globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Obutí CBR 600F
 
13.7.2008 v 16:40
Zdravím . Potřeboval bych poradit s výběrem pneu na mojí Hondu CBR 600F PC-31 . Potřeboval bych pneu ,na který se můžu opravdu spolehnout v náklonu ,takový u kterýho mám opravdu jistotu ,že mi neustřelí a zároveň pneu ,co bude snášet i delší cesty . Pneu by bylo nejpíš na příští sezonu ,poněvadž mám nový a nevypadá to ,že bych ho měl sjet . Určite chci jezdit po akcích po republice ,ale taky chci mít pneu ,ketrý jak jsem řekl výš neustřelí v pořádnym náklonu . Slyšel jsem nějakou chválu na Pilot od Pirelli ,ale neznám je . Máte s nimi někdo zkušenosti ?? Prý jsou stavěny na způsob pevného středu a měkkých stran pro max přilnavost v náklonu . Pak jsem od Pirelli viděl Diablo STRADA ,co by měli mít vlastnosti Daiblo + "dostatečný dojezd s pohodlím a bezpečím na mokré vozovce" jak píše výrobce . Diablo samo o sobě je "bezpečí a sportovní chování se stálým výkonem s maximální přilnavostí k vozovce za každých podmínek" . Pokud máte zkušenosti s pořádnou lepivkou co zvládá delší cesty a fakt netrhne ,budu rád za rady .

BTW: Hledal jsem pneu od Pirelli s označením W (max 270km/h) ,protože si nebudu namlouvat ,že budu chtít přilnavost v zatáčce při 80km/h když vím ,že jde projet i ve 160km/h ...

Díky za pomoc !!

edit://Pilot od Michelin ,sorry to jsem si zpletl ...

Naposledy editováno 13.07.2008 16:53:15

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 16:44 | Nahoru | #1
Mich. Pilot Power 2

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 16:50 | Nahoru | #2
Dina-1> Tzn pro mě ve velikostech :

120/60 ZR17 55W tl Pilot POWER 2CT Front M/C Michelin
a
160/60 ZR17 69W tl Pilot POWER 2CT Rear M/C Michelin

... Jsou to ony ??

(link : www.pneu-peterka.cz/produkt/160/60-zr17-69w-tl-pilot-power-2ct-rear-m/c-michelin/ a www.pneu-peterka.cz/produkt/120/60-zr17-55w-tl-pilot-power-2ct-front-m/c-michelin/)

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 16:54 | Nahoru | #3

CarrierOfDeath>Dina-1> Tzn pro mě ve velikostech :

120/60 ZR17 55W tl Pilot POWER 2CT Front M/C Michelin
a
160/60 ZR17 69W tl Pilot POWER 2CT Rear M/C Michelin

... Jsou to ony ??

(link : www.pneu-peterka.cz/produkt/160/60-zr17-69w-tl-pilot-power-2ct-rear-m/c-michelin/ a www.pneu-peterka.cz/produkt/120/60-zr17-55w-tl-pilot-power-2ct-front-m/c-michelin/)



Ale myslím , že by Ti mohly stačit Pilot Road 2 , mám je na FZ 1 a drží v náklonu jak přibité a taky mají o něco tvrdší střed , takže by mohly vydržet přes 10 000 km. Mám už najeto 5 000 a nejde znát úbytek vzorku .

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:09 | Nahoru | #4
Dunlop Roadsmart, Bridgestone BT-016 ja toho dost

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:11 | Nahoru | #5
MickXX> Bt- 016 není moc vhodna na cestování , i když je zadek třísměsovka , je i tam dost měkký .

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:14 | Nahoru | #6
já mám na tý mojí 97mičce Michelin Pilot Road 120/60, 160/60 a spokojenost, nikdy neustřelila a mám je jetý tak 3 mm do kraje

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:22 | Nahoru | #7
Dina-1> J možná jo ,ale když kouknu na cenu tak to takovej rozdíl už není ...

MickXX> Du na ně kouknout ...

keymaker>pokud je máš sjety na 3mm od kraje tak Pilot Road2 nebo ty Pilot Power by mělo být už fakt jistota ne ?

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:26 | Nahoru | #8
MickXX> Wow na ty BT16ky háže chválu jako prase :

Každý jezdec má možnost užít si technologií firmy Bridgestone, převzatých ze zkušeností závodů MotoGP. Firma Bridgestone Battlax BT-016 – pokročilou supersportovní pneumatiku – poprvé představila na výstavě EICMA 2007 v Miláně. Je navržena tak, aby poskytovala maximální sportovní výkon všem jezdcům posedlým sportovními motocykly – máte tak šanci užít si vynikající výkony MotoGP technologie vícevrstvého dezénu od Bridgestone.
Ve srovnání s BT-014, která bude velmi rychle nahrazována, nové BT-016 nechybí absolutní vylepšení ovladatelnosti ve všech ohledech – znatelně lepší kontakt s vozovkou, odezva, stabilita a přilnavost – a spolu s tím mnohem delší životnost a snížená hladina hluku.
Firma Bridgestone zkombinovala ty nejlepší MotoGP konstrukční technologie a nejnovější vícesložkovou technologii SACT (Straight And Cornering Technology – „Rovinná A Zatáčková Technologie“) tak, aby mohla nabídnout sportovní pneumatiku s vysokou úrovní přilnavosti hlavně při zatáčení, brždění a akceleraci.
Přední pneumatika BT-016 má nové trojvrstvé složení (3LC): středová část stavěná pro lepší přímou stabilitu a delší životnost, ramenní oblast zajistí lepší přilnavost v zatáčkách.
Konstrukce přední i zadní pneumatiky je založena na osvědčené platformě HTSPC s ocelovým pásem MSB (Mono Spiral Belt). Tato jednodílná konstrukce zvyšuje úroveň kontrolovatelnosti smyku a skvěle drží směr, zatímco výborně absorbuje vibrace. To zvyšuje tuhost a pomáhá udržet stálou výkonnost a stabilitu ve vysokých rychlostech.
Přední vzorek obsahuje diagonální S-drážky ve středové části dezénu – pro snazší řízení, lepší odezvu a skvělý výkon na mokru. Vzorek zadní pneumatiky s L-drážkami bez příčných drážek uprostřed dodává silnější trakci a omezuje hladinu hluku – obzvláště v rychlostech mezi 80 a 110 km/h.
Výrobci motocyklů jsou supersportovní BT-016 doslova ohromeni a pneumatika byla vybrána jako prvomontáž pro vedoucí modely roku 2008 – Yamaha YZF R6 či Sužuji GSX-R600 a 750…

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:41 | Nahoru | #9

CarrierOfDeath>Dina-1> J možná jo ,ale když kouknu na cenu tak to takovej rozdíl už není ...

MickXX> Du na ně kouknout ...

keymaker>pokud je máš sjety na 3mm od kraje tak Pilot Road2 nebo ty Pilot Power by mělo být už fakt jistota ne ?


počítám, že tak do měsíce budu kupovat na zadek novou na tu 06 co mám a určitě už tam nepůjde Dunlop, ty mi nějak nesedly, ale půjde tam Pilot Road 2...

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:42 | Nahoru | #10
CarrierOfDeath> No , zase nesmíš věřit všemu co si firma o svém výrobku napíše - jedině praxe ukáže , co která pneu vydrží !!

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:43 | Nahoru | #11
keymaker> jezdím je až na hranu ale vzal bych sadu , nemusí to dělat dobrotu , každá pneu jiná!!

Naposledy editováno 13.07.2008 17:45:08

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 17:47 | Nahoru | #12
Dina-1> Jj to je jásný ,navíc když to přečteš melou dokola to samý o zkušenostech z MotoGP ... Nevím ,osobně me oslovili ty pilot power 2 . Jednak mají dobrej vzorek řekl bych a jednak ,pokud jsou takový jak pišou musí sedět . Akorát ,jak sedí na mokrý vozovce ??

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 18:13 | Nahoru | #13

Dina-1>keymaker> jezdím je až na hranu ale vzal bych sadu , nemusí to dělat dobrotu , každá pneu jiná!!


jj, s tim počítám

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 18:14 | Nahoru | #14

CarrierOfDeath>Dina-1> Jj to je jásný ,navíc když to přečteš melou dokola to samý o zkušenostech z MotoGP ... Nevím ,osobně me oslovili ty pilot power 2 . Jednak mají dobrej vzorek řekl bych a jednak ,pokud jsou takový jak pišou musí sedět . Akorát ,jak sedí na mokrý vozovce ??



Včera asi 40 km vdešti a pohoda . Jasné že na kolínko to nejde !! lol

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 19:49 | Nahoru | #15
Mno hele ,našel jsem tohle . Bratr mi řekl ,že má obutý Dunlop Sportmax tak jsem se na ně podíval ,on má 207 a našel jsem
SPORTMAX Qualifier Dunlop a prej to je :

Dunlop Sportmax Qualifier je nástupce D208, vyzyvatel Michelin Pilot Power a Metzeler Sportec M3. Díky složení směsi nedosáhne „mokrého“ výkonu srovnatelného se zmiňovanou konkurencí, nicméně jízda na suchu je na vynikající úrovni. Znatelně vylepšený dojezd ve srovnání s předchůdcem D208. Při prvních testech na suchém povrchu ohromil testující jezdce.

Navíc cenově špatný nejsou ,nemáte je někdo ??

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 21:16 | Nahoru | #16
jo, já...,ale jak říkám asi dvakrát se mi zdálo, že mi klouzla a to mi michelinka nikdy neudělala, byť to byla cestovnější

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 22:07 | Nahoru | #17
keymaker> No jak říkam ,bude to záležitost příští sezony ,takže asi vezmu ty pilot 2ky . Akorát doufám ,že aspoň těch 10 tisíc vydrží najet Každopádně díky za zkušenosti .

Naposledy editováno 13.07.2008 22:07:48

Obutí CBR 600F

13.7.2008 v 23:07 | Nahoru | #18
Pilot Road 2, Pilot Power 2CT ... kdyz chces ale vice pocestovat tak ty Road 2 .... paradni pneumatiky. Jedině sadu!

Naposledy editováno 13.07.2008 23:07:26

Obutí CBR 600F

14.7.2008 v 06:50 | Nahoru | #19
já mam v předu pirelli diablo a vzadu dunlop sportmax D207. Na ty PC31 se nedávali do zadu 180?

Naposledy editováno 14.07.2008 06:51:00

Obutí CBR 600F

14.7.2008 v 12:47 | Nahoru | #20
nn, tam jsou 160

Obutí CBR 600F

22.7.2008 v 12:45 | Nahoru | #21
Přezula jsem zadek na Pirelli Diablo STRADA a jsem max.spokojená,v zatáčce sedí perfektně,jela sem s ní o víkendu za pěkného lijáku a jedinkrát jsem neměla pocit že by klouzla a to sem se s tim nemazlila..očekávám,že by mohla hodně vydržet...před tím jsem tam měla Bridgestone-byla to taky cestovní-tvrdej střed a měkčí hrany-sjela sem střed na základ,v zatáčkách byla taky dost neklidná-asi proto že už byla tak sjetá,ale dokud měla ještě vzorek a jela sem s ní na mokru tak se s tou pirellkou nedala srovnávat-klouzala a to tak že dost..

Obutí CBR 600F

22.7.2008 v 17:13 | Nahoru | #22
Já mám na B6 ContiSportAttack (160/60zr17) a jsou super. Předtím Battlax B56 a žádná sláva(7500km). V srpnu jedu na GG tak budem vidět co umí.

Obutí CBR 600F

22.7.2008 v 19:32 | Nahoru | #23
tak, dneska jsem dal moto k doktorovi na servisku a nechal nazout Pilot Road2. koupil jsem je od hamleta, za výbornou cenu a s dovozem až do práce. Tak pak poreferuju

Obutí CBR 600F

3.8.2008 v 19:47 | Nahoru | #24
Nějak to uzavřu to téma :

Nechal jsem si poradit od pár prodejců ,kteří by měli být schopni nějaké porovnání a nakonec mi bylo řečeno od všech ,že lepší než Michelin Pilot Power 2CT jsou nakonec 55W tl BT016F Bridgestone ,prý proto ,že jsou 3 složkové a měli by mít lepší přilnavost ... Jsem docela rád ,protože to nakonec vypadá ,že moto co budu chtít kupovat na příští sezonu nebo sezonu po to má zatím v základu . Ale na Hondu to přijde určitě taky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist