globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K1200R - spotreba, posez a natural 95
 
17.7.2008 v 21:18
zdarec,
rad bych se zeptal jak je na tom tohle bmw se spotrebou, dale pak jestli je nezbytne pouzivat natural 98 a jeste pohodli resp jizdni pozice(moc pokrcene nohy v kolenou) a vubec moznosti tyhle motky pro cestovani.

diky za jakoukoli odpoved
herold

K1200R - spotreba, posez a natural 95

17.7.2008 v 22:08 | Nahoru | #1
Kdyz teda budes rad za jakoukoliv, tak mozna trosku z cesty, ale treba se hodi.
Vzhledem k tomu, ze mam stejnej motor, tak.. spotreba max. do 5,5l (veril bych ze R muze mit spotrebu podobnou. Sice je vykonnejsi, ale zase zprevodovany do rychlosti, takze ho netocis jako GS).
A ten natural... neznam nikoho, kdo by do jakykoliv 12tky (R, LT, GS) lil 98, vsichni 95.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

17.7.2008 v 22:19 | Nahoru | #2
Alda> hele diky. hlavne ten natural 95. herold

K1200R - spotreba, posez a natural 95

17.7.2008 v 22:54 | Nahoru | #3
herold> Na Exploreru dávaj takovej pořad kde na GSu jedou dva chlápci přes Asii a lijou tam ty asijský sračky co se kupujou na venkově (pumpovat se tam musí ručně na pumpě ). Myslím, že 98 to určitě nebude a prej jim to jede až překvapivě dobře, spíš maj problémy s váhou motorky, často padaj a věčně na to nadávaj, se to prej nedá udržet a často to zapadává.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

17.7.2008 v 23:07 | Nahoru | #4
Jen malé upřesnění.
Srdce K1200R je hi-tech řadový čtyřvál vodník. Při kompresi 1:13 !! je samozřejmě žádoucí používat vysoce oktanový benzín. Možná že díky regulaci klepání zvládne i natural 95 ale proč...
Stařičký (nebo osvědčený, jak se komu líbí ) vzducháč
boxer v R1200.. nemá s tímhle motorem společného vůbec nic.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

18.7.2008 v 04:54 | Nahoru | #5
Od několika majitelú K 1200 mám reference, že jezdí bez problémů na běžnou 95.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

18.7.2008 v 08:30 | Nahoru | #6
Na 95natural to bezproblemu jezdi,posez je pohodlny I riditka oproti treba eSku nejsou tak zalomene.Na druhou stranu ten windscreen je hodne maly a pri vyssich cestovnich rychlostech z toho boli za krkem.Motor je hodne povedeny,jenom obcas zlobi napinak rozvodaku,ale od 08 ho modifikovali a je klid(pasauje I zpetne).A jestli mas v planu kupovat jetou,tak zkontroluj jestli pri rozjezdu trosku neposkakuje spojka,je tam zrejme konstrukcni chyba a kdyz to nekdo treba casto zveda pres spojku tak shori prvni lamela a vetsinou to odnese I pritlacak.Pokud bys chtel jit do ladaku tak asi nejlepsi zvuk ma na techto motorech Laser HotCam.

Naposledy editováno 18.07.2008 08:34:58

K1200R - spotreba, posez a natural 95

18.7.2008 v 08:39 | Nahoru | #7
Mám K 1200 S. Jezdím běžně na 95 V Power, občas tam naleju 98, ale hlavně ji tam dávám, když jedu na okruh, nebo když vím, že ji trochu víc proženu. Utavenej píst jsem už viděl !
Spotřeba se pohybuje od 5 do 6 litrů. Poslední jízda ve dvou a tři kufry spotřeba 5,5 l. A průměrnou rychlost na 1500 km jsem měl nějakých 69 v hodině, takže žádný loudání. Zabudováním KN a výfuku Arrow se spotřeba zvedla cca o 0,2 l. Mimochodem Arrow má velmi dobrý zvuk ! Spotřeba oleje na 10.000 km - 0 !!!!

K1200R - spotreba, posez a natural 95

18.7.2008 v 23:27 | Nahoru | #8
to honza gsx: tak konecne nekdo napsal neco k veci. tahle motka je hodne zajimava takze i moznej adept. uvidime, diky

to cafe racer: kdybych se nejak hodne vazne rozhodoval tak urcite jetou a ty veci cos o nich psal bych musel proverit. ten posaz sem osobne jeste nevyzkousel. jen sem videl fotky kde se mi zdaly ty nohy hodne zalomeny tak sem chtel vedet co a jak. jinac diky za pripadnej typ ladaku. uz i honza gsx mi radil. ale on preferuje arrow. kdovi.

to váňa: presne tak. v nadpisu sem jasne napsal K1200R.

diky vsem za odpovedi.

herold

Naposledy editováno 18.07.2008 23:31:31

K1200R - spotreba, posez a natural 95

19.7.2008 v 08:29 | Nahoru | #9
Ahoj. Já mám sice něco trosku jiného, R 1200RT ale díky kompresi mám předepsaný min.98oktanový benzín. Jezdím z 99% na něj a nevidím jediný důvod proč bych neměl.Při spotřebě 5l a dost často i méně není co řešit. Pokud jsem třeba v Italii, tak tam je někdy problém vice oktanů sehnat, takže musím dát 95okt. rozdíl ale nepoznám.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

20.7.2008 v 16:57 | Nahoru | #10
Není to lehká a obratná motorka...když jsem ji na pár km vyměnil za H9, nevěděl jsem, jak projet zatáčku. Zkrátka to nešlo. Pak jsem zjistil, že se stačí jenom naklonit a motka tam šupe. Jen nesmíš blbě odhadnout zatáčku, koriguje se to dost blbě (váha, dlouhý rozvor). Aspoň proti H9. Neumím si představit projíždět vracečky (možná to půjde, za těch pár km jsem žádnou nepotkal). Motor je hodně lineární, ale bál jsem se ho poslat přes 8 tisíc (koní má na můj vkus až moc a delší rovinku jsem nejel). ESA podvozek jsem nezkoušel.
Dle mě ideální na rychlejší jízdy mírnými zatáčkami pro zkušenější jezdce. Osobně bych nevyužil výkon a je to pro mě neohrabaná motorka

K1200R - spotreba, posez a natural 95

21.7.2008 v 11:25 | Nahoru | #11
Váňa> já mám taky stejnej motor.

Naposledy editováno 21.07.2008 11:26:32

K1200R - spotreba, posez a natural 95

23.7.2008 v 11:36 | Nahoru | #12
K příspěvku od Mariana mohu jenom říct, že R-ko má oproti S-ku jiné brýle, jezdec má vzpřímenější posez, řídítka jsou výš a blíž k jezdci a jsou širší. Když jsem tuto změnu provedl na mém S-ku, tak motorka ihned získala na obratnosti a lepší manévrovatelnosti. A je to lepší na cestovaní. Osobně bych doporušil K 1200 R Sport. Ta kapotáž fakt funguje a do 160 není vůbec potřeba měnit jízdní pozici.
ESA funguje skvěle - zvlášť když musíš na naši úžasnou D1.
Na výkon si musíš zvyknout. Při překročení 8 tisíc máš pocit že tě někdo nakopl !
Kdo je zvyklej na těžký motorky s ovládáním nebude mít problém. Ale je potřeba si na ni zvyknout. Já jsem ji chtěl po prvních 2000 kilometrech prodat. Nemohl jsem s ní zatočit. Ale pak se to změnilo !

K1200R - spotreba, posez a natural 95

26.7.2008 v 19:53 | Nahoru | #13
Mám na majitele pár dotazů. Po nastartování se z motoru ozve ( z pravé strany ) tak na jednu, dvě vteřiny takový chrochtavý, docela nelibý zvuk, který pak zcela zmizí. Při otáčkách přes 6 tisíc má motor, pokud není v tahu, docela nepříjemné vibrace. Jedná se o model K 1200 R sport, rok 2007 a najeto 3 tisíce.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

26.7.2008 v 23:02 | Nahoru | #14
Honza GSX> moc diky. zrovna sem si na ni vcera sednul a porovnal sem z R1200S coz je jizdni pozici zabijak, tak na Kacku se sedi vazne dobre. mam sice nejakejch jen 172 cm. bylo to sice na miste ale pripadalo mi to akorat. v testech tady na motorkarich psali ze na rs bolej ruce do 130 km/h ale o tomhle na eRku nepsali. co se tyka RS verze nejsou mi znamy zadny rozdily vs eRko, jen snad v ty masce. jenze prave to je bod urazu. me se libi to erko jak vypada. jo jeste se zeptam co ta spotreba??? taky sem si vsim docela nachylnyho vyvodu spojky a jeho lanka. kazdopadne diky za reakci.

herold

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 00:16 | Nahoru | #15
fazer1man>ten nelibivy zvuk je rozvodak,chvilku trva nez se napinak naplni olejem.Je to casta bolest a od modelu 08 se montuje modifikovany napinak ktery ten problem vyresi.Kdyz zajedes do servisu s timto problemem,tak ti v ramci zaruky namontuji novy.Zkus bliz popsat ty vibrace.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 04:43 | Nahoru | #16
cafe racer> Dík za informaci. Myslel jsem si, že to bude něco okolo hydraulického napínání řetězu. S těmi vibracemi se to docela těžko nějak jinak, než to, co jsem napsal popisuje. Zkrátka pokud jedu dejme tomu 150 - 160 a ani nezrychluji a ani nebrzdím motorem, tak jsou vibrace docela nepříjemné. V momentě kdy přidám plyn, částečně vymizí. Nevíš, jak by se k případné záruční opravě stavěl český servis, když se jedná o motorku přivezenou z Německa ?

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 04:45 | Nahoru | #17
cafe racer> Pokud jsi ze Slavičína, můžeme si dát někde scuka a probrat to osobně.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 08:58 | Nahoru | #18
fazer1man>a ty vibrace jsou vazane na otacky nebo na rychlost?Zalezi jak jsou silne ty vibrace,ale u techto motorek je obcas citit ve stupackach takove drhnuti,nevim jak to popsat.Jestli se ale trepe cela motorka tak je neco spatne.Zaruku ti uznaji v Cr pokud mas servisku a pravidelny servis.Ze Slavicina jsem,ale ted v nejblizsi dobe budu doma az v zari,pak se muzem nekde potkat

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 09:25 | Nahoru | #19
cafe racer> Jsou vázány na otáčky. Na 5 to v těchto otáčkách dělá také. Jak už jsem napsal. Pokud je ale motor v tahu, je to výrazně lepší. jsou to takové ostré vibrace. Dá se to sice samozřejmě přežít, ale je smůla, že je to při té nejpoužívanější cestovní rychlosti. V pátek jsem jel 900 km, ze 2/3 po dálnicích a docela mi z toho brnělo. Do takových 5 tisíc otáček je motor naopak docela sametový. Pokud budeš mít v září čas, rád se s tebou potkám.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 10:36 | Nahoru | #20
Ty vibrace, o kterých píšete, jsou asi od toho, že dostanete rychlost motorky a tah motoru do takovýho neutrálního stavu, kdy motor není v záběru. A ty vibrace způsobuje kardan. Pokud lehce přidáte a stačí opravdu málo a motor lehounce zatáhne, tak to zmizí. Je to tím, že kardan má podstatně menší vůle , než řetěz a ten převod je víc natvrdo, než u řetětu, který dokáže trochu pružit a má větší vůle. Jíné vibrace , nebo klepání nepozoruji.
S tim napínákem je to zajímavý a jestli to tak funguje, tak si ho nechám vyměnit.
Ale opravdu vteřinu-dvě po nastartování to zmizí.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 11:56 | Nahoru | #21
fazer1man>zkus se svezt na jinem Kacku a porovnej rozdil,ale po 900km by z toho brnelo kazdeho

Honza GSX>Ten novy napinak je uplne odlisny,ma v sobe zpetny ventil takze drzi olej porad,funguje to super,predtim se jeste tento problem resil tim ze se do stavajiciho napinaku dali vymezovaci podlozky,ale moc to nefungovalo.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 14:47 | Nahoru | #22
zdar chlapci,

sem rad, ze se to tady zvrtlo ve vibrace jen jeste porad nikdo nic moc o ty spotrebe co?



herold

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 19:07 | Nahoru | #23
herold> Tak, když jinak nedáš... V minulém týdnu jsem najezdil cca 3000 km, většinou ve dvou a s jedním až třemi kufry, jezdilo se po dálnici přesuny součtově tak 1300 km, rychlost okolo 150 - 160 sem tam nějaká ta provokace 220, zbytek km většinou po všemožných passech v Alpách a Dolomitech, to znamená nahoru 1,2,3, pořád brzda plyn, dolů jen s brzdícím motorem. Rád se svezu svižně a motorku jsem co se týká spotřeby nešetřil. Na palubním počítači se mi po příjezdu ustálila číslovka 5,6 litru. Při počítání jsem ale zjistil, že počítač je naladěný do optimisma, ale i tak to vychází docela slušných 5,8 litru. Jinak co se týká posezu ( hodnotím verzi R Sport ), tak docela v pohodě , jak jezdec, tak spolujezdec, uvítal bych ale možná o pár centimetrů výš řidítka a tím pádem i o maličko vyšší plexi. Ve srovnání s mojí druhou motorkou FZ 1 S jsou o něco víc vzadu řidičovy nohy a celkově je pozice víc skloněná. Oproti tomu na Káčko méně fouká. Co se ovládání a jízdy týká, jsou to dvě naprosto odlišné motorky.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 20:38 | Nahoru | #24
fazer1man> no konecne. sem teda necekal dle tvyho nicku ze mi k tomu neco napises . moc diky. jinak dve deci zase takovej problem neni a uz to vubec problem neni kdyz motka je dvanactka a ma pres 160 koni ze. to ta fz1 co vim bere mnohem vic. kazdopadne i sest litru by bylo hodne dobrych. co se tyce posazu myslim, ze to erko oproti r-sport co mas ty, bude jeste vzprimenejsi. me se na tom sedelo vazne skvele. asi si to nekde zkusim mozna v autecu abych videl. s tim r-sportem zkusenost nemam zadnou. jak pises o tom vetru myslim, ze kdyz by tam byl stitek tak to bude mnohem lepsi nez nic. asi uplne ne jako ta polokapota ale aspon neco, pri zachovani vzhledu. sem rad, ze konecne na tohle nekdo reagoval na to, co sem se ptal coz byla spotreba, posez a moznosti naturalu 95&98.

moooooc diky

herold

K1200R - spotreba, posez a natural 95

27.7.2008 v 21:22 | Nahoru | #25

herold>zdar chlapci,

sem rad, ze se to tady zvrtlo ve vibrace jen jeste porad nikdo nic moc o ty spotrebe co?



herold



V mém první příspěvku se to dočteš docela zřetelně.

K1200R - spotreba, posez a natural 95

28.7.2008 v 08:34 | Nahoru | #26
Honza GSX> tebe samozrejme nepocitam. myslel sem vic ostatnich prispevku. sem rad ze sem se to nakonec dozvedel i od fazer1mana.

jeste jednou diky

herold
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist