globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VTR SP1
 
8.7.2008 v 22:21
najde se někdo kdo má zkušenosti s SP1? CHtěl bych si ji koupit ale nevím jak se kloudně chová a na co si u ní dát pozor. dík

Honda VTR SP1

8.7.2008 v 22:36 | Nahoru | #1
sp2 je lepší

Honda VTR SP1

8.7.2008 v 22:42 | Nahoru | #2
Kamos mel SP-1 a za mesic ji prodal...je hrozne tvrda a rek bych ze na nase silnice docela nevhodna.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR SP1

8.7.2008 v 22:53 | Nahoru | #3
me prave laka zkusit dvouval

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 03:05 | Nahoru | #4
no pokud chceš zkusit dvouvál, tak bych spíš vybral něco více uživatelsky příjemnějšího, VTR-F, TL, RSV....na tom si zajezdíš líp.

Protože SP je opravdu extrém, , kterej by ti příjemný požitek z dvouválce mohl naopak celkem i pokazit, protože bys z toho podvozku byl vytřepaný jak ratlík

Každopádně 2V zkus, je to prostě něco jinýho než 4V

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 10:07 | Nahoru | #5
jj, jak pise Lada.s, 2val je 2val, aneb kvalitu kvantitou nenahradis

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 10:12 | Nahoru | #6
tak tak

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 10:13 | Nahoru | #7
rekl bych ze podvozek je prilis tvrdej na nase silnice, chce to dobrej povrch nebo jako okruhovku... a motorove to moc nejede.. tak nejak se asi pocitalo jako ze je to zaklad na okruhovku a ze majitel stejne koupi HRC kit...

ale pokud te netrapi ze tam nebude 150koni a jezdis jen trasy ktery znas po dobry silnici tak proc ne... me se libi taky...

Xbike: no jako me se libi jak to vrci, ze je s tim legrace, ale ctyrvalec ve stejnym objemu umi vsechno lip:)

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 10:33 | Nahoru | #8
assassin> umi vsechno lip???? s tim bych teda nesouhlasil ...jinak 4val o objemu 1700 neznam....

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 10:39 | Nahoru | #9
Xbike: no dobre, ale treba busa i se 1300 bude i z nuly tahat lip jak MT... nebo tri valce Rocketu, ale to je taky slusnej ulet...

osobne jezdim V2, ale nevim co umi lip nez litrovej ctyrvalec?

MT je krasny, uzasnej zvuk, ale motor z chopera, seriovych 90? koni neni moc na tak tezkej stroj...

no zalezi co od motorky chces, ale co se tyka vlastnosti motoru tak fakt nevim v cem by V2 melo mit navrch...

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR SP1

9.7.2008 v 11:07 | Nahoru | #10
panove panove, nalistujte stranku 362 v zakonech motocyklismu.

Motorka ma mit:

2 kola
2 valce
a kulaty svetlo

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 11:12 | Nahoru | #11
to je z dob 350,ne?

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 11:13 | Nahoru | #12

COMATIK>to je z dob 350,ne?



blbe

Honda VTR SP1

9.7.2008 v 12:32 | Nahoru | #13

medved_bedrich>panove panove, nalistujte stranku 362 v zakonech motocyklismu.

Motorka ma mit:

2 kola
2 valce
a kulaty svetlo


Honda VTR SP1

10.7.2008 v 20:26 | Nahoru | #14
Dvouvál, protože to je potom motorka a né vysavač kříženej s papiňákem!

Honda VTR SP1

10.7.2008 v 20:44 | Nahoru | #15
Jel sem na tom asi 10 km, dost mě to zklamalo. Moc to teda nejelo (929RR - 954RR za podobný prachy od Hondy je větší dělo (hlavně 954) a taky míň žere), strašně tvrdy /ale zaroveň stabilni/ český poježděníčko se to podle mě vůbec nehodí. To už radší RSV 1000 nebo Falco a ještě ušetříš ranec peněz. Aprilka nemá takovej spodek, ale V2 je to taky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR SP1

10.7.2008 v 21:55 | Nahoru | #16
V testu kde se testovala SP1 totalne propadla... absolutne nevstricny cukujaci motor diky spatne odladenemu vstrikovani...jak se pise vyse na silnici k nicemu...SP2 uz je jine kafe

Honda VTR SP1

14.8.2009 v 06:50 | Nahoru | #17
Tady se furt řeší samý nesmysly..Musíš se nejdříve informovat od majitelů, nebo si najít něaký články, zkušenosti..Kdo natom jel 10km nemá co blemcat..A říkám že vše je jen o zvyku, já třeba na SP1ce jezdím dost často ve dvou a nemám stím žádnej problém..Cukatůra? Když máš cit a dostaneš to do ruky tak se naučíš aby to necukalo..Spotřeba v poho 8l/100km..Za prdelí se 929,954 udržíš..Primárně je SP1 dělaná na utáhlejší, pomalejší točky..

Honda VTR SP1

14.8.2009 v 07:07 | Nahoru | #18
SP2 je dělaná více user-friendly a je víc laděná jak motorově,tak podvozkově na bežný silnice..Otom by ti zase ,ale mohl povyprávět jen někdo, kdo obě jezdil..

Honda VTR SP1

7.11.2009 v 10:52 | Nahoru | #19
může mi někdo poradit? Nemáte zkušenost s vidlema SHOWA co má SP1 v základu ale s ohlins vnitřkama? můžu je mít za dobrou cenu a až na horní brýle by pasovaly. Jak je to s tou tvrdostí? Je to opravdu až takový extrém?

(reakce na) Honda VTR SP1

8.11.2009 v 13:42 | Nahoru | #20

illMedvědGuzzin>panove panove, nalistujte stranku 362 v zakonech motocyklismu.

Motorka ma mit:

2 kola
2 valce
a kulaty svetlo


Tak to mám tuplovanou motorku. Něco mám dokonce dvakrát. Dvakrát kulatý světlo a dvakrát dva válce

Honda VTR SP1

8.11.2009 v 13:45 | Nahoru | #21
SP1 nabo 2 je snad jediná Honda co bych moh. Bude dost tvrdá a nepodajná. Sice motor nebude nic extra, ale zas to nebude motorka pro každýho a nepotkáš jich moc. Ze zkušenosti vím, že si i na hodně nepohodlnou motrku zvykneš a jako s každou se budeš muset trochu naučit zacházet. Já bych to zkusil, mít na ní.

(reakce na) Honda VTR SP1

19.4.2010 v 16:00 | Nahoru | #22
z-x-r> Ty jo mám SP1čku po Ducati 916tce a kdybych měl porovnat ucukanost v nižších otáčkách potom je honda proti ducati dost luxus!!! Nemá vůbec ucukaný projev při troše citu s plynem se dá jet vpohodě na 1čku i 2jku. Obě motorky mají otevřený výfuk a filtry, takže by teoreticky měly být minimálně kultivované
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist