rad bych se zeptal jak je na tom tohle bmw se spotrebou, dale pak jestli je nezbytne pouzivat natural 98 a jeste pohodli resp jizdni pozice(moc pokrcene nohy v kolenou) a vubec moznosti tyhle motky pro cestovani.
diky za jakoukoli odpoved
herold
Vzhledem k tomu, ze mam stejnej motor, tak.. spotreba max. do 5,5l (veril bych ze R muze mit spotrebu podobnou. Sice je vykonnejsi, ale zase zprevodovany do rychlosti, takze ho netocis jako GS).
A ten natural... neznam nikoho, kdo by do jakykoliv 12tky (R, LT, GS) lil 98, vsichni 95.
Srdce K1200R je hi-tech řadový čtyřvál vodník. Při kompresi 1:13 !! je samozřejmě žádoucí používat vysoce oktanový benzín. Možná že díky regulaci klepání zvládne i natural 95 ale proč...
Stařičký (nebo osvědčený, jak se komu líbí ) vzducháč
boxer v R1200.. nemá s tímhle motorem společného vůbec nic.
Naposledy editováno 18.07.2008 08:34:58
Spotřeba se pohybuje od 5 do 6 litrů. Poslední jízda ve dvou a tři kufry spotřeba 5,5 l. A průměrnou rychlost na 1500 km jsem měl nějakých 69 v hodině, takže žádný loudání. Zabudováním KN a výfuku Arrow se spotřeba zvedla cca o 0,2 l. Mimochodem Arrow má velmi dobrý zvuk ! Spotřeba oleje na 10.000 km - 0 !!!!
to cafe racer: kdybych se nejak hodne vazne rozhodoval tak urcite jetou a ty veci cos o nich psal bych musel proverit. ten posaz sem osobne jeste nevyzkousel. jen sem videl fotky kde se mi zdaly ty nohy hodne zalomeny tak sem chtel vedet co a jak. jinac diky za pripadnej typ ladaku. uz i honza gsx mi radil. ale on preferuje arrow. kdovi.
to váňa: presne tak. v nadpisu sem jasne napsal K1200R.
diky vsem za odpovedi.
herold
Naposledy editováno 18.07.2008 23:31:31
Dle mě ideální na rychlejší jízdy mírnými zatáčkami pro zkušenější jezdce. Osobně bych nevyužil výkon a je to pro mě neohrabaná motorka
ESA funguje skvěle - zvlášť když musíš na naši úžasnou D1.
Na výkon si musíš zvyknout. Při překročení 8 tisíc máš pocit že tě někdo nakopl !
Kdo je zvyklej na těžký motorky s ovládáním nebude mít problém. Ale je potřeba si na ni zvyknout. Já jsem ji chtěl po prvních 2000 kilometrech prodat. Nemohl jsem s ní zatočit. Ale pak se to změnilo !
herold
S tim napínákem je to zajímavý a jestli to tak funguje, tak si ho nechám vyměnit.
Ale opravdu vteřinu-dvě po nastartování to zmizí.
Honza GSX>Ten novy napinak je uplne odlisny,ma v sobe zpetny ventil takze drzi olej porad,funguje to super,predtim se jeste tento problem resil tim ze se do stavajiciho napinaku dali vymezovaci podlozky,ale moc to nefungovalo.
moooooc diky
herold