Stalo se uz tohle nekomu?
byl s tim v servisu (valmez? nevim) a ti mu rekli, ze az si koupi komplet termignoni se svodama, tak ze to prestane lol stoji to necelych 40 litru..
byl nasrany, tak - ac ze zacatku nechtel - sam steloval neco na tom vzdusniku (jsou tam pry dva sroubky) a hned na prvni pokus to vyslo dobre..
yeuop> servisak v Praze tam taky neco stoural, ale na prvni pokus mu to nevyslo a dal nemel cas, bohuzel. Uvidim za tejeden.
angus>s4r> Mno, kdyz se propletas pres zasekany Udine cestou ze sevisu, kde nikdo nebyl (Italove v lete pres den spi a v noci tanci-je to pravda, potvrzeno), tak se moc zavodit neda. Na kazdym semaforu mi od toho turovani stoupla teplota asi o 10°C, takze sem se skvaril ve vlastni stave. Venku bylo 36°C, motor mel cca 130°.
yeuop> servisak v Praze tam taky neco stoural, ale na prvni pokus mu to nevyslo a dal nemel cas, bohuzel. Uvidim za tejeden.
To byla jen ironie... Jinak když jsem měl ještě SSko, tak ve velkém vedru nebyl problém mít teplotu oleje 140 stupňů...
Tech. pozn: Člověk, který mi dělá servis na moje Ducati, mi taky popisoval, že měl nedávno u sebe zákazníka, který měl stejný problém na monstru. Motor běžel, ale na volnoběh chcípal. Při štelování ventilů potom zjistil, že byla ulomená pomocná přítlačná pružinka na jednom ventilu. Vačka sice ventil vrací zpet svým tvarem, ale je tam ještě jedna malá pružinka u vahadla, která tento ventil více dotlačí do sedla. Tím že byla prasklá, nebylo těsnění dokonalé a to mohlo být jeho příčinou.....
Kontrolka nezhasina, ale s touhle poruchou mi zacala pred startovanim obcas svitit kontolka ridici jednotky. Jednou zhasla az napotreti. To uz sem mel strach, ze nedojedu.
Deje se to je nekdy, kdyz se blbe vzbudi, fakt to ma asi kramy! Monster 620 ten problem nemel.
Dej pak vedet jestli ti to opravili v servisu.
Michal
Multistrada 1000