Mám víc problémů, začnu od těch podtsatnějších.
1. Motorku nastartuji, zahřeji a při rozjezdu mi pořád zdechá. Musím tomu dát fakt kotel jako prase a tak tak se to rozjede, jenže mi to během jízdy ještě zdechne a to ne jednou. Ale po ujedá cca 5 km se to srovná a je to v pořádku. Pak jdou rozjezdy v pohodě. Čím to ? kde hledat problém, nejaké tipy mám, ale čekám zda mi je potvrdíte.
2. Nevíte kde by se dala sehnat ta látka na potahování sedadla ? Nejaký prase (předchozí majitel) ho provrtak a dal tam imbus natvrdo skrz sedadlo. Prase zasrany, tohle nermalni člověk nemuže udelat, provrtat potah sedadla. Ocením každou pomoc.
3. Brzdy: Přední kotouče jsou volné, bylo mi řečeno že je to v pořádku, ale nevím, Jsou volné v těch nýtech. Do boku ani vůli nemají, ale spíš dopředu a dozadu. A zadní třmen: je plovoucí, desky jsou sjeté, ale celý třmen má na kotouči hroznou vůli a je úplně volný. Spraví se to až dám nové desky, nebo je to vychozené na těch čepech ? Dík za ready.
4. Řetěz: U předchozí mašiny jsem byl zvyklý napínat s vůlí 2-3cm na řetězu. Kolik se napíná řetěz tady ? To prase mi dená ani příručku nic .... hlavně že mu ležela v garáží, ale prej je kámoše ..... to znám. K čemu mu doma bude. Prodejci jak sviňa.
5. Neznáte nějakou kvalitní stránku s technickejma datama na ZX-9R rc. 98 ..... díky moc
Doufám že mi tady někdo pomůže, jsem z nové mašiny trochu zklamaný díky všem. Vojta.
1. muze byt 1001 veci, nikdo ti pres net najisto neporadi
2. zajdi k calounikovi
3. predni plovouci kotouce maji mit vuli 0,3 mm axialne. Radialne takrka nulovou. Jestli maji znatelnou, pak vymenit, prenytovani casto nepomaha. Jestli to vymenis, tak pak rozdelej brzdice a dukladne ocisti a vylesti pistky a vymen teneni vcetne stiracich krouzku, to je casta pricina toho problemu s kotouci. Byvaly majitel pri vymene desticek zatlaci pistky i s nalepenym bordelem zpet a pak nektere visi a na kotouc pusobi tlak nerovnomerne.
4. retez bude podobne, presnejsi info najdes na netu vcetne manualu. Kontaktuj uzivatele BubrakZX10R urcite ti poradi
5. Bubrak take
ja mel takovy rozjezdy jak pises pokud sem nechal otevrenej sytic, ta motorka je trochu zvlastni v tom, ze sytic staci mit zaplej tak 10 vterin, pak ho stahnout a vyjet uz s vypnutym, nemas teda zaplej sytic ?
ty kotouce a brzdice sou podle me v pohode
vule retezu ma byt 2.5-3.5 cm, nezapomen ze po dotazeni kola se vule jeste trochu zmensi
servisni manual je tady (anglicky)
http://bubrak.musichall.cz/docs/manuals/
tady mi naky prodavam moto, ale je kamose... trosku smrdi.. viz dalsi detaily...
ja bych do toho nesel....
ten sytic zkus stahnout po 10sec, vic uz tomu evidentne dela blbe
no a pak treba pomuze serizeni karburace a ty svicky treba taky
určitě bych si nedělal hlavu z motoru ten se dá popravit ale tvoji hlavu ti na krk nikdo nevrátí když si ji někde nedobržděním či spříčeným nebo prasklým kotoučem srazíš ja už něco takovýho totiž viděl
Jinak podle toho, co pises, mas masinu od nekoho, kdo na ni z vysoka sral, tudiz motka nebude serizena. Skoc s tim nekam do dobryho servisu, at ti to postelujou, jinak budes travit sezonu s hlavou v dlanich.
PetrXX>..ty jsi strelec, proboha od koho jsi to kupoval? Priste jdi koupit masinu s nekym, kdo ma bohate zkusenosti jak s masinama, tak s "prodejci"..
Jinak podle toho, co pises, mas masinu od nekoho, kdo na ni z vysoka sral, tudiz motka nebude serizena. Skoc s tim nekam do dobryho servisu, at ti to postelujou, jinak budes travit sezonu s hlavou v dlanich.
Přesně tak, podívej se jakou fotku má v avataru NoFear - taky koupil zdechlinu která nejede a pláče z toho, chudák malej lol
Ale s tím servisem bych nečekal - a ať ti jí prolezou skrz na skrz, budeš mít aspoň trochu jistotu, že se ti nerozpadne ve 200+