globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: HQV TE410e - auto dekompresor
 
14.10.2007 v 22:36
Má tam bejt nebo ne?
Jde totiž o to že tam na něj je na vačce prostor, ale žádnej tam nemam. Měl jsem vytahanej rozvoďák jak starou *****, startovalo to jako víno, na první otočení... Vyměnil jsem rozvoďák a teď má starter problémy otočit s motorem :/

Předem odpovídám: "ano, jsem si jist nastavením rozvodu :D "
Předchozí
1 2
Následující

HQV TE410e - auto dekompresor

15.10.2007 v 06:23 | Nahoru | #1
no podle me by tam bejt mel :) i u ostre potvory je :)

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

15.10.2007 v 12:24 | Nahoru | #2
Hujer>Určitě tam má být,ale možná jsi ho vypustl s olejem.... :puke: P-H

HQV TE410e - auto dekompresor

16.10.2007 v 15:05 | Nahoru | #3
Určitě tam má být bez toho to nenatočíš :(

1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

16.10.2007 v 17:36 | Nahoru | #4
Zajímavý že předtim startovala fakt výborně... :/
Nemáte někdo představu kolik stojí novej?
To je v háji já chci jezdit :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

17.10.2007 v 08:45 | Nahoru | #5
Hujer>Startovala,protože jsi měl na vytahanej rozvoďák jinak načasováno-teď máš větší tlak ve válci a pak to startér hůř zvládá. Ten kolíček seženeš u někoho,kdo dělá husy,z vraku,jestli jde koupit nový extra bez kola nevím. Ale je mi divné,kam by se ztratil-přeci jen je to kus železa...nemáš ho jen přidřený nebo ojetý ??? :/ P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

17.10.2007 v 11:20 | Nahoru | #6
Petr Huska>Opravdu tam vůbec není. Je tam jen vačka s ozubeným kolem.... Po dekompresoru ani stopa... Je možný že tam někdo dával jinou vačku a na dekomresor se už vysra*....
No tak zkusim zaject ke Kotrbovi a zeptat se jestli tam náhodou nějakej nemá...

Ještě otázka, když se teď srovnalo to časování a zvětšily tlaky, je možný že to trošku líp pojede?? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

17.10.2007 v 11:57 | Nahoru | #7
Hujer>Pokud tam někdy dříve byl,tak je díra v kole na 6-tku šroubek a ve výfukové vačce válcová drážka.Jestli tam nemáš drážku,tak se ani nesnaž něco shánět.
Výkon se nijak moc nezmění,jen by to mohlo trochu víc jet ve špičce,ale zase to v nizkejch točkách ztratí trochu na krouťáku,protože se výfukový ventil(a i sací)zavírá dřív. Ale nic moc si od toho neslibuj.P-H.

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

17.10.2007 v 12:16 | Nahoru | #8
Petr Huska>Právě že to tam je, tak sem si nejdřív říkal, že je to asi stejný jako u 610 ale 410 nemá takovou kompresi aby tam musel bejt dekompresor. Pak jsem se zeptal tady a kouknul do manuálu a zjistil že tam musí bejt.... No to bych teda chtěl vědět kterej blbec ho vybrakoval :lol:

2 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

20.10.2007 v 16:54 | Nahoru | #9
ze vam do toho lezu nemohli by jste dat foto jak to ma vypadat? mam TE610E a podtocenej motor divne tuka tak mam podezreni na dekompresor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

20.10.2007 v 22:41 | Nahoru | #10
brzda>Kovové ťukání,které po přidání zmizí-tak to je rozvoďák,minulý týden jsem ho dělal taky. U té 610 E je dekompresor trochu jiný,než u 410 E(610 má závažíčko s pružinkou,410 jen závažíčko,ale trochu větší),takže by to mohla být i ta prasklá pružinka...ale spíš ten řetěz. :P P-H

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

21.10.2007 v 20:39 | Nahoru | #11
brzda>Jo řetízek mi to dělal taky.... *yes* Kolik máš najeto?

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

22.10.2007 v 09:06 | Nahoru | #12
brzda> me to ted zacalo delat take, pritom rozvody se snad delaly pred 6ti tkm, takze uz mozna dnes to otevru a podivam se

1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

22.10.2007 v 18:06 | Nahoru | #13
melo by byt najeto na rozvodaku tak 10tis ale nevim co to bylo za znacku.
AndrejKV-dej vedet co to bylo

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

26.10.2007 v 14:11 | Nahoru | #14
brzda>Já udělal zkušenost s řetízkem DID od D+K Racingu -údajně je to orig.řetízek,ale najedeš na něj sotva polovinu,co na originál (asi nějaká 2. nebo 3. jakost). Toto mi potvrdil i Oťas Kotrba-prý měnil řetízek z D+K po 5 000 km. *no* Prostě není nad originál!!! *yes* P-H

HQV TE410e - auto dekompresor

29.10.2007 v 09:38 | Nahoru | #15
tak jsem to konecne ropitval - a je to retezem, mam take DID, 6t km je na nej asi moc... :|

1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

30.10.2007 v 17:39 | Nahoru | #16
panove jeden lama dotaz, vzdycky jsem mel rozdelanej akorat 2Takt, jak se ten retizek spojuje? je na to nejakej pripravek nebo jina finta?

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

31.10.2007 v 10:27 | Nahoru | #17
brzda>Je tam spojka na zanejtování.... Spojíš, rozlisuješ nejtky(resp čepy)... Já na to měl http://www.motoesho...-/nytovac/14018.html ...

1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

11.11.2007 v 18:07 | Nahoru | #18
a jaký rozvodový řetěz je tedy aspoň trošku kvalitní?

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

11.11.2007 v 18:28 | Nahoru | #19
brzda>DID,ale koupený v Cagivě a ne v D+K Racing.... :P P-H

1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor

11.11.2007 v 19:17 | Nahoru | #20
nemáte někdo zkušenost co je dobré vyměnit když už do toho polezu? najeto cca 20000
(hlavně co se týče vodících plastů rozvoďáku, gufer na ventilech, kroužků.....)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

11.11.2007 v 23:53 | Nahoru | #21
Měnil jsem jen rozvoďák... Známej mi říkal že by nebylo špatný vyměnit kladečky na vahadlech, prej se často u těchhle mašin vydíraj a když se zeserou tak nadělaj hroznou paseku.... Nevim co je na tom pravdy :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

12.11.2007 v 19:40 | Nahoru | #22
Hujer>Já měnil jen rozvoďák,vodítka byly OK,ale praskla mi pružina v napínáku,tak i napínák.A to mám najeto 70 000 km.Když mažeš dobře a nepřejíždíš,tak ta vahadla nehrozí... *yes* P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

12.11.2007 v 21:11 | Nahoru | #23
Petr Huska>Měnim olej po 3000 pro sichr... ;)
On to myslel s tima kladičkama obecně u větších jednobuchů Husqvarna,Husaberg atd... Taky myslim že u éčka to moc nehrozí..

A to si fakt najel 70000km? Bez generálky? Tak to přijmi mou gratulaci, úctyhodnej výkon...
Já mam zatim "jen" 25tis, olej vůbec nežere(kolik naleju, tolik +-vypustim), takže doufám že ještě nějakej ten pátek bude sloužit :D
Jinak napínák už mi prasknul dvakrát, a to jen proto že ten servisák co mi to dělal je vůl... Už si nenechám na moto nikdy šáhnout.... ;)

HQV TE410e - auto dekompresor

12.11.2007 v 21:32 | Nahoru | #24
napinak uz jsem taky menil. prave majitel prede mnou udelal rozvody a chtel na nich co nejvic usetrit takze tam dal nejakej sunt kterej uz je vytahanej. napinak nevymenil takze prasknul ale ten uz mam novej :cool:

kolik tak stoji origo rozvodak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 08:13 | Nahoru | #25
Hujer>A co udělal špatně,že to prasklo? Tam to jde jen ven-dovnitř,případně při blokování mohl strhnout péro...Já ji kupoval novou a tak jsem se vyvaroval tomu,co s tím dělal předchozí majitel...
brzda-orig stojí 2500,-Kč,v D+K Moto berou za ten podřadnej 1500,- *no* P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 09:16 | Nahoru | #26
Petr Huska> ten clocksping v napinaku praska pry docela casto sam od sebe, me se to stalo take normalne za jizdy, da se to i opravit (ta pruzinka prdne vzdy na konci v ulozeni), coz jsem udelal, ale pak jsem pro jistotu koupil novej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 13:57 | Nahoru | #27
AndrejKv>Ja to už také dělal,ale když Ti to péro vyletí,tak máš kolem sebe 20 m planžety a máš zábavu na celé odpoledne... :D P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 16:17 | Nahoru | #28
Petr Huska>Jo vim o čem mluvíš :lol:

ad prasklej napínák - jde o to že jsem jí kupoval s tim že nechám hned udělat rozvody(na volnoběh chrastila)... Bál jsem se na to šahat, tak sem si řekl že bude lepší když to nechám udělat u někoho zkušenýho... Chlapík řekl že rozvoďák je dobrej ale napínák byl prdlej tak dal novej. Po 3000km prasknul znovu, takže zase novej... Ale proč zase prasknul? Zjistil jsem že rozvoďák byl vytahanej jak prase, a měl ho vyměnit už když jsem chtěl. Byl brutálně ožvejkanej a i při uplně vysunutým napínáku měl od vodítka tak 1cm, dokonce ubrousil i jeden šroub co je hned za rotorem zapalka. Bylo to prostě za 5min dvanáct...
Myslim že napínák praskl od rázů co dostával od povolenýho rozvoďáku....
Ještě že už sem se krapet otrkal a vyměnil si ho sám... Už bych moto nikam nedal..

(reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 17:20 | Nahoru | #29
Petr Huska>>
ani govno, za hodku jsem to mel rozebrane, vykoumane, opravene i slozene :)

HQV TE410e - auto dekompresor

13.11.2007 v 18:33 | Nahoru | #30
Hujer: mam to samy. kdyz oddelam krytku a dam sroubovak na sroub, kterym se stahuje pruzina rozvodaku tak je citit razy jako blazen, takze to vypada taky na 5 pred 12tou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist