paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zoufalost u ZX-9R
 
10.7.2008 v 17:20
Dobrý den pánové. Vlastním Kawu ZX 900R rv. 1998
Mám víc problémů, začnu od těch podtsatnějších.
1. Motorku nastartuji, zahřeji a při rozjezdu mi pořád zdechá. Musím tomu dát fakt kotel jako prase a tak tak se to rozjede, jenže mi to během jízdy ještě zdechne a to ne jednou. Ale po ujedá cca 5 km se to srovná a je to v pořádku. Pak jdou rozjezdy v pohodě. Čím to ? kde hledat problém, nejaké tipy mám, ale čekám zda mi je potvrdíte.
2. Nevíte kde by se dala sehnat ta látka na potahování sedadla ? Nejaký prase (předchozí majitel) ho provrtak a dal tam imbus natvrdo skrz sedadlo. Prase zasrany, tohle nermalni člověk nemuže udelat, provrtat potah sedadla. Ocením každou pomoc.
3. Brzdy: Přední kotouče jsou volné, bylo mi řečeno že je to v pořádku, ale nevím, Jsou volné v těch nýtech. Do boku ani vůli nemají, ale spíš dopředu a dozadu. A zadní třmen: je plovoucí, desky jsou sjeté, ale celý třmen má na kotouči hroznou vůli a je úplně volný. Spraví se to až dám nové desky, nebo je to vychozené na těch čepech ? Dík za ready.
4. Řetěz: U předchozí mašiny jsem byl zvyklý napínat s vůlí 2-3cm na řetězu. Kolik se napíná řetěz tady ? To prase mi dená ani příručku nic .... hlavně že mu ležela v garáží, ale prej je kámoše ..... to znám. K čemu mu doma bude. Prodejci jak sviňa.
5. Neznáte nějakou kvalitní stránku s technickejma datama na ZX-9R rc. 98 ..... díky moc

Doufám že mi tady někdo pomůže, jsem z nové mašiny trochu zklamaný díky všem. Vojta.

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:27 | Nahoru | #1
zkus se zeptat kluků na kawa.flexible.cz (www.kawa.cz - forum).

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:28 | Nahoru | #2
Proc jsi takovou hajtru kupoval prosimte?
1. muze byt 1001 veci, nikdo ti pres net najisto neporadi
2. zajdi k calounikovi
3. predni plovouci kotouce maji mit vuli 0,3 mm axialne. Radialne takrka nulovou. Jestli maji znatelnou, pak vymenit, prenytovani casto nepomaha. Jestli to vymenis, tak pak rozdelej brzdice a dukladne ocisti a vylesti pistky a vymen teneni vcetne stiracich krouzku, to je casta pricina toho problemu s kotouci. Byvaly majitel pri vymene desticek zatlaci pistky i s nalepenym bordelem zpet a pak nektere visi a na kotouc pusobi tlak nerovnomerne.
4. retez bude podobne, presnejsi info najdes na netu vcetne manualu. Kontaktuj uzivatele BubrakZX10R urcite ti poradi
5. Bubrak take

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:31 | Nahoru | #3
se ZX9 ti pomuzu, na ni nedam dopustit, problem motorky je v podstate jen s tema rozjezdama

ja mel takovy rozjezdy jak pises pokud sem nechal otevrenej sytic, ta motorka je trochu zvlastni v tom, ze sytic staci mit zaplej tak 10 vterin, pak ho stahnout a vyjet uz s vypnutym, nemas teda zaplej sytic ?

ty kotouce a brzdice sou podle me v pohode
vule retezu ma byt 2.5-3.5 cm, nezapomen ze po dotazeni kola se vule jeste trochu zmensi

servisni manual je tady (anglicky)
http://bubrak.musichall.cz/docs/manuals/

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:31 | Nahoru | #4
jj prijde mi jako sebevrazda koupit takovou moto... ma to cenu pro cloveka co se v tom vyzna, dokaze lecos sehnat, dost o tom vi... v pripade ze ji dostane za "hodne peknou" cenu...

tady mi naky prodavam moto, ale je kamose... trosku smrdi.. viz dalsi detaily...

ja bych do toho nesel....

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:43 | Nahoru | #5
Tak byla za slušnou cenu, stav je dobrý. Jen mě upozornil, že je potřeba vymenit svíčky a seřídit karburaci. Sytič natáhnu naplno, natočím motor a začnu se oblíkat. Motor se sytičem běží asi 2 minuty, pak ho stáhnu a motoru spadnou hrozně otáčky, nekdy až tak, že umře. Sytič se snažím stahovat pomalu. Jinak motorově je to trhač, nová spojka, velice hezky jede. Jen ty studený straty me mrzí. za manuál velice děkuji, alespon někdo mi pomohl. Dnes dopnu řetěz, vcelku kope. Vyměním zadní desky. Jinak jaký svíčky doporučuješ bubraku ? Já osobně mám dobrý zkušenosti s NGK, ale nevím jaký je tam typ, nebudu kvůlu tomu shazovat nádrž. Poradíš mi prosímtě ? Velice děkuji ;)

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:49 | Nahoru | #6
Tak odpoved znam jen k bodu 1: dela to to kurvitko

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 17:58 | Nahoru | #7
co??jaka hajtra,jak tu všichni pišete...bod 1-seřizeni
zbytek neni žadny problem,plovouci kotouče maji vuli(sice asi minimalni,jak piše Dawe..ale tak stara motorka...)plovouci třmen taky musi mit vuli...s tim sedlem do čalounictvi

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:01 | Nahoru | #8
Když někdo přidělá sedlo tím způsobem,že ho zkrz provrtá a přišroubuje,věř ,že se k té mašince velice dobře choval . Nekoupil bych od něj nic.Neporadím,protože mě to šlape na 1.Držim pěstě aby jsi na to přišel .Jo,až na to přijdeš dej mi vědět čím to bylo,no co kdyby..........

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:02 | Nahoru | #9
svicky sou CR9EK od NKG prip. od Densa jejich alternativa, to se zeptej, tusim ze U24ETR, ja mel v ZX9 oboje a vzdy v pohode

ten sytic zkus stahnout po 10sec, vic uz tomu evidentne dela blbe

no a pak treba pomuze serizeni karburace a ty svicky treba taky

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:05 | Nahoru | #10
Chlapi, dík moc za rady, hned se na to vehnu. Doufám že mě kawasaki nezklame. Díky moc všem, ještě jednou. Jsem vám zavazané. Pro bude mět cestu do prostějova, stavte se na kotel ;). .... ochutnáte moravskó domáci

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:11 | Nahoru | #11
cus ja ji mel 3 roky sice r.v. 2000 ale zaklad je stejnej...

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:13 | Nahoru | #12
Wema> s tim cukanim by to mohlo byt.....mas ji v origo stavu?

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:22 | Nahoru | #13
Já mám z 99 a max. spokojenost, ale jak psal Bubrak, sytič jen na chvilku, pak sice otáčky spadnou, ale měli by držet, případně seřídit karbecy

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:50 | Nahoru | #14
kotouce nech prenytovat, jestli nemaji ryhy, mely by byt ok, ale na volnejch se taky da jezdit, me litaly asi +- centak (a prezil jsem 2 roky)

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:55 | Nahoru | #15
Hlavně opatrně...

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 18:56 | Nahoru | #16
Nepředpokládám že by ta ZX-9 měla 25kw že?

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 19:34 | Nahoru | #17
no už sem něco odzávodil v autech a na motorce svatej taky nejsu ale brzdy jsou základ at´máš 10kw nebo 110kw tlumiče a brzdy by měly být oo.k tím víc na mašině a jak tady čtu že někdo přežil 2 roky tak bacha aby to nebyly třeba 2týdny :\

určitě bych si nedělal hlavu z motoru ten se dá popravit ale tvoji hlavu ti na krk nikdo nevrátí když si ji někde nedobržděním či spříčeným nebo prasklým kotoučem srazíš ja už něco takovýho totiž viděl

Zoufalost u ZX-9R

10.7.2008 v 20:49 | Nahoru | #18
Takže pánové, řetěz jsem dopnul, a parada, pomohlo. Už tak nekope. Zkoušel jsem ji nastartovat za studena s plným sitičem (jinak nechce chytnout-hned zdechne) a nechal jsem ji běžet tak 15 sec. Pak jsem sytič pomalu povolil, nechal jeste chvili bezet, nasedl a rozjel se. Opet a zase zdechla a nasledovalo opetovne dlouhe toceni starteru. Musim domluvit serizeni karbeců a nové svíčky, jinak to asi nemá budoucnost. Dnes jsem se dival na ty kotouče, lítaj tak 1-2mm. Zadní desky by měli přijít zejtra. Motorku dávám pomalu do pucu. Děkuji všem za rady. Vojta

Zoufalost u ZX-9R

11.7.2008 v 00:35 | Nahoru | #19
Wema: s tim chcipanim uz je to divny no, zkus ty karbece a svicky

Zoufalost u ZX-9R

14.7.2008 v 21:01 | Nahoru | #20
Svíčky jsem pořídil NGK CR9EK .... ty 4 mě vyšli celkem na 900,- tak jsem vcelku vyvalil oči ..... budou dobrý ? A co cena, je to normálka ? Dík

Zoufalost u ZX-9R

14.7.2008 v 21:50 | Nahoru | #21

Wema>Svíčky jsem pořídil NGK CR9EK .... ty 4 mě vyšli celkem na 900,- tak jsem vcelku vyvalil oči ..... budou dobrý ? A co cena, je to normálka ? Dík



se máš, moje stojí 1200,-

Zoufalost u ZX-9R

14.7.2008 v 22:22 | Nahoru | #22
Wema> Cena 900 za 4 ks je v pohodě, s NGK nic nezkazíš.
A dej si to seřídit, pak z toho bude konečně super motorka...

Ještě se chci zeptat, kolik si za ní dal, prptože podle toho co píšeš bych za ní dal tak 60 000, víc ani ťuk....

Zoufalost u ZX-9R

15.7.2008 v 08:12 | Nahoru | #23
rači neřeš ceny buď rád že jezdíš lol nebo se zblázníš

Zoufalost u ZX-9R

15.7.2008 v 08:42 | Nahoru | #24
..ty jsi strelec, proboha od koho jsi to kupoval? Priste jdi koupit masinu s nekym, kdo ma bohate zkusenosti jak s masinama, tak s "prodejci"..
Jinak podle toho, co pises, mas masinu od nekoho, kdo na ni z vysoka sral, tudiz motka nebude serizena. Skoc s tim nekam do dobryho servisu, at ti to postelujou, jinak budes travit sezonu s hlavou v dlanich.

Zoufalost u ZX-9R

15.7.2008 v 08:52 | Nahoru | #25

PetrXX>..ty jsi strelec, proboha od koho jsi to kupoval? Priste jdi koupit masinu s nekym, kdo ma bohate zkusenosti jak s masinama, tak s "prodejci"..
Jinak podle toho, co pises, mas masinu od nekoho, kdo na ni z vysoka sral, tudiz motka nebude serizena. Skoc s tim nekam do dobryho servisu, at ti to postelujou, jinak budes travit sezonu s hlavou v dlanich.



Přesně tak, podívej se jakou fotku má v avataru NoFear - taky koupil zdechlinu která nejede a pláče z toho, chudák malej lol

Ale s tím servisem bych nečekal - a ať ti jí prolezou skrz na skrz, budeš mít aspoň trochu jistotu, že se ti nerozpadne ve 200+

Zoufalost u ZX-9R

16.7.2008 v 07:28 | Nahoru | #26
do servisu jdu v pátek .... chlapi, byla za tak dobrou cenu, ze by po ní chytl každej a dkyž do ní narvu 20 000,- tak to bude ve výsledku pořád rozumná cena. Kromě pár drobností ji nic nechybí. S chybama jsem ji kupoval, vedel jsem o nich a byl jsem si vseho vedom, jenze ted je musim resit.

Zoufalost u ZX-9R

16.7.2008 v 10:48 | Nahoru | #27
Wema> Svíčky sis měl objednat přes net Brisk tuším že tam sednou A10S a měl si je za 600 já je jezdím už druhou sezonu a nemám problém. K těm studeným rozjezdům nech si udělat i ventyly kámoš měl na ZZR podobný problém a nakonec se ukázalo že měl nulové vůle na několika ventylech tak to nechal seřídit a šlape jak hodinky samo že zároven nech udělat i ty karbeci a svíce

Zoufalost u ZX-9R

20.7.2008 v 16:19 | Nahoru | #28
zdechání způsobovalo zaseknuté čidlo na stojánku. Byl jsem zvyklý z GS ze motor zdechne hned po zařazení, ale u Kawy motor zdechá až po puštění spojky. Čisdlo jsem opravil ap robém vyřešil. Děkuji.

Zoufalost u ZX-9R

20.7.2008 v 17:03 | Nahoru | #29
jojo, i moje Kawa zdecha az pri pusteni spojky, kdyz nahodou necham sundany stojanek
gratuluju k vyreseni problemu

Zoufalost u ZX-9R

20.7.2008 v 20:33 | Nahoru | #30
gratulace, zajimava ptakovina, me v jednom servisu na ZX9 priskripli kabilek od stojanku pod krytku hnaciho kolecka, muselo se to prepajet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist