Má následující dilema: Nikdy na motorce neseděl, vynechám-li babettu někdy v 17-ti. Nikdy neřídil nic, na čem se řadí. Teď je mu třicet a mašinu by rád. Je odhodlanej udělat si papíry. Jelikož má rodinu, trochu se bojí a navíc už dýl pokukuje po nějakym jednoduchym chopperu. Po technické stránce neni zrovna moc zručnej, sundat a nandat kolo, vyměnit olej je tak max. co po něm může člověk chtít. Dokáže běžnou úržbu, ale do motoru se nebude vrtat.
Začínat na nějaký 50-ce ( na kterou má papíry momentálně ) se mu nechce. Má asi 180cm a dobrejch 110kg. Ma fichtlovi by vypadal blbě a sotva by to jelo. To samý by platilo i o 125ce.
A je následující dilema:
- jít do autoškoly a ve třiceti jim říct, že nikdy na ničem nejel. Jak k tomu přistoupí, naučí se tam od nuly ? ( podle mě jo )
Pak koupí mašinu. Nechce do toho vrazit moc peněz, musí koupit všechno - hadry, boty atd. Na mašinu je cca 50 - 60 tis. (+10 papíry +20 hadry, boty +10-20 pojištění a opravy a sme na 100tis. )
- novou 250-ku typu Yuki Vista. Je nová, záruka, ale je to Korejec, bojí se kvality, a je to jenom 250ccm (19kW)
- lehce (2-3roky) starší 250-ku typu Yuki Vista. Sice už neni v záruce, nebo jenom chvilku ještě je, ale dětské nemoci jsou už vychytaný. Jinak to samý jako o kus vejš.
- starší 535ku - Slušnej motor, dostatečnej výkon, ale dost malá motorka. Ale bude nejmíň 10 let stará, závady, opravy a všechno platit.
- starší LS650 - víceméně to samý, jednodušší na údržbu, ale slabší motor (23kW)
něco jinýho, ale co. Poradíte ? Dá se naučit jezdit, zatáčet atd. ja chopperu ? Jeho dosavadní praktické skušenosti na moto jsou velká nula.
Škoda, že tady okolo UL nejsou žádný bazary s moto. Člověk by si na ní aspoň sednul a posoudil by, jestli se na ní vejde, nebo bude muset řešit předkopy a pod. Další věcička, co leze do peněz.
Znám ho už dost dlouho, řek bych, že to má v hlavě srovnaný. Je to pohodář, co bude jezdit do kila i na prázdný dálnici.
Dotaz je myšlen naprosto vážně, potřebujem další fundovaný názor. Necítím se být vševědem, co na všechno dokáže odpovědět. Takže děkuju za Vaše příspěvky.
Jinak mrkni na www.k1400.cz a tam můžeš sosat informace do alelujá
Naposledy editováno 02.07.2008 10:44:43
Pokud si chce sednout na LSko jestli mu padne velikosti, tak neni problem se sejit kdykoliv v UL, preci jen to je kousek a DC-UL podel reky je pekna projizdka
TO Elvis. > Presne. Za tyhle prachy to bude 10-15 stará masina, a do motoru nevidis. Kazdej to nalesti, pretoci tachac a tvrdi, ze nikdy nepadla ani ze stojanku. A pak uz jenom platis. A Yama neni povestna zrovna levnejma dilama ( ktera je ). Neni zrucnost opravit si to sam a prachy dat to do servisu.
http://www.tipmoto.c...3-ls-650-savage.html
http://www.tipmoto.c...5-aquila-gv-250.html
http://www.tipmoto.c...5-xv-535-virago.html
http://www.tipmoto.c.../91926-xj-600-n.html
http://www.tipmoto.c...600-n-diversion.html
Jedině Nko. Neuvrtám ho ani do malinký kapoty. :\
Naučí se, pojezdí a pa rok-dva bude vědět, co dál.
Co vy na to ?
VT600 je hezká, ale slušnej stav mladší 10-ti let je 80+ tis.
Naposledy editováno 02.07.2008 11:18:45
Momentalne sme ve fazi vyberu typu, pak budou papiry, pak hadry a pak masina. Pokud se to stihne este letos, bude to klika.
Naposledy editováno 02.07.2008 12:16:45
O.K. číňany vyřazujem
dekujem za názory, pokud ještě někdo něco připíše, nebudem se zlobit
Co jsem tak listoval netem klidně bych se nebál koupit i starší virago 750, 535 mi přijde malá i když já osobně nejsem žádnej golem (necelej 180) samozřejmě lákavá je i cesta půjčky aspon části ceny a pořídit třeba 1100 virago nebo obdobnej stroj, je to hodně o vkusu.
Přeju šťastnou ruku SVED
Osobně sem si už ustlal a děkuju bohu, že i na 3km cestu sem se pořádně oblík. Byl bych ohoblovanej až na kost.
PetrXX>Heavyrider>
To chce poradny kladivo
Já bych nebyl proti jen peněženka stávkuje a tím mam dost sníženej rozhled, takže koupim něco na rozježdění a pak se uvidí, jinak určitě souhlasím s tím že hadry se daj dohnat postupně, mě ted bude stačit křivák a džíny a pořádný botky a samozřejmě helma pořádný kalhoty chvíli počkaj, pokud člověk nejezdí jak kokot tak se nemá čeho bát a pokud by mě mělo sundat auto tak je jedno v čem sem zamotanej, maximálně by to ovlivnilo dobu za kterou bych z toho vytekl.
/ cruiser myslim na padani z nich moc nejsou.. Samo, ohoblovat si drzku muze clovek po padu z kola, ale uz jen stylem jizdy se riziko minimalizuje.. U techle masin bezpeci co se tyce hader neni tak zivotne dulezity jak u superstportu a ostrych masin (tim nerikam, ze cruiser je absolutne bezpecna masina), ale pokud clovek jezdi kochacku..
Osobne bych do hader na cruiser nevalil zadny extra prachy.
Helma bůra, páteřák dvojku, boty trojku, kalhoty dvojku, bunda trojku a rukavice litr. Dohromady 16ka jako vyšitá. Tak to prostě je. Něco by šlo ušetřit na helmě, ale nevim, jestli zrovna tam bych to moc krouhal.
Je potřeba brát v úvahu, že kámoš nemá zrovna konfekční postavu
Virago 535 je hodně malá motorka pro takovýho chlapa
Savage 650 dtto.
Intruder 800 je lehce větší než 535 ale taky nic moc.
Vycházel z toho rozumně pro tenhle typ postavy minimálně ..
.. Vulkan 800,
.. Virago 750,
a více