | #2
to je jako v pohádce nastříkat a pak to jde samo, leda hovno! (o tom spreji jsem slyšel,ale po té ceně mi dunělo v uších) zase ti poradím hledej kluky co dováží 125ccm a tam se ptej

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 01:24 | Nahoru | #3

Johnyppe>Je spousta pripravku na uvolnovani zarezlych sroubu, znamy ma nejaky sprej od loctite - je to na uvolnovani sroubu, poradne to tim postrikas a pak to krasne jde, vyzkouseno.


Mě to krásně nešlo, taky vyzkouušeno Jinak zkusit odvrtat, vyvložkovat a říznout novej závit?

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 09:58 | Nahoru | #4
Yamaha DT 125 NEMÁ omezovač výkonu v karburátoru !!!
Šroubek o kterým píšeš je pro seřizování směsi při běhu na volnoběh má vliv na rychlý náběh od volnoběhu do cca prní třetiny otáček.DT 125 má několik stupňů omezení výkonu:
1.)otočená přívěra
2.)částečně zaslepenej svod těsně u hrdla kde se nasazuje na válec
3.)elektronicky v tachometru je relé který funguje jako snímač otáček - možno překonat WAPE prodává generátor pulsů cca 1 500 Kč
Šroubek v karburátoru nemá na výkon vliv, asi bych se tím vůbec nezabýval ale koupil jsem to taky se zalomeným šroubkem je to docela makačka ale dá se.
0dstraň raději ostatní omezení

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 11:56 | Nahoru | #5
hej diky moc chlapy on to potreboval kamos..uz sem jednou psal a nikdo mu neodpovedel.. tak jsme to zkusil ja.. fakt dikes

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 16:49 | Nahoru | #6
kdyby neco ohledně DT 125 zkus to taky tady http://www.dt125.ic.cz/

Yamaha DT 125-karbec

20.7.2008 v 23:36 | Nahoru | #7
no konečně lidi.Já sem majitel détéčka kterej sem už jednou psal....jinak scháním jinej karbec....původně sme mysleli že je tam omezovač ale pak sme zjistili že je to tím šroubkem. A sice že to jede celkem normálně,ale když sem chtěl přidat z volnoběhu do vyšších otáček tak mi motor často zdechnul......no a jinak odvrtat to nešlo ani jinak vytočit......zkoušelo to několik lidí tady u nás.....a nic......a jinak asi i díky tomu mi motor nejde na každou rychlost vytočit stejně do maxima otáček.........

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 10:13 | Nahoru | #8
To je divne, pokud vim, tak tim sroubem se steluje pouze volnobezna smes, takze ti to treba bude hur drzet volnobeh, ale ve vyssich otackach by to melo jet normalne..

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 13:21 | Nahoru | #9

Johnyppe>To je divne, pokud vim, tak tim sroubem se steluje pouze volnobezna smes, takze ti to treba bude hur drzet volnobeh, ale ve vyssich otackach by to melo jet normalne..



no jako volnoběh to drželo celkem normálně,ale stačilo trochu přidat když byl motor teplej a zdechlo to častokrát.......třeba když byl silně zahřátej a bylo teplo tak to chodilo normálně,ale když nebyl dost teplej tak zdechnul........sem vždycky musel dát sytič nakopnou vytočit a pak sytič vypnout aby to jelo.....tak nevim no....je to hodně divný tohleto.....jestli třeba ještě nebyla ucpaná hlavní tryska a proto to nechtělo na vyšší stupně jít do otáček nevim....radte dál ;)

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 14:52 | Nahoru | #10
DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Jestli máš dost dost peněz kup si novej karburátor a budeš tam kde jsi teď ale s pěkným šroubkem.

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 15:03 | Nahoru | #11
No nevim nemas v profilu XT 125? lol

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 15:16 | Nahoru | #12

tatunac>Yamaha DT 125 NEMÁ omezovač výkonu v karburátoru !!!
Šroubek o kterým píšeš je pro seřizování směsi při běhu na volnoběh má vliv na rychlý náběh od volnoběhu do cca prní třetiny otáček.DT 125 má několik stupňů omezení výkonu:
1.)otočená přívěra
2.)částečně zaslepenej svod těsně u hrdla kde se nasazuje na válec
3.)elektronicky v tachometru je relé který funguje jako snímač otáček - možno překonat WAPE prodává generátor pulsů cca 1 500 Kč
Šroubek v karburátoru nemá na výkon vliv, asi bych se tím vůbec nezabýval ale koupil jsem to taky se zalomeným šroubkem je to docela makačka ale dá se.
0dstraň raději ostatní omezení


To máš pravdu!
Taky jsem jednno DT odškrcoval. V tom tachometru to měla verze přivezená z Německa a omezovalo to, že nejela přes 80.
Přívěra se pochopitelně musí otočit a ještě hodně verzí mělo přepážku ve výfuku. Bývá kousek za nejširším místem směrem k tlumivce.
já jsem se dostal z 10 na 27 koní. Je to znát..

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 15:17 | Nahoru | #13
mam xtecko ale to detecko je kamose..Mr.Babetty...

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 15:18 | Nahoru | #14
sorry sem videl 80 tak sem myslel ze mas dt 80

Naposledy editováno 21.07.2008 15:19:06

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 15:19 | Nahoru | #15
Pumpy> at koupi novy karbec

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 16:19 | Nahoru | #16
no jo ale to se mu prave nechce,je drahej jak svine.. asi 5 nebo 6 tisic...nevite oe nejakym? prosim..

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 20:26 | Nahoru | #17

tatunac>DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Jestli máš dost dost peněz kup si novej karburátor a budeš tam kde jsi teď ale s pěkným šroubkem.



myslíš že sem nikdy provozní teplotty nedosáhnul?a když bylo vedro tak sem jí i málem uvařil....ale ten šroubek měl určitě vliv na to že chcípala při přidání z volnoběhu.......ale to je něco jinýho......a stejně nejela......budto je tam nákej ten omezovač což pochybuju protože do tachometru nevedou žádný jiný drátky než drátky na osvětlení....a jako omezovač by měl vždycky vypínat stejně ne? budto byl karbec ucpanej ( hlavní tryska) nebo je tam jinej problém......tedka je karbec v opravně a prej zkusej ten starej šroubek vyndat udělat pouzdro k tomu šroubku a to celý dát do karbecu......jinak co bych měl ještě potom skontrolovat lidi? Hlavní trysku jestli neni ucpaná? Přívod paliva? co ještě?

Yamaha DT 125-karbec

21.7.2008 v 22:05 | Nahoru | #18
DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Vrátím se na začátek
Doufám, že umíš číst. Víš jak funguje karburátor a co je tzv.by-pas. Ten se stará o to aby motor byl nakrmenej i na volnoběh.Volnoběh je cca 1 300 Rpm to co nad je záležitost pro volnoběžnou trysku,hlavní trysku,šoupátko a jehlu.
Už nemam chuť nikomu radit. Ještě vživotě si neviděl tolik DT kolik jsem jich mněl rozebranejch.Jedno má moje dcera má na MOTOROVÝ BRZDĚ naměřeno 25 PS.(mém ji k dispozici včetně analyzátoru výfukových plynů tzv lambda sonda) Mněl jsem ho dvakrát v Rumunsku na Endurománii a zdaleka ne na konci
Kup si ten ten karburátor - je to to samý jako když si kvůli přetržený kaničce koupíš nový boty

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 01:08 | Nahoru | #19

tatunac>DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Vrátím se na začátek
Doufám, že umíš číst. Víš jak funguje karburátor a co je tzv.by-pas. Ten se stará o to aby motor byl nakrmenej i na volnoběh.Volnoběh je cca 1 300 Rpm to co nad je záležitost pro volnoběžnou trysku,hlavní trysku,šoupátko a jehlu.
Už nemam chuť nikomu radit. Ještě vživotě si neviděl tolik DT kolik jsem jich mněl rozebranejch.Jedno má moje dcera má na MOTOROVÝ BRZDĚ naměřeno 25 PS.(mém ji k dispozici včetně analyzátoru výfukových plynů tzv lambda sonda) Mněl jsem ho dvakrát v Rumunsku na Endurománii a zdaleka ne na konci
Kup si ten ten karburátor - je to to samý jako když si kvůli přetržený kaničce koupíš nový boty



tak mi teda vysvětli čim to může bejt že motor při přidáni z volnoběhu zdechává? přece to nemůže dělat pokaždý když neni ohřátej na provozní teplotu? A dál jak je možný že to nechce jet do otáček pokaždý stejně?Já už tomu fakt nerozumim....

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 09:53 | Nahoru | #20
Kolik to má najeto na jakou svíčku jezdíš jakej je vzduchovej filter jakej je vstup do aerboxu jakej olej dáváš do benzinu atd.

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 15:08 | Nahoru | #21

tatunac>Kolik to má najeto na jakou svíčku jezdíš jakej je vzduchovej filter jakej je vstup do aerboxu jakej olej dáváš do benzinu atd.



najeto to má 25 000 km....svíčka nevim jaká tam je,je tam ještě ta se kterou sem to koupil,to samí olej.....vzduchovej filtr neni roztrhanej ani jinak poškozenej,je celkem čistej...musí se naimpregnovat olejem....a vstum do aerboxu je v pohodě,nikde sem nespozoroval nějaký ucpání nebo tak...jako ale timhle to podle mě neni,protože ta motorka se chová dost divně.....asi takhle - normálně se rozjedu,třeba ještě se sytičem,tak ho tam chvilku nechám aby to nechcípalo a ohřálo se to.Pak ho vypnu a jedu.Ještě chvilku motorka nechce jít do víc jak 5 tisíc otáček.Pak se ohřeje víc a už jde normálně teda skoro "normálně"....a sice.....podle prodávajícího tam má bejt omezovač kterej vypne rozlet motoru v 7 tisících otáčkách. Jenže.....ono se mi to tak ze začátku chovalo jako že tam ten omezovač je ,než sem přišel na to jak se dostat přes 7....a sice....vytočit na jedničku asi tak na 5 tisíc a tam to chvilku podržet.....pak přidat a motor se bez problému vytočí k červenýmu poli...a to samí ještě zvládá na dvojku...na trojku už se vytočí tak maximálně do 8 tisíc....na další rychlosti už zdechává při 6 tisících... a sice má to asi takovej projev...dám tam čtyřku,nechám to chvilku na zhruba 4500 otáčkách a pak zkusim přidat...jenže se to vytočí maximálně tak do těch 6 tisíc a pak i když držim plyn na plno tak prostě to je jak kdyby tam vůbec nešel benzín....uplná díra...pak se to dostane do těch 6 tisíc a tam se když držim plyn se to drží ale tim stylem že to prostě už nechce do otáček vůbec......musim zase přeřadit aby klesly otáčky a moch sem dál zrychlovat...nechápu to...jako ten volnoběžnej šroub je jasnej....tim se vyřeší chcípání při přidání z volnoběhu....ale to že to nechce na každou rychlost k červenýmu poli nerozumim....jestli hlavní tryska ucpaná,nevim......a omezovač bych fakt neřek že tam je.....to by se totiž chovalo pořád stejně.... nevim jinak jako...

Naposledy editováno 22.07.2008 15:13:28

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 15:24 | Nahoru | #22
Mr.babetta> Zkus vyčistit přívěru. Mě to taky něco podobného dělalo

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 17:17 | Nahoru | #23
Tak tedy nevim mám-li se smát nebo brečet
Kdyby sis přečetl předchozí příspěvky tak už to máš.
Stará svíčka to si snad děláš prdel filtr kterej vypadá jako čistej
Koukej smažit koupit novou svíčku,vyper filter a navlhči olejem tím správným a vstup do aerboxu musí být na max výkon cca 25 PS zvětšený
25 000 km je píst po smrti a válec řve o výbrus
to co ti to dělá přesně odpovídá o omezovači v tachometru
Na dvojku jde DT v pohodě plynem na zadek

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 22:42 | Nahoru | #24

tatunac>Tak tedy nevim mám-li se smát nebo brečet
Kdyby sis přečetl předchozí příspěvky tak už to máš.
Stará svíčka to si snad děláš prdel filtr kterej vypadá jako čistej
Koukej smažit koupit novou svíčku,vyper filter a navlhči olejem tím správným a vstup do aerboxu musí být na max výkon cca 25 PS zvětšený
25 000 km je píst po smrti a válec řve o výbrus
to co ti to dělá přesně odpovídá o omezovači v tachometru
Na dvojku jde DT v pohodě plynem na zadek



píst je prej dávanej novej. A je tomu tak bych řek...dneska sem jezdil na DT co má na tachometru 45 tisíc a motor prakticky nebrzdil při ubrání plynu...muj motor brzdí jako svině.....další věc,motorka neni otevřená,je tam těch 14 koní.....a o svíčce to přece jen tak neni ne? Přece svíčka nebude dělat to co mi to dělá....dobře možná něco s toho má na svědomí ale nevim no....a omezovač v tachometru nejspíš nemám protože na DT125.ic.cz sem se dočet o drátkách který vedou do tachecu a nic takovýho já na motorce nemám....tak fakt už nevim....dneska sem vypouštěl nádrž a když sem dal rezervu tak mi vytek celkem bordel....takže ještě další věc že třeba se do karbecu dostal bordel....a prosimtě nebudem se tady snad hádat ne? Sme motorkáři ( já začínající) tak se snad nebudem hádat....

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 23:02 | Nahoru | #25

maras>Mr.babetta> Zkus vyčistit přívěru. Mě to taky něco podobného dělalo



oukej zkusim to....a jako mám vyčistit jenom to těleso nebo i osazení uvnitř motoru kde se to otáčí?

Yamaha DT 125-karbec

22.7.2008 v 23:07 | Nahoru | #26
Nechápej to jako hádku snažím se ti pomoct
svíčka dělá fakt strašně moc
ten tacháč musíš vyndat to minirelátko je skovaný zepředu dole a tváří se jako dráty na osvětlení tacha. Neodpojuj to (pak to jede ještě hůř) nechá se to oblbnout lacinou fintou ale je to trochu nepohodlný mezi ty dva dráty dáš vypínač zapneš je to aktivní a rozjedeš na trojku v momentě kdy jedeš myslím že 60 vypneš a je odblokováno to musíš dělat při každym startu někde mám schema generátoru pulsů vyjde to v součástkách asi na 300 Kč. Jinak moc bych nevěřil pohádkám o nových pístech. Na DT stojí píst asi 1 200 Kč plus kroužky ale je to fakt relativně laciný - nemá nikasil takže jenom výbrus cca 400 Kč navíc nevíš na jakej olej jezdil předchozí majitel.Filtr je opravdu třeba udržovat.Na každou motku dávám palivovej filtr cca 40 Kč a máš poloviční starosti
Kdybys něco potřeboval klidně napiš ale je fakt že základní věci musíš mít v pořádku jinak se motáš v kruhu.
Tak ať ti to jezdí čus bus

Yamaha DT 125-karbec

23.7.2008 v 00:33 | Nahoru | #27

tatunac>Nechápej to jako hádku snažím se ti pomoct
svíčka dělá fakt strašně moc
ten tacháč musíš vyndat to minirelátko je skovaný zepředu dole a tváří se jako dráty na osvětlení tacha. Neodpojuj to (pak to jede ještě hůř) nechá se to oblbnout lacinou fintou ale je to trochu nepohodlný mezi ty dva dráty dáš vypínač zapneš je to aktivní a rozjedeš na trojku v momentě kdy jedeš myslím že 60 vypneš a je odblokováno to musíš dělat při každym startu někde mám schema generátoru pulsů vyjde to v součástkách asi na 300 Kč. Jinak moc bych nevěřil pohádkám o nových pístech. Na DT stojí píst asi 1 200 Kč plus kroužky ale je to fakt relativně laciný - nemá nikasil takže jenom výbrus cca 400 Kč navíc nevíš na jakej olej jezdil předchozí majitel.Filtr je opravdu třeba udržovat.Na každou motku dávám palivovej filtr cca 40 Kč a máš poloviční starosti
Kdybys něco potřeboval klidně napiš ale je fakt že základní věci musíš mít v pořádku jinak se motáš v kruhu.
Tak ať ti to jezdí čus bus



no tak svíčku koupim hned jak mi to bude jezdit to je jasný! Filtr udělám taky hned jak to bude jezdit a jinak tachec mi nefunguje a už sme ho měli rozebranej...a nic kromě vedení na osvětlení tam fakt nebylo...aspon co si pamatuju....jinak píst a kroužky sem vizuálně zkouknul a podle mě jsou v pořádku....žádný viditelný rejhy nic takovýho....a palivovej filtr tam asi taky dám...jediný co je mi divný je to že to prostě nechce do otáček...nevěřim tomu že tam je omezovač když to jde vytočit pokaždý jinak.....škoda že nefunguje tachec...kámoš to má omezený na 80 kilometrů...kdyby mi ukazoval aspon něco bych věděl....jenže i tak možná ne...protože po rovině řikal že ho to na víc nepustí ale z kopce vytáhnul i 100....tak fakt nevim...a rozhodně bych tam nedával ten vypínač....je to sice levný,ale k čemu mi to bude když se to do těch 60 bude chovat furt stejně......já chci právě aby to do těch 60 zrychlovalo co nejvíc a bez nákýho omezování otáček...pak už je mi to jedno...ale chci tam mít ten zátah z rozjezdu prostě....

Yamaha DT 125-karbec

23.7.2008 v 00:44 | Nahoru | #28
každopádně teda hned jak mi přijde karbec tak ho vyčistim,koupim novou svíčku,vyperu vzduchovej filtr a naolejuju.Dál se ještě jednou podivám na tachec jestli tam neni ten omezovač...a nechám tachec opravit..a ještě vyčistim tu přívěru jak někdo řikal....když ani to nepomůže tak budu uvažovat o Go motoru...jenže to si vůbec nepojezdim :(.....ale přece i opotřebovanej motor by měl jít vytočit do maxima a nedělat to co mi to dělá....ale myslim že opotřebovanej nějak extra neni.jak se to pozná? na co všechno si mám dát pozor pokud mám podezření na opotřebenej motor?

Yamaha DT 125-karbec

23.7.2008 v 15:57 | Nahoru | #29
Návod na vyčištění přívery máš na www.dt125.ic.cz Dělal jsem ho já tak se když tak zeptej naco budeš chtít

Yamaha DT 125-karbec

23.7.2008 v 17:15 | Nahoru | #30

maras>Návod na vyčištění přívery máš na www.dt125.ic.cz Dělal jsem ho já tak se když tak zeptej naco budeš chtít



oukej udělám to jak píšeš....jinak co ti zmizelo za problém když si jí vyčistil?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist