Schema: http://www.mz-b.de/634/634_41a.htm
Já ty futra prostě opatrně rozříznul, pak se dají lehce roztáhnout a jdou dolů samy. Distanční trubka je volná, ta jde stáhnout lehce. Nová futra nasadíš tak, že je nahřeješ v troubě nebo horkovzduškou a za tepla navlíkneš na jejich místo.
jinak s novýma dílama si dost často nepomůžeš - koupil jsem náhradní futra - měly by být ve víc velikostech a trubky taky označený - realita byla taková, že futra v jedný velikosti - a ještě volnější, než ty starý - šly nasadit na tlumič rukou..
olej dej buď motorák, nebo namíchej motorák s tlumičovým. samotnej tlumičovej nedávej, je moc řídkej. přijde ho tam tuším do každý vidle 140ml
při demontáži nemlať na ty šrouby, závit není moc dlouhej a dost lehko se máčkne a takovej závitník neseženeš (něměli ani v nástrojárně ve škodovce)
táta mi kdysi nechával dělat takovej přípravek, kterej se tam našrouboval a přes něj se to sťuklo + zpětně to sloužilo jako vytahovák při montáži. docela šikovná věcička.
a stáhni si dočkala - jsou tam základní postupy údržby + jak co funguje - http://jawamania.in...etail.aspx?techid=65
jo a futra bez speciálního stahováku sundáš jednoduše - nahřeješ plamenem (my dělali pb hořákem) kolem dokola a přes tvrdej dřevěnej špalík sklepneš - když jsi rychlej, stihneš najednou, když ne, musíš nahřívat navíckrát. futro nepotlučeš, takže v případě nouze lze vrátit zpět..
Naposledy editováno 09.07.2008 01:28:32
ted jsem se jen chtel zeptat na ten olej co jsi psal. v jakem pomeru to naredit s motorovým?
http://www.mz-b.de/634/634_41a.htm