Michal.P pokud chces, mam servisni manual, cca 200MB.
OIL LEVEL INSPECTION:
Start the engine and let it idle for 2-3 minutes.
Stop the engine and wait 3 minutes.
Remove the oil level dipstick and wipe the oil from dipstick with a clean cloth.
With the motorcycle upright on level ground, insert the dipstick tnto the stick hole without screwing it in.
Remove the dipstick and check for the oil level.
RECCOMMENDED ENGINE OIL:
HONDA 4stroke oil or equvalent motor oil API service class. SE, SF or SG. Viscosity 10W-40
Cesky: nastartovat a nechat bezet 2-3 minuty. Vypnout motor a nechat 3 minuty. Vysroubovat merku oleje, utrit do hadru, zasunout zpet ale nezasroubovat!, vytahnout a odecist hladinu na merce.
Co se tyce udrzby:
rozvod paliva: po 12 tis.
ovladani skrt. klapky plynu: po 12 tis
sytic karburatoru: po 12 tis
vzduch filtr: po 18 tis vymena
svicky: po 12 tis kontrola, kazdych 24 vymena
vule ventilu: po 24 tis
mot.olej: po 12 tis (menim kazdych 6 tis)
filtr mot. oleje -""-
synchro karbecu: po 12 tis
volnobeh: po 6 tis
chladici kapalina: po 12 tis kontrola, po 36 tis vymena
system chlazeni: po 12 tis
sekundarni system privodu vzduchu: po 12 tis
retez sekund. prevodu: po 1 tis
voditko retezu sek. prevodu: po 12 tis
brzdova kapalina: po 6 tis, po 18 tis vymena
brzd. desticky: kontrola po 6 tis
brzdovy system: po 12 tis
spojkovy system: po 1 tis
dale
sklon svetla, bocni stojan, odpruzeni, matice, srouby, upinaci prvky, kola, pneu, loziska hlavy rizeni: po 12 tis
Swenus>Zachy> Začínám na moto a konkretně na H6 05. Podle toho co tu čtu tak to člověk stráví víc času údržbou než na moto. To fakt všechno co tu píšeš děláš?! BTW ten manuál bych si taky prosím někde stáhnul. Dáš mi link?! Díky
to se ti jen zdá že je toho moc...
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 600
ursa.irk.ru/manual/
Je tam ale manual jen z roku 1998, od tusim 2000 ma 17" predni kolo, od 2003 dalsi zmeny (H.I.S.S, snad strikacku, jine bocni a podsedlove plasty atd), od 2005 opet zmeny (hlavne upside down vidle), od 2007 je to uz uplne jina motorka
Bezna udrzba je jasna, kontrola oleje, tlaku v pneu, mazani, cisteni, napinani retezu. Jinak pravidelne kazdych 6.000 Km kontroluji vetsinu toho, co pisou v manualu. Neco staci pohledem, neco se musi omakat, otevrit, zmerit atd. Vic, jak 1 den to nezabere, takze tak strasne to urcite neni. Taky to muzes dat do servisu na garancku a mas to bez prace.
Jo a jeste tady, ale je to forum, takze je potreba to poradne prohledat.
www.bikechatforums.com/viewtopic.php
Naposledy editováno 13.07.2008 21:36:48
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 600
Cepik> Český dílenský nebo servisní manuál na netu prostě není, pouze v angličtině a to na .... Tady
1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Hornet 600
Cepik>Zachy> Nazdárek ty máš českej servisní manuál nebo jen tu malou knížečku?Jestli máš ten velkej tak to bys mě ho mohl poslat.Kdyžtak se ozvi díky
Cesky mam jen tu miniknizku, co byla pod sedlem. To, co se da stahnout z netu je v AJ.
K te vymene svicek, samozrejme nadrz dolu a vse, co je na ramu nad svickama (nevim presne, snad tam jsou civky a nejake krabicky) - staci odsroubovat od ramu a nechat opatrne viset na kabelech. Origo svicak NUTNY. 3 svice jsou ven dobre, 4. zatracene blbe!