Problém byl, že při svých 195cm a 100kg jsem měl hlavu nad světlem a koukal na budíky shora skrz plexi štítku motorky .
Jsou na trhu nějaký sportovnější mašiny, na který se složím? Nehledám supersport, spíš něco jako FZ, Bandit, Hornet, VFR, atd., co trochu víc bzučí a trochu míň fouká.
Dík za tipy...
Pak mě napadá Kawa ZZR 1400 to je mašina pro chlapi...sportceťák...
Naposledy editováno 08.07.2008 10:16:43
abcman>oo.viper.oo> Do litru to neni masina pro poradny chlapy
Jak jsem psal, jde o chlapy podle výšky, nikoliv nároků na výkon.
pepek9> Aprilia
Dvouvál mám a je to super, ale teď mi jde skutečně o 4+ vály.
...
2Karlos a abcman: Na Blackbirda jsem koukl, pěknej koráb, díky za tip, mrknu na to.
2Prda1: na Daytonu kouknu, dík.
2Alda: právě, hlavně mi připadá že ten FZ1 není o nic větší než 6. VFR mám na radaru, nedostatku výkonu se nebojím, půjdu si na to někde sednout.
Dík všem za tipy.
MartinOH>Měřím taky 195 a VFR je super. Jen si kup vyšší štítek, jinak máš všechny muchy nasměrované přímo do ksichtu lol
Po každé vyjížďce vypadám jak mucholapka
Jo, tenhle problém znám, Bulldog nemá praktický žádnou ochranu, takže já su dycky pokrytý od pupku až za uši. VFR je horký kandidát, pokud se na něj pohodlně složím, zatím jsem neměl možnost to zkusit. Podle hodně různých fór to je točivější mašina než Blackbird, což by mi vyhovovalo víc. Nepotřebuju jet na rovině 300, raději si projedu pár zatáček a na to je prý VFR lepší než Blackbird, kterej má snad docela měkký tlumiče.
Dave Reza>Nešetři se a jdi do GSX-R 1000
O šetření nejde, ale vlezu se na to? Je to větší než GSX-R 600? Zrovna jsem četl na Motorkářích ten článek o GSX-R 750, taky moc pěkná, ale... Recenzenti by měli povinně uvádět své tělesné míry
Dawe02>B-King
Jo tak ten je pěknej, ten se mi líbí moc. Ale nezdá se mi že by měl kdovíjakou ochranu před větrem.
oo.viper.oo>
Dawe02>B-King
Jo tak ten je pěknej, ten se mi líbí moc. Ale nezdá se mi že by měl kdovíjakou ochranu před větrem.
Nerekl bys jak ucinne brani pred vetrem. Ja byl velmi prekvapenej ze pri 250km/h jsem mel podobne pocity jako na Sevenfifty pri 150km/h
Zavolej si do Humota a zkus domluvit zkusebni jizdu, pani CHmelarova ti ho snad dokaze obstarat.
oo.viper.oo>MartinOH>Měřím taky 195 a VFR je super. Jen si kup vyšší štítek, jinak máš všechny muchy nasměrované přímo do ksichtu lol
Po každé vyjížďce vypadám jak mucholapka
Jo, tenhle problém znám, Bulldog nemá praktický žádnou ochranu, takže já su dycky pokrytý od pupku až za uši. VFR je horký kandidát, pokud se na něj pohodlně složím, zatím jsem neměl možnost to zkusit. Podle hodně různých fór to je točivější mašina než Blackbird, což by mi vyhovovalo víc. Nepotřebuju jet na rovině 300, raději si projedu pár zatáček a na to je prý VFR lepší než Blackbird, kterej má snad docela měkký tlumiče.
Dave Reza>Nešetři se a jdi do GSX-R 1000
O šetření nejde, ale vlezu se na to? Je to větší než GSX-R 600? Zrovna jsem četl na Motorkářích ten článek o GSX-R 750, taky moc pěkná, ale... Recenzenti by měli povinně uvádět své tělesné míry
Dawe02>B-King
Jo tak ten je pěknej, ten se mi líbí moc. Ale nezdá se mi že by měl kdovíjakou ochranu před větrem.
zbytečně šetřit tělo na nějakým "turistovi" co nejede Na litrový GSX-Ro se vlezeš a není nic lepšího než vlýzt do krámu a projet se na ní ti nezbejvá a pak poznáš zdali ano
Dawe02>oo.viper.oo>
Dawe02>B-King
Jo tak ten je pěknej, ten se mi líbí moc. Ale nezdá se mi že by měl kdovíjakou ochranu před větrem.
Nerekl bys jak ucinne brani pred vetrem. Ja byl velmi prekvapenej ze pri 250km/h jsem mel podobne pocity jako na Sevenfifty pri 150km/h
Zavolej si do Humota a zkus domluvit zkusebni jizdu, pani CHmelarova ti ho snad dokaze obstarat.
Díky vstřícnému přístupu Humota Brno(děkuji) jsem měl možnost si minulý týden B-Kinga projet a nezklamal. Objel jsem si kolečko - Svatopetrskou, Hněvkovského, dálnice, Vídeňská, Heršpická, Zvonařka a zpět do Humota.
Úžasnej podvozek, tlumič řízení tak akorát, nemusel jsem se s ním přetahovat jako na staré GSXR600 K3. Super motor a brzdy, začal jsem opatrně na režimu B a zastavit jsem měl možnost až na semaforu na Heršpické, tak jsem až tam kopl A, změna byla okamžitá, exploze výkonu na jemné otočení plynem. Ochrana před větrem je ok, rozhodně dramaticky vyšší než má můj buldoček a geometrie umožňuje lepší přilehnutí.
Zkrátka, B-King mě naprosto učaroval.