Na co si dát pozor u Yamahy XJ 600 a u Pegasa
Jezdil jsem na Diverzi 3 sezony, bezproblémová, jednoduchá a levná údržba. Zvolil bych model od 98 vejš, kdy už byly dopředu montovány dva kotouče, s jedním to brzdí opravdu vlažně, zvlášť ve dvou... Tuším, že od 99 byl ještě přidán olejovej chladič, nicméně moje xj bylo ještě model bez chladiče a rozhodně nebyl problém s přehříváním. Bacha si dej asi na "omlazování" strojů, to je teď v módě, koukám na inzeráty, kde prodávaj diverzi r. v. 98 s jedním kotoučem a kroutím u toho hlavou... Jinak motorka měla najetejch asi 35 tisíc, když jsem ji prodal a spotřeba oleje byla na nule. Myslím, že je to držák, pokud se pravidelně servisuje. Za studena trošičku chrastí a to i po výměně rozvoďáku, po ohřátí by už měl být chod motoru naprosto tichý a kultivovaný. Koukni na vejfuky, už jsem viděl i model, který měl každej jinej asi následek pádu, na oko to nepoznáš, ale ražení na výfuku označuje 4BR atd...