globalmoto_kveten





Téma: Metzeler racetec K3
 
8.7.2008 v 21:31
Zdravim.Nazul sem osvedcene Metzeler RACETEC K3 120/70 a 190/50 na svou GSX-R 1000 K5.Na puvodni K6ce sem mel rennsporty a supa.Mate nekdo zkusenost s timto pneu i z okruhu protoze tam se s nima chystam hned co to pude.
Předchozí
1 2
Následující

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 21:56 | Nahoru | #1
Nejezdim je, ale znamy co Metzy jezdi tvrdil ze se jezdi jak v Brnee tak v Moste mekci K2. K3 ani kdyz je horko. Ale jestli nejezdis moc rychle, tak je to stejne jedno

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 22:05 | Nahoru | #2
No jo jenze K2 potrebuje delsi dobu na zahrati a to se mi tezko v beznem provoze bude darit nez jak na okruhu.Proto sem zvolik K3ky sou navrzene na rychle prohrati smesi v beznem provoze!

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 22:12 | Nahoru | #3
Aha, ja myslel ze to mas na okruh. No tak na silnici bych se s touhle smesovkou vubec nebal, jedine co ti bude hrozit bude ploska na stredu a tu zase vykompenzujes tim okruhem ne

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 22:14 | Nahoru | #4
Burdez> Bych řekl, že naopak. K2 jsou měkkčí na nižší teploty, takže i prohřátí by mělo bejt rychlejší. K2 Metz je podobný jako SC2 od Pirelli a neznám nic spolehlivějšího na silnici za sucha, než tohle.. Hodíš dvě vlnky na rovině za garáží a je to zahřátý

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 22:30 | Nahoru | #5
JASNY TAK SEM TO PUVODNE UVAZOVAL STREDY V BEZNEM PROVOZE A BOKY ZLISKAT NA OKRUHU. ME BYLO PRAVE RECENO ZA K0 AŽ K2 SOU JEN A POUZE NA OKRUH A POUZE K3KY SOU HOMOLOGOVANY PRO BEZNY PROVOZ A Z TOHO I ODPOVIDAJICI RYCHLEJSI PROHRATI SMESI.K2KY SEM JESTE NEZKUSIL ANI.MOZNA BY STACILO DOKOUPIT NA OKRUH K PREDNI K3CE ZADEK K2 190/55 R17

Metzeler racetec K3

8.7.2008 v 23:06 | Nahoru | #6
Jo a abych nezapomnel Metzeler Racetec vyhraly v testu nad Pirelli supercorsa PRO Tak bacha lol A to si nedelam řit!

Metzeler racetec K3

9.7.2008 v 21:44 | Nahoru | #7
jezdil jsem SC2 od Pirelli a ted mám K2 v bežným provozu i na okruhu a K2 se mě zdají lepší ale ta smes se zahřeje okamžitě v běžným provozu cca 3km a jsou ted mám nachytanou sadu Michelin power race tak postupne zkouším všechno...

Metzeler racetec K3

9.7.2008 v 21:50 | Nahoru | #8
Jezdím K2 a jsou super...

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3

21.3.2010 v 17:47 | Nahoru | #9
Zdravím... Už je to nějaká doba, co se Metz Racetec K3 jezdí. Viděl jsem ji i obutou na CEC1 a CEC2 u některých letců, ale bohužel jsem se nezeptal na info se spokojeností. Jezdím osobně Metz Racetec K1, K2 nebo Metz Racetec Slick K1,K2 a spokojenost velká. Nicméně Hamlet teď dovezl pěkné sady právě těch K3 za slušný peníz, ale bojím se, aby to na okruhu nebylo moc tvrdé. Tak co, nemáte někdo zkušenosti, nebo doporučení? Díky

(reakce na) Metzeler racetec K3

24.3.2010 v 23:36 | Nahoru | #10
Ratlik> Pozor je velky rozdil mezy Racetec K3 a novejsi Racetec K3 INT.Ty jsem ted dovezl drazsi ale fakt suprove nutno videt.

Priklad: K3 staci, vetsina lidi nevyuzije vlastnosti teto pneu ani na 60% Vetsinou se kasaji jak jezdi supr casy a kdyz reknou ze treba brno 2.35. Tak na to jim staci supersportovni pneu. Pritom jsem se od nich dozvedel ze na tento cas je pneu moc tvrda a ze musi mit K2 Coz je totalni blbost.
Kouknete jen na to foto a popisek.
Racetec K3 INT

Moto pneu Racetec K3 INT
Výrobce Metzeler

Interact Technolgie: nejnovější patentovaná technologie pro nejlepší čas na silnici či na závodní dráze

* Systémově navinuté ocelové struny s předpětím od středu pláště do boků maximalizují styčnou plochu v každé zatáčce
* Nová generace nízko-termoplastické směsy pro rychlé a rovnoměrné zahřátí a větší přilnavost v každé situaci
* Nový kompaktní dezén běhounu redukuje odtrhávání a napomáha kontrolovanému rozložení přenosu trakční síly při progresivním průjezdu zatáčkou
* Směs K3, precizně navržená pro specifické podmínky "ostré" silniční jízdy je ideální volbu pro opravdové jezdce

Naposledy editováno 24.03.2010 23:38:43

2 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3

24.3.2010 v 23:44 | Nahoru | #11
Ja bych volil K2. Jezdim 2.18 2.19 a v K3ce uz bych nemel tu jistotu gipu. Uz jen ta psychologie ze mam tvrdsi smes mi nedovoli zkouset rychlejsi a rychlejsi nalet do zatacky...

Naposledy editováno 24.03.2010 23:51:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 07:54 | Nahoru | #12
Burdez> tvrdsi smes ti zase da drive a pozvolneji najevo ze ztraci adhezi. Mekci je nesmlouvava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 10:21 | Nahoru | #13
Dawe02> Ok na okruhu te s tim chci videt kdyz to obhajujes....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 10:23 | Nahoru | #14
Burdez> Kdepak Metzeler, ja uz mam nasmlouvane Micheliny PowerOne. Ale mam samo i nekolik zadnich "C"

Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 10:32 | Nahoru | #15
No to je fuk. Proste Cečkovou smes neceho.....

(reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 17:17 | Nahoru | #16

Burdez>Ja bych volil K2. Jezdim 2.18 2.19 a v K3ce uz bych nemel tu jistotu gipu. Uz jen ta psychologie ze mam tvrdsi smes mi nedovoli zkouset rychlejsi a rychlejsi nalet do zatacky...



Zrovna v Brně se mis píš osvědčily tvrdší směsi. Mluvím konkrétně o Dunlopu.. Směs 6680 je ideál a i čas jsem měl lepší než na měkký.

Úměru měkká = bezpečná a tvrdá = jistota tlamy bych tady v tomhle případě nehledal

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 18:19 | Nahoru | #17
Sak mi doporucovali smes K1 vsichno do Brna ale ja zvolil K2. K1 se doslova vytrhavala ale K2 upe hladka. Proste parada. K3 uz asi nee.... Mam seriovou moto bez uprav.....

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 19:48 | Nahoru | #18
Tak teď tedy nevím, zkusit, nezkusit? Budou se hodit do "jarního" počasí? Jde mi o první CEC např. či následující závody

Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 20:19 | Nahoru | #19
Jezdim metzky ale K2....výborná guma za dobrý peníze K3 max Brno na předek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 21:19 | Nahoru | #20

Dawe02>Burdez> Kdepak Metzeler, ja uz mam nasmlouvane Micheliny PowerOne. Ale mam samo i nekolik zadnich "C"



Že by konečně další šestnáctapůlkař???????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 21:34 | Nahoru | #21
radi5> kdepak. Sice Power1 a dokonce na Mg rafku, ale porad 17".
Ta lateralni smes me ale laka.... hodne velky skok v technologii imho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 21:44 | Nahoru | #22
Dawe02> Už dělají slicky Power one i v 17"?? Loni psali, že 2010 budou i 17", ale zatím jsem je neviděl. Výhoda je, že kromě zadku i předek můžeš "legálně" otáčet.... Budeš spokojenej - v Brně se vůbec netrhají......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 23:51 | Nahoru | #23

Burdez>.... Mam seriovou moto bez uprav.....



...aproto si myslíš, že neskousne tvrdší pneu jako moje s úpravama?
Já bych řekl, že jsou to divný úvahy a dokud něco nevyzkoušíš, nejde to hned zavrhnout. Nemám s K3 zkušenosti, to musíš ty sám a čas na to máš dobrej, abys byl schopen to posoudit. Ne vždy znamená míň gripu na výjezdu nevýhodu a pomalejší čas...nebo naopak, k čemu ti je extra dobrý grip na nové gumě, když se po 5-8mi kolech markantně změní?? Je mi milejší, když si guma zachová podobný vlastnosti i víc kol, třebaže s o 5% menším "gripem". Stejně to tady nikdo z nás, šmudlů, není schopno pořádně rozpoznat..

(reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 23:55 | Nahoru | #24

Ratlik>Tak teď tedy nevím, zkusit, nezkusit? Budou se hodit do "jarního" počasí? Jde mi o první CEC např. či následující závody



Jde o to, co od nich čekáš. Chceš se hezky svízt v CECu celý den na podobně se chovající pneu po celý den nebo si tam dát svoje maximum (odhaduju díky měkčí pneu tak max. o 1s rychlejší) v jednom - dvou kolech a jít spokojeně domů. Je to na tobě..
Bohatší týmy i v MČR občas používají kvalifikační pneu. A já vím, že takovou stejně neumím využít, takže se do ničeho takovýho ani nehrnu! Ty rezervy jsou jinde..

(reakce na) Metzeler racetec K3

25.3.2010 v 23:59 | Nahoru | #25

radi5>Dawe02> Už dělají slicky Power one i v 17"?? Loni psali, že 2010 budou i 17", ale zatím jsem je neviděl. Výhoda je, že kromě zadku i předek můžeš "legálně" otáčet.... Budeš spokojenej - v Brně se vůbec netrhají......



No tak tohle mě taky zajímá! Kdysi bývaly slicky od Michelin výborný...ale o kolik lepší jsou POWER ONE?? A proč je stále ještě nedělaj v 17"? Vyplývá z toho otom, že PowerONE se vzorkem je teoreticky lepší guma, než aktuálně nabízené slicky 17"?
Taky mi dost otázek v tomhle směru šrotuje v hlavě..

No nic, beru to na sebe a za cenu investice budu porovnávat - referenční budou DUNLOP...a pak dám snad vědět.
Takovýhle vzácný informace, třeba i podložený nějakým testem, totiž nikde nejsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler racetec K3

26.3.2010 v 00:05 | Nahoru | #26

Perňa #81>...Stejně to tady nikdo z nás, šmudlů, není schopno pořádně rozpoznat..



Sam tomu neveris co si rek ;) Ja osobne bych nezahazoval zadnou smes, ani na okruh.... V kazdem pocasi je kazda smes jina, na studenym povrchu sou 2 a 3 smesi vetsinou vyborny ... Aspon z mych zkusenosti
Jinak s pneumatikama je to velka alchymie, jinak to asi nebude

(reakce na) Metzeler racetec K3

26.3.2010 v 00:17 | Nahoru | #27
bezik> Ale tak jasný, že když chci sázet svoje rekordní kola, tak si pneu vybírám a když pán ...DUNLOP dá, tak třeba i ze tří směsí. Loni jsme většinou jeli, co bylo, protože dostupnost některých směsí byla taková, že žádná

Jenže na volný ježdění a CEC bych ty tvrdší nezatracoval. Hold nasadím lehce menší tempo a vono to ve finále bude lepší.

A co pojdeš ty? Matadorky??

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler racetec K3

27.7.2014 v 19:54 | Nahoru | #28
čus, obnovím to tu trochu, mám K3 na R1 kupovaný od hamleta jetý (asi z Brna). Každopádně jsem teď dal poprvý sám Brno a čeká mě v pondělí ještě další 2 jízdy po 25minutách, tak se chci zeptat jestli to ta pravá strana ještě vydrží, vzorek jsem prakticky zahladil a nevím kolik masa pod tím ještě je a hlavně - jestli ta guma má ještě vlastnosti na čas někde kolem 2:30-5
Popřípadě, v případě suchý předpovědi, jestli směrování gumy má význam jen pro odvod vody a dala by se otočit.
Čtyřku na novou gumu mám, ale dávat ji nechci, tahle má uprostřed ještě vzorek do konce sezony a na okruh už se pak nedostanu.
Dík
tu foto
a pro rejpaly po prvním okruhu jsem se byl jednou projet jen na lehko, tak žmolky mám pryč

Naposledy editováno 27.07.2014 19:58:50

Metzeler racetec K3

27.7.2014 v 20:25 | Nahoru | #29
Tak ji otoc 2:30 s ni zajedes s prstem v nose

(reakce na) Metzeler racetec K3

27.7.2014 v 21:02 | Nahoru | #30

fallen píše: čus, obnovím to tu trochu, mám K3 na R1 kupovaný od hamleta jetý (asi z Brna). Každopádně jsem teď dal poprvý sám Brno a čeká mě v pondělí ještě další 2 jízdy po 25minutách, tak se chci zeptat jestli to ta pravá strana ještě vydrží, vzorek jsem prakticky zahladil a nevím kolik masa pod tím ještě je a hlavně - jestli ta guma má ještě vlastnosti na čas někde kolem 2:30-5
Popřípadě, v případě suchý předpovědi, jestli směrování gumy má význam jen pro odvod vody a dala by se otočit.
Čtyřku na novou gumu mám, ale dávat ji nechci, tahle má uprostřed ještě vzorek do konce sezony a na okruh už se pak nedostanu.
Dík
tu foto
a pro rejpaly po prvním okruhu jsem se byl jednou projet jen na lehko, tak žmolky mám pryč


kdo šetří ma za 3
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist