BTW: Hledal jsem pneu od Pirelli s označením W (max 270km/h) ,protože si nebudu namlouvat ,že budu chtít přilnavost v zatáčce při 80km/h když vím ,že jde projet i ve 160km/h ...
Díky za pomoc !!
edit://Pilot od Michelin ,sorry to jsem si zpletl ...
Naposledy editováno 13.07.2008 16:53:15
120/60 ZR17 55W tl Pilot POWER 2CT Front M/C Michelin
a
160/60 ZR17 69W tl Pilot POWER 2CT Rear M/C Michelin
... Jsou to ony ??
(link : www.pneu-peterka.cz/produkt/160/60-zr17-69w-tl-pilot-power-2ct-rear-m/c-michelin/ a www.pneu-peterka.cz/produkt/120/60-zr17-55w-tl-pilot-power-2ct-front-m/c-michelin/)
CarrierOfDeath>Dina-1> Tzn pro mě ve velikostech :
120/60 ZR17 55W tl Pilot POWER 2CT Front M/C Michelin
a
160/60 ZR17 69W tl Pilot POWER 2CT Rear M/C Michelin
... Jsou to ony ??
(link : www.pneu-peterka.cz/produkt/160/60-zr17-69w-tl-pilot-power-2ct-rear-m/c-michelin/ a www.pneu-peterka.cz/produkt/120/60-zr17-55w-tl-pilot-power-2ct-front-m/c-michelin/)
Ale myslím , že by Ti mohly stačit Pilot Road 2 , mám je na FZ 1 a drží v náklonu jak přibité a taky mají o něco tvrdší střed , takže by mohly vydržet přes 10 000 km. Mám už najeto 5 000 a nejde znát úbytek vzorku .
Každý jezdec má možnost užít si technologií firmy Bridgestone, převzatých ze zkušeností závodů MotoGP. Firma Bridgestone Battlax BT-016 – pokročilou supersportovní pneumatiku – poprvé představila na výstavě EICMA 2007 v Miláně. Je navržena tak, aby poskytovala maximální sportovní výkon všem jezdcům posedlým sportovními motocykly – máte tak šanci užít si vynikající výkony MotoGP technologie vícevrstvého dezénu od Bridgestone.
Ve srovnání s BT-014, která bude velmi rychle nahrazována, nové BT-016 nechybí absolutní vylepšení ovladatelnosti ve všech ohledech – znatelně lepší kontakt s vozovkou, odezva, stabilita a přilnavost – a spolu s tím mnohem delší životnost a snížená hladina hluku.
Firma Bridgestone zkombinovala ty nejlepší MotoGP konstrukční technologie a nejnovější vícesložkovou technologii SACT (Straight And Cornering Technology – „Rovinná A Zatáčková Technologie“) tak, aby mohla nabídnout sportovní pneumatiku s vysokou úrovní přilnavosti hlavně při zatáčení, brždění a akceleraci.
Přední pneumatika BT-016 má nové trojvrstvé složení (3LC): středová část stavěná pro lepší přímou stabilitu a delší životnost, ramenní oblast zajistí lepší přilnavost v zatáčkách.
Konstrukce přední i zadní pneumatiky je založena na osvědčené platformě HTSPC s ocelovým pásem MSB (Mono Spiral Belt). Tato jednodílná konstrukce zvyšuje úroveň kontrolovatelnosti smyku a skvěle drží směr, zatímco výborně absorbuje vibrace. To zvyšuje tuhost a pomáhá udržet stálou výkonnost a stabilitu ve vysokých rychlostech.
Přední vzorek obsahuje diagonální S-drážky ve středové části dezénu – pro snazší řízení, lepší odezvu a skvělý výkon na mokru. Vzorek zadní pneumatiky s L-drážkami bez příčných drážek uprostřed dodává silnější trakci a omezuje hladinu hluku – obzvláště v rychlostech mezi 80 a 110 km/h.
Výrobci motocyklů jsou supersportovní BT-016 doslova ohromeni a pneumatika byla vybrána jako prvomontáž pro vedoucí modely roku 2008 – Yamaha YZF R6 či Sužuji GSX-R600 a 750…
CarrierOfDeath>Dina-1> J možná jo ,ale když kouknu na cenu tak to takovej rozdíl už není ...
MickXX> Du na ně kouknout ...
keymaker>pokud je máš sjety na 3mm od kraje tak Pilot Road2 nebo ty Pilot Power by mělo být už fakt jistota ne ?
počítám, že tak do měsíce budu kupovat na zadek novou na tu 06 co mám a určitě už tam nepůjde Dunlop, ty mi nějak nesedly, ale půjde tam Pilot Road 2...
CarrierOfDeath>Dina-1> Jj to je jásný ,navíc když to přečteš melou dokola to samý o zkušenostech z MotoGP ... Nevím ,osobně me oslovili ty pilot power 2 . Jednak mají dobrej vzorek řekl bych a jednak ,pokud jsou takový jak pišou musí sedět . Akorát ,jak sedí na mokrý vozovce ??
Včera asi 40 km vdešti a pohoda . Jasné že na kolínko to nejde !! lol
SPORTMAX Qualifier Dunlop a prej to je :
Dunlop Sportmax Qualifier je nástupce D208, vyzyvatel Michelin Pilot Power a Metzeler Sportec M3. Díky složení směsi nedosáhne „mokrého“ výkonu srovnatelného se zmiňovanou konkurencí, nicméně jízda na suchu je na vynikající úrovni. Znatelně vylepšený dojezd ve srovnání s předchůdcem D208. Při prvních testech na suchém povrchu ohromil testující jezdce.
Navíc cenově špatný nejsou ,nemáte je někdo ??
Nechal jsem si poradit od pár prodejců ,kteří by měli být schopni nějaké porovnání a nakonec mi bylo řečeno od všech ,že lepší než Michelin Pilot Power 2CT jsou nakonec 55W tl BT016F Bridgestone ,prý proto ,že jsou 3 složkové a měli by mít lepší přilnavost ... Jsem docela rád ,protože to nakonec vypadá ,že moto co budu chtít kupovat na příští sezonu nebo sezonu po to má zatím v základu . Ale na Hondu to přijde určitě taky