globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litr nebo sestka
Haj, chtel bych poradit s vyberem, uz sem byl rozhodnutej pro zx10r 04-05, ale ted sem na vazkach esli teho litra nebo radeji nejakou novejsi sestku (zx6r, r6, daytona 675 r.v. kolem 07), jezdil sem setkove cebro (starsi eFko) 3 sezony.
Nejsem zrovna ten kerej musi met maximalku 300, ale zas nechci aby me kazde na rovince ujel, nebo proste natrh prcku pri kazdym vyjezdu, coz se me stavalo prave na cebru.
R6 se me libi, ale pre cca do 8tis. se ji nechce, daytona je krasa, ale nevim esli by stihala a o kawe teho moc nevim, gsxr se me designove moc nelibi (tim se nechci nikeho dotknout ).
No zx10r porad tak nejak vede, ale moja s tim neni moc spokojena bo sem po crashi (nic vazneho, proste sem nedobrzdil zatacku, moje chyba).
Proc vlastne uvazuju o sestikilu - bo jezdim rad zatacky a u nich to bude s ovladatelnosti asi jinde...
Thx za rady, zkusenosti (spolehlivost, jizdni vlastnosi, spotreba provoznich kapalin a tak...)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:35 | Nahoru | #1
pokud nechces aby ti po dalnici ujizdeli ochcafky v TeDeIcku musis jit do litra...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:43 | Nahoru | #2
assassin: ale ale... to jsou silná slova
Podle mě je ideální volba (když vybíráš jenom supersporty) CBR 600RR, lehoučká, výkonná, ovladatelná, krásná. co víc si člověk může přát.

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:44 | Nahoru | #3
L
I
T
R

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:44 | Nahoru | #4
daytona 675 z sestek, jinak desitku a o chlup starsi

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:45 | Nahoru | #5
sestka bude v zatackach rychlejsi, ale litr je ten spravnej kompromis (mezi 600 a 1400 samozrejme lol )

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:46 | Nahoru | #6
assasin má pravdu.... 6ka je pro děti... jedině litr

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:46 | Nahoru | #7
běž do kawy zx10r když sa ti líbí a chceš ji,jak píšeš že nejsi ten co nemusí za každů cenu maximálku 300 km/h,ale výkon na litrovi možeš využit i jinak např.při krizovce,má to vetší zátah,myslím že tahá už od spodu,spolehlivá myslím že se dá říct že je i když sní nemám zkušenost,tak i tak si myslím že je,podle toho co mám o ni přečteno,atd,no a když nechceš aby tě předjíždali sráči v autě tak je tu jediná možnost,jedině litr

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:46 | Nahoru | #8
Jdi do sestky... pokud se se sportovni sestkou naucis a pojedes sam, litr ti neujede. Sestka je lehci na ovladani, nehrozi ti klouznuti zadniho kola pod plynem jak u litru a v neposledni rade je spotreba gum a dalsich veci na litru proste vetsi stejne jako jeho porizovaci cena. Ja mam ted litra a muzu s klidem rict, ze sestka by me stacila a naklady na provoz bych mel taky nizsi... toz tak

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:48 | Nahoru | #9
Elvis.> zdražujou ti ropu co? drahej benál, drahá guma...

ideální volba je kolo

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:50 | Nahoru | #10

Elvis.>Jdi do sestky... pokud se se sportovni sestkou naucis a pojedes sam, litr ti neujede. Sestka je lehci na ovladani, nehrozi ti klouznuti zadniho kola pod plynem jak u litru a v neposledni rade je spotreba gum a dalsich veci na litru proste vetsi stejne jako jeho porizovaci cena. Ja mam ted litra a muzu s klidem rict, ze sestka by me stacila a naklady na provoz bych mel taky nizsi... toz tak



dobrej plk... pokud pojedes se sestkou tak ze ti litr neujede (nakej prizdisrac pilot btw) tak to bude zrat stejne (spis vic) a gumy pujdou k sipku taky stejne jak na tom litru... na litru mizi gumy o to vic o kolik vic jede... kdyz na to ma majitel....

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:50 | Nahoru | #11
o ropu nejde... spis ty gumy a to ze kdyz se chce clovek relativne bezpecne adrenalinove povozit, tak jede na okruh a to sou pak ty vydaje taky jinde

Ale moje osobni problemy tu asi probirat nechcete A pokud jo, tak smula, pze ja ne

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:51 | Nahoru | #12

Troyt>assassin: ale ale... to jsou silná slova
Podle mě je ideální volba (když vybíráš jenom supersporty) CBR 600RR, lehoučká, výkonná, ovladatelná, krásná. co víc si člověk může přát.



co víc si přát ? přece LITR

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:51 | Nahoru | #13

kaCZer>Elvis.> zdražujou ti ropu co? drahej benál, drahá guma...

ideální volba je kolo



kolo z teska.... mam ted na kole micheliny DH16 AT .. kus za 1200,- snasou tak asi vikend tvrdeho jezdeni.. trenink + DH zavod....

:)

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:53 | Nahoru | #14

Troyt>assassin: ale ale... to jsou silná slova
Podle mě je ideální volba (když vybíráš jenom supersporty) CBR 600RR, lehoučká, výkonná, ovladatelná, krásná. co víc si člověk může přát.



no ovladatlena, lehoucka... jo na okruh to jde.. ale v beznem provozu kde jdou i dlouhe rovniky a dalnici to holt nema kone...

BTW na cbf600s by stacila fobie v HTTP....

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:53 | Nahoru | #15

assassin>kaCZer>Elvis.> zdražujou ti ropu co? drahej benál, drahá guma...

ideální volba je kolo

kolo z teska.... mam ted na kole micheliny DH16 AT .. kus za 1200,- snasou tak asi vikend tvrdeho jezdeni.. trenink + DH zavod....

:)



Když bys ty prachy radši utrácel za ropu

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:54 | Nahoru | #16

assassin>Elvis.>Jdi do sestky... pokud se se sportovni sestkou naucis a pojedes sam, litr ti neujede. Sestka je lehci na ovladani, nehrozi ti klouznuti zadniho kola pod plynem jak u litru a v neposledni rade je spotreba gum a dalsich veci na litru proste vetsi stejne jako jeho porizovaci cena. Ja mam ted litra a muzu s klidem rict, ze sestka by me stacila a naklady na provoz bych mel taky nizsi... toz tak

dobrej plk... pokud pojedes se sestkou tak ze ti litr neujede (nakej prizdisrac pilot btw) tak to bude zrat stejne (spis vic) a gumy pujdou k sipku taky stejne jak na tom litru... na litru mizi gumy o to vic o kolik vic jede... kdyz na to ma majitel....



Nevim co je na tom za plk. Pokud pojedete do max. 200 coz beru jako normal na nase silnice pokud nejsi dalnicni strelec, tak s tim litrem ujedes sestce o par zanedbatelnejch metru

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:56 | Nahoru | #17

assassin>Troyt>assassin: ale ale... to jsou silná slova
Podle mě je ideální volba (když vybíráš jenom supersporty) CBR 600RR, lehoučká, výkonná, ovladatelná, krásná. co víc si člověk může přát.

no ovladatlena, lehoucka... jo na okruh to jde.. ale v beznem provozu kde jdou i dlouhe rovniky a dalnici to holt nema kone...

BTW na cbf600s by stacila fobie v HTTP....


A delaji taky fabie ve WWW? Kdyz uz jsouv HTTP? lol

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:57 | Nahoru | #18

Elvis.>assassin>Elvis.>Jdi do sestky... pokud se se sportovni sestkou naucis a pojedes sam, litr ti neujede. Sestka je lehci na ovladani, nehrozi ti klouznuti zadniho kola pod plynem jak u litru a v neposledni rade je spotreba gum a dalsich veci na litru proste vetsi stejne jako jeho porizovaci cena. Ja mam ted litra a muzu s klidem rict, ze sestka by me stacila a naklady na provoz bych mel taky nizsi... toz tak

dobrej plk... pokud pojedes se sestkou tak ze ti litr neujede (nakej prizdisrac pilot btw) tak to bude zrat stejne (spis vic) a gumy pujdou k sipku taky stejne jak na tom litru... na litru mizi gumy o to vic o kolik vic jede... kdyz na to ma majitel....

Nevim co je na tom za plk. Pokud pojedete do max. 200 coz beru jako normal na nase silnice pokud nejsi dalnicni strelec, tak s tim litrem ujedes sestce o par zanedbatelnejch metru



no hele 200 je na dalnici nebezpecna rychlost... to tam fakt jezdi sluzebni oktafky vic....

a jako kolem 120 koni fakt staci tak na tu jizdu do 200 to mas pravdu... ale to je konecna... to fakt dneska jezdi kazdy druhy auto...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:57 | Nahoru | #19
S tim predjizdenim sem myslel jine motky, na plechovkare seru, s tema se nenahanim, kor ne v zatackach, to bych se asi krapet nudil, teda pokud bych se nepotkal treba s WRXem nebo tak...
Jinak kera z tech sestek by vychazela tak nejlip (daytona, r6, zx6r) a proc. Bo r6 je mazec na vrchu, spodek prej nic moc, daytona krasnej design, kawa me tak nejak proste laka...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:58 | Nahoru | #20

kaCZer>assassin>kaCZer>Elvis.> zdražujou ti ropu co? drahej benál, drahá guma...

ideální volba je kolo

kolo z teska.... mam ted na kole micheliny DH16 AT .. kus za 1200,- snasou tak asi vikend tvrdeho jezdeni.. trenink + DH zavod....

:)

Když bys ty prachy radši utrácel za ropu



no to je "ceska cenikova cena" ja kupoval za min:) a hlavne pri mym stylu vydrzi doufam vic nez Heinikovy....

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 15:59 | Nahoru | #21
Jožin ví co je pro něj dobré. Jožin má rád pořádnou porci krouťáku. Jožin bere litra.

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:00 | Nahoru | #22
tsivoe my mu radíme dospělý motorky a von se začne rozhodovat nad děckejma...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:00 | Nahoru | #23

Talibanec>S tim predjizdenim sem myslel jine motky, na plechovkare seru, s tema se nenahanim, kor ne v zatackach, to bych se asi krapet nudil, teda pokud bych se nepotkal treba s WRXem nebo tak...
Jinak kera z tech sestek by vychazela tak nejlip (daytona, r6, zx6r) a proc. Bo r6 je mazec na vrchu, spodek prej nic moc, daytona krasnej design, kawa me tak nejak proste laka...



..ty jo hele nevim jestli jezdis nakou jinou ligu.... ale mezi nami normalnimi smrtelniky... si z tebou v zatackach vytre prdku postacka ve sluzebni felicii.... volantem tak aby hvizdaly pneu (hranice smyku) umi tocit kazdej vocas... kdezto dostat na tuhle hranici motorku... to uz je jina...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:01 | Nahoru | #24
No určitě daytona 675. Proti CBR je to uplně na jiné úrovni.Budeš čumět. Teť je naprodej v Prostějově http://www.tipmoto....daytona-675-top.html

Naposledy editováno 03.07.2008 16:02:45

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:02 | Nahoru | #25
kaCZer> kdo rek ze sem se rozhodl, jen z vas pacim informace, sem psal, ze desitka porad vede...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:03 | Nahoru | #26

FiZzeR>Jožin ví co je pro něj dobré. Jožin má rád pořádnou porci krouťáku. Jožin bere litra.



napsal někdo kdo sedlá mrtvolu lol lol lol lol

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:03 | Nahoru | #27
talibanec a na čem teď jezdíš?

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:04 | Nahoru | #28
Jak to tak čtu pánove, tak jsem si asi od vás taký měla nechat poradit

Stejně si vybere to co bude chtít...načíst si o mašinách může to co vy...

já bych brala jedině daytonu...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:04 | Nahoru | #29

assassin>

..ty jo hele nevim jestli jezdis nakou jinou ligu.... ale mezi nami normalnimi smrtelniky... si z tebou v zatackach vytre prdku postacka ve sluzebni felicii.... volantem tak aby hvizdaly pneu (hranice smyku) umi tocit kazdej vocas... kdezto dostat na tuhle hranici motorku... to uz je jina...



No na ecce sem si dal parkrat novou ochcavku a ze by nejak stihal...

Litr nebo sestka

3.7.2008 v 16:04 | Nahoru | #30
Talibanec> Vsechny SS jsou dole mrtvy, protoze jsou delany na to abys tahal jak magor a to jak litr, tak sestka... u litru mas sice vic vykonu v nizkejch otackach nez na sestce, ale ten max. vykon je u vsech 4V sportu (jak u litru tak u sestky)pred omezovacem, takze tocit tocit a zase tocit Jediny sporty co meli trosku spodek jsou ty starsi. Kdyz clovek srovna ZX9R a ZX10R, tak ZX9R ma uzasnej spodek, ale to peklo, co se deje ve vysokejch otackach na ZX10R je zas uplne jinde... samo ze vaha, podvozky a brzdy dou porad dopredu, takze u starsiho sporta pocitej se starsim (slabsim) podvozkem... ale to asi kazdej vi, ze jo

A uz mlcim
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil


TOPlist