Johnyppe>Je spousta pripravku na uvolnovani zarezlych sroubu, znamy ma nejaky sprej od loctite - je to na uvolnovani sroubu, poradne to tim postrikas a pak to krasne jde, vyzkouseno.
Mě to krásně nešlo, taky vyzkouušeno Jinak zkusit odvrtat, vyvložkovat a říznout novej závit?
Šroubek o kterým píšeš je pro seřizování směsi při běhu na volnoběh má vliv na rychlý náběh od volnoběhu do cca prní třetiny otáček.DT 125 má několik stupňů omezení výkonu:
1.)otočená přívěra
2.)částečně zaslepenej svod těsně u hrdla kde se nasazuje na válec
3.)elektronicky v tachometru je relé který funguje jako snímač otáček - možno překonat WAPE prodává generátor pulsů cca 1 500 Kč
Šroubek v karburátoru nemá na výkon vliv, asi bych se tím vůbec nezabýval ale koupil jsem to taky se zalomeným šroubkem je to docela makačka ale dá se.
0dstraň raději ostatní omezení
Johnyppe>To je divne, pokud vim, tak tim sroubem se steluje pouze volnobezna smes, takze ti to treba bude hur drzet volnobeh, ale ve vyssich otackach by to melo jet normalne..
no jako volnoběh to drželo celkem normálně,ale stačilo trochu přidat když byl motor teplej a zdechlo to častokrát.......třeba když byl silně zahřátej a bylo teplo tak to chodilo normálně,ale když nebyl dost teplej tak zdechnul........sem vždycky musel dát sytič nakopnou vytočit a pak sytič vypnout aby to jelo.....tak nevim no....je to hodně divný tohleto.....jestli třeba ještě nebyla ucpaná hlavní tryska a proto to nechtělo na vyšší stupně jít do otáček nevim....radte dál ;)
tatunac>Yamaha DT 125 NEMÁ omezovač výkonu v karburátoru !!!
Šroubek o kterým píšeš je pro seřizování směsi při běhu na volnoběh má vliv na rychlý náběh od volnoběhu do cca prní třetiny otáček.DT 125 má několik stupňů omezení výkonu:
1.)otočená přívěra
2.)částečně zaslepenej svod těsně u hrdla kde se nasazuje na válec
3.)elektronicky v tachometru je relé který funguje jako snímač otáček - možno překonat WAPE prodává generátor pulsů cca 1 500 Kč
Šroubek v karburátoru nemá na výkon vliv, asi bych se tím vůbec nezabýval ale koupil jsem to taky se zalomeným šroubkem je to docela makačka ale dá se.
0dstraň raději ostatní omezení
To máš pravdu!
Taky jsem jednno DT odškrcoval. V tom tachometru to měla verze přivezená z Německa a omezovalo to, že nejela přes 80.
Přívěra se pochopitelně musí otočit a ještě hodně verzí mělo přepážku ve výfuku. Bývá kousek za nejširším místem směrem k tlumivce.
já jsem se dostal z 10 na 27 koní. Je to znát..
tatunac>DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Jestli máš dost dost peněz kup si novej karburátor a budeš tam kde jsi teď ale s pěkným šroubkem.
myslíš že sem nikdy provozní teplotty nedosáhnul?a když bylo vedro tak sem jí i málem uvařil....ale ten šroubek měl určitě vliv na to že chcípala při přidání z volnoběhu.......ale to je něco jinýho......a stejně nejela......budto je tam nákej ten omezovač což pochybuju protože do tachometru nevedou žádný jiný drátky než drátky na osvětlení....a jako omezovač by měl vždycky vypínat stejně ne? budto byl karbec ucpanej ( hlavní tryska) nebo je tam jinej problém......tedka je karbec v opravně a prej zkusej ten starej šroubek vyndat udělat pouzdro k tomu šroubku a to celý dát do karbecu......jinak co bych měl ještě potom skontrolovat lidi? Hlavní trysku jestli neni ucpaná? Přívod paliva? co ještě?
Doufám, že umíš číst. Víš jak funguje karburátor a co je tzv.by-pas. Ten se stará o to aby motor byl nakrmenej i na volnoběh.Volnoběh je cca 1 300 Rpm to co nad je záležitost pro volnoběžnou trysku,hlavní trysku,šoupátko a jehlu.
Už nemam chuť nikomu radit. Ještě vživotě si neviděl tolik DT kolik jsem jich mněl rozebranejch.Jedno má moje dcera má na MOTOROVÝ BRZDĚ naměřeno 25 PS.(mém ji k dispozici včetně analyzátoru výfukových plynů tzv lambda sonda) Mněl jsem ho dvakrát v Rumunsku na Endurománii a zdaleka ne na konci
Kup si ten ten karburátor - je to to samý jako když si kvůli přetržený kaničce koupíš nový boty
tatunac>DT 125 aby jelo MUSÍ mít provozní teplotu Výkon není ve šroubku seřízení bohatosti běhu na volnoběh.Vrátím se na začátek
Doufám, že umíš číst. Víš jak funguje karburátor a co je tzv.by-pas. Ten se stará o to aby motor byl nakrmenej i na volnoběh.Volnoběh je cca 1 300 Rpm to co nad je záležitost pro volnoběžnou trysku,hlavní trysku,šoupátko a jehlu.
Už nemam chuť nikomu radit. Ještě vživotě si neviděl tolik DT kolik jsem jich mněl rozebranejch.Jedno má moje dcera má na MOTOROVÝ BRZDĚ naměřeno 25 PS.(mém ji k dispozici včetně analyzátoru výfukových plynů tzv lambda sonda) Mněl jsem ho dvakrát v Rumunsku na Endurománii a zdaleka ne na konci
Kup si ten ten karburátor - je to to samý jako když si kvůli přetržený kaničce koupíš nový boty
tak mi teda vysvětli čim to může bejt že motor při přidáni z volnoběhu zdechává? přece to nemůže dělat pokaždý když neni ohřátej na provozní teplotu? A dál jak je možný že to nechce jet do otáček pokaždý stejně?Já už tomu fakt nerozumim....
tatunac>Kolik to má najeto na jakou svíčku jezdíš jakej je vzduchovej filter jakej je vstup do aerboxu jakej olej dáváš do benzinu atd.
najeto to má 25 000 km....svíčka nevim jaká tam je,je tam ještě ta se kterou sem to koupil,to samí olej.....vzduchovej filtr neni roztrhanej ani jinak poškozenej,je celkem čistej...musí se naimpregnovat olejem....a vstum do aerboxu je v pohodě,nikde sem nespozoroval nějaký ucpání nebo tak...jako ale timhle to podle mě neni,protože ta motorka se chová dost divně.....asi takhle - normálně se rozjedu,třeba ještě se sytičem,tak ho tam chvilku nechám aby to nechcípalo a ohřálo se to.Pak ho vypnu a jedu.Ještě chvilku motorka nechce jít do víc jak 5 tisíc otáček.Pak se ohřeje víc a už jde normálně teda skoro "normálně"....a sice.....podle prodávajícího tam má bejt omezovač kterej vypne rozlet motoru v 7 tisících otáčkách. Jenže.....ono se mi to tak ze začátku chovalo jako že tam ten omezovač je ,než sem přišel na to jak se dostat přes 7....a sice....vytočit na jedničku asi tak na 5 tisíc a tam to chvilku podržet.....pak přidat a motor se bez problému vytočí k červenýmu poli...a to samí ještě zvládá na dvojku...na trojku už se vytočí tak maximálně do 8 tisíc....na další rychlosti už zdechává při 6 tisících... a sice má to asi takovej projev...dám tam čtyřku,nechám to chvilku na zhruba 4500 otáčkách a pak zkusim přidat...jenže se to vytočí maximálně tak do těch 6 tisíc a pak i když držim plyn na plno tak prostě to je jak kdyby tam vůbec nešel benzín....uplná díra...pak se to dostane do těch 6 tisíc a tam se když držim plyn se to drží ale tim stylem že to prostě už nechce do otáček vůbec......musim zase přeřadit aby klesly otáčky a moch sem dál zrychlovat...nechápu to...jako ten volnoběžnej šroub je jasnej....tim se vyřeší chcípání při přidání z volnoběhu....ale to že to nechce na každou rychlost k červenýmu poli nerozumim....jestli hlavní tryska ucpaná,nevim......a omezovač bych fakt neřek že tam je.....to by se totiž chovalo pořád stejně.... nevim jinak jako...
Naposledy editováno 22.07.2008 15:13:28
Kdyby sis přečetl předchozí příspěvky tak už to máš.
Stará svíčka to si snad děláš prdel filtr kterej vypadá jako čistej
Koukej smažit koupit novou svíčku,vyper filter a navlhči olejem tím správným a vstup do aerboxu musí být na max výkon cca 25 PS zvětšený
25 000 km je píst po smrti a válec řve o výbrus
to co ti to dělá přesně odpovídá o omezovači v tachometru
Na dvojku jde DT v pohodě plynem na zadek
tatunac>Tak tedy nevim mám-li se smát nebo brečet
Kdyby sis přečetl předchozí příspěvky tak už to máš.
Stará svíčka to si snad děláš prdel filtr kterej vypadá jako čistej
Koukej smažit koupit novou svíčku,vyper filter a navlhči olejem tím správným a vstup do aerboxu musí být na max výkon cca 25 PS zvětšený
25 000 km je píst po smrti a válec řve o výbrus
to co ti to dělá přesně odpovídá o omezovači v tachometru
Na dvojku jde DT v pohodě plynem na zadek
píst je prej dávanej novej. A je tomu tak bych řek...dneska sem jezdil na DT co má na tachometru 45 tisíc a motor prakticky nebrzdil při ubrání plynu...muj motor brzdí jako svině.....další věc,motorka neni otevřená,je tam těch 14 koní.....a o svíčce to přece jen tak neni ne? Přece svíčka nebude dělat to co mi to dělá....dobře možná něco s toho má na svědomí ale nevim no....a omezovač v tachometru nejspíš nemám protože na DT125.ic.cz sem se dočet o drátkách který vedou do tachecu a nic takovýho já na motorce nemám....tak fakt už nevim....dneska sem vypouštěl nádrž a když sem dal rezervu tak mi vytek celkem bordel....takže ještě další věc že třeba se do karbecu dostal bordel....a prosimtě nebudem se tady snad hádat ne? Sme motorkáři ( já začínající) tak se snad nebudem hádat....
svíčka dělá fakt strašně moc
ten tacháč musíš vyndat to minirelátko je skovaný zepředu dole a tváří se jako dráty na osvětlení tacha. Neodpojuj to (pak to jede ještě hůř) nechá se to oblbnout lacinou fintou ale je to trochu nepohodlný mezi ty dva dráty dáš vypínač zapneš je to aktivní a rozjedeš na trojku v momentě kdy jedeš myslím že 60 vypneš a je odblokováno to musíš dělat při každym startu někde mám schema generátoru pulsů vyjde to v součástkách asi na 300 Kč. Jinak moc bych nevěřil pohádkám o nových pístech. Na DT stojí píst asi 1 200 Kč plus kroužky ale je to fakt relativně laciný - nemá nikasil takže jenom výbrus cca 400 Kč navíc nevíš na jakej olej jezdil předchozí majitel.Filtr je opravdu třeba udržovat.Na každou motku dávám palivovej filtr cca 40 Kč a máš poloviční starosti
Kdybys něco potřeboval klidně napiš ale je fakt že základní věci musíš mít v pořádku jinak se motáš v kruhu.
Tak ať ti to jezdí čus bus
tatunac>Nechápej to jako hádku snažím se ti pomoct
svíčka dělá fakt strašně moc
ten tacháč musíš vyndat to minirelátko je skovaný zepředu dole a tváří se jako dráty na osvětlení tacha. Neodpojuj to (pak to jede ještě hůř) nechá se to oblbnout lacinou fintou ale je to trochu nepohodlný mezi ty dva dráty dáš vypínač zapneš je to aktivní a rozjedeš na trojku v momentě kdy jedeš myslím že 60 vypneš a je odblokováno to musíš dělat při každym startu někde mám schema generátoru pulsů vyjde to v součástkách asi na 300 Kč. Jinak moc bych nevěřil pohádkám o nových pístech. Na DT stojí píst asi 1 200 Kč plus kroužky ale je to fakt relativně laciný - nemá nikasil takže jenom výbrus cca 400 Kč navíc nevíš na jakej olej jezdil předchozí majitel.Filtr je opravdu třeba udržovat.Na každou motku dávám palivovej filtr cca 40 Kč a máš poloviční starosti
Kdybys něco potřeboval klidně napiš ale je fakt že základní věci musíš mít v pořádku jinak se motáš v kruhu.
Tak ať ti to jezdí čus bus
no tak svíčku koupim hned jak mi to bude jezdit to je jasný! Filtr udělám taky hned jak to bude jezdit a jinak tachec mi nefunguje a už sme ho měli rozebranej...a nic kromě vedení na osvětlení tam fakt nebylo...aspon co si pamatuju....jinak píst a kroužky sem vizuálně zkouknul a podle mě jsou v pořádku....žádný viditelný rejhy nic takovýho....a palivovej filtr tam asi taky dám...jediný co je mi divný je to že to prostě nechce do otáček...nevěřim tomu že tam je omezovač když to jde vytočit pokaždý jinak.....škoda že nefunguje tachec...kámoš to má omezený na 80 kilometrů...kdyby mi ukazoval aspon něco bych věděl....jenže i tak možná ne...protože po rovině řikal že ho to na víc nepustí ale z kopce vytáhnul i 100....tak fakt nevim...a rozhodně bych tam nedával ten vypínač....je to sice levný,ale k čemu mi to bude když se to do těch 60 bude chovat furt stejně......já chci právě aby to do těch 60 zrychlovalo co nejvíc a bez nákýho omezování otáček...pak už je mi to jedno...ale chci tam mít ten zátah z rozjezdu prostě....