Kousek jsem se svezl na GSX650F a na CBF600S. Obojí jede pěkně ale jel jsem jen kousek a to se prd pozná.Dost podstatná veličina pro mě jako důchodce je spotřeba.Uvítám jakékoli osobní zkušenosti a rady
U mne to dopadlo (při téměř totožných požadavcích) takto:
Nová ER-6N, model 2007 - 139 000,- (akce na jaře)
Nosič monorack + plotna M5M + nosiče bočních kufrů PLX445 ... cca 6200,-
Topcase Givi E370 - cca 2800,-
Boční kufry V35N - oba za 9000,-
Celkem tedy zavazadla za 18000,-
S motorkou - 157 000,-
Spotřeba je 4 - 4,5 l/100 km.
Charakter dvouválce je prima.
Ochrana před větrem by byla lepší u modelu F.
Nádrž na 15 litrů stačí.
Váha motorky zvládnutelná (suchá 173 kg).
Servis ve Vrbově ulici nebo u Halbicha v Horních Měcholupech.
Cobra357>Děkuji za názory. Já ale potřebuji na motorce taky cestovat a tak naháče vynecháme Jde mi vážně jen o informace a posouzení výše jmenovaných motocyklů.Žádnej Ital mi do baráku nesmí
já bych na tvym místě šáhnul po GSX-F .... je to sportovnější, takže se s tim dá vyblbnout víc, než s CBFkou
A přitom je to konstrukcí pořád bandit a ne klasický GSX-R, takže cestování bych se natom vůbec nebál. Znám lidi co i na ZX10R jeli do řecka, takže cestovat se dá navšem.
předminulý číslo čmn se tomu věnovalo. Porovnávali tam právě CBF600 a tu suzuki. Já už jsem to asi zpacifikoval, ale snad to někdo bude ještě mít.
Naposledy editováno 07.07.2008 17:22:38
Cobra357>No s cenou GSX650F jsem se s kufry Givi(2x35 a 1x 49l) dostal na cenu 176 000,- Nic výhodnějšího jsem zatím u tohoto modelu který mě právě přitahuje nejvíc (netuším kolik žere) nedostal
A ty kufry tě vycházejí konkrétně na kolik? Případně odkud? (link) Díky z info..meti>Cobra357>Děkuji za názory. Já ale potřebuji na motorce taky cestovat a tak naháče vynecháme Jde mi vážně jen o informace a posouzení výše jmenovaných motocyklů.Žádnej Ital mi do baráku nesmí
já bych na tvym místě šáhnul po GSX-F .... je to sportovnější, takže se s tim dá vyblbnout víc, než s CBFkou
A přitom je to konstrukcí pořád bandit a ne klasický GSX-R, takže cestování bych se natom vůbec nebál. Znám lidi co i na ZX10R jeli do řecka, takže cestovat se dá navšem.
předminulý číslo čmn se tomu věnovalo. Porovnávali tam právě CBF600 a tu suzuki. Já už jsem to asi zpacifikoval, ale snad to někdo bude ještě mít.
Já to mám, takže jestli chceš, naskenuju.. Ale vyšla z toho lépe ta Suza.
Vím co píšu.
A ochrana před větrem se dá řešit i na naháčovi, neřku-li, že ER-6F je parádně zakapotovaná.
Cobra357>No ta váha mě taky poněkud děsí.Poslední dobou jsem jezdil jen lehkonohá endura Jenže mě se ta Kawa prostě nelíbí. Já jsem holt už starší pán a tyhle nový tvary ( a nejen u Kawy) mě způsobují žaludeční nevolnost
my tomu s kámošem říkáme HMYZÍ DESIGN - my už to dojezdíme s kulatým světlem lol lol
Byl jsem ve čtvrtek ve Vrbovce a stál tam venku skoro nový Triumph Bonie.
Nádhera.
Kulaté světlo.
Linky na nádrži.
Louže oleje pod motorem.
No prostě klasika lol lol lol
Já se do ER-6N taky musel nechat dotlačit. Ale dnes už mi zbytek světa přijde (až na výjimky) strašně fádní a usazenej.
Už to asi dojezdím na tom hmyzím designu
650ccm>Sedro> To efko má odporně konzervativní až slimáckej vzhled
lol lol lol
Ale ten vejFuck dole je špica. Nepřekáží kufrům, nehřeje do zadku, nepálíš podrážky - prostě ideální řešení.
Nemáš náhodou nějaký fotky sebe nebo synátora na ER6ce? Chtěl bych vidět, jak na tom vypadá normální člověk (184 cm)
Jinak konzervativní desing je fajn
No - já mám 178 cm a je mi akorát. O moc větší člověk se na to nevejde. Záleží samozřejmě na posazu. Nohy mám v pohodě, řídítka by mohla být trošku širší, jako spolujezdec jsem se neodvážil za nikoho sednout lol lol lol Ale žena posez vzadu moc nechválila. Synova kočka je spokojená, ale ona zase nemá srovnání.
Chtěl jsem celokapotáž a ER-6f se mi hrubě nelíbí, nemůžu si pomoct, nějak mi to z fotek a videa (naživo jsem neviděl) připomíná ty kapotáže, co jsme si jako kluci dělali na Jawy 350...
BTW: Pokud se ti nelibi kapotovany bral bych Horneta nejspis ,podle mne je urcite lepsi nez Bandit ve verzi 600 a co se Endur tyce ,myslim ze Varadero se dela v 600 a nebo jak tu bylo zmineny - Raptor . Neznam ji ,ale rika se ,ze je to dost dobrej stroj ...
CarrierOfDeath>Tohle jsem resil taky . Rozhodoval jsem se pro motorku co ma sportovnejsi krev a schopna cestovat . Primo jsem vybiral CBR 600F (PC-25 nejmin ,nakonec byl sance vzit 31cku) a ZZ-R 600 . Pokud nechces vylozene motorku se kterou by si jen chtel litat po prdeli ,myslim ze Kawa Spatna neni a prislusenstvi na ni je ,ale vic sportovnejsi se mi zda to CeBeRko ...
BTW: Pokud se ti nelibi kapotovany bral bych Horneta nejspis ,podle mne je urcite lepsi nez Bandit ve verzi 600 a co se Endur tyce ,myslim ze Varadero se dela v 600 a nebo jak tu bylo zmineny - Raptor . Neznam ji ,ale rika se ,ze je to dost dobrej stroj ...
650ccm>Cobra357> Jen tak mimochodem - důchodče. Rozdíl v suché hmotnosti mezi Banditem a ER-6 je zhruba 40 kg. Když na to nabalíš tři kufry a tankvak ... tak si předplať v domově důchodců posilovnu, protože až budeš někde v campu na trávě potřebovat couvnout, tak ani všechny důchodkyně z okolí Tě nevytlačí.
Vím co píšu.
A ochrana před větrem se dá řešit i na naháčovi, neřku-li, že ER-6F je parádně zakapotovaná.
BTW: K tý váze ,už jsem ji měl plně osazenou váhově i s tandemem (400kg) a může říct ,že couvnout si trošku když jsem potkal známýho a pak jsem chtěl odjet byl porod . Nepomohlo mi ani to ,že jsem byl nohou pokrčenou v koleni na zemi
Moje Kawa suchá váží 173 kg.
Tvůj V-Strom má suchou hmotnost 194 kg (s ABS 197)
Bandit má 216 kg.
Ty rozdíly za jízdy nebo při stání na asfaltu moc nepoznáš. Ale "cestovatel" většinou zajíždí do kempů, odstavuje mašinu na krajnice a tak. Tam ty kila mohou člověka přeprat.
To je fakt jen a jen na Tobě.
Postup jsem Ti doporučil - www.givi.cz - tam "Moje moto" - a koukat se, čím vším lze miláčka dovybavit a co to stojí.
Mně se třeba líbí MT-03. Byla i za slušnou cenu. Na lítání kolem komína ideál. Ale dovybavení na dovolenou špatné - nedáš boční kufry.
No - a já si myslím, že motorka má mít dvě tváře - blbnutí a cestování. Základ je (podle mne) lehký naháč nebo cenduro - a k tomu dobré cestovní dovybavení (nosiče, kufry, štítek), které lze vždy snadno sundat.
Pokud jsi endurák - což něco jako nová Transalpka, Tenerka, Versys, V-Strom, ....