globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém..lepení pneu
 
1.7.2008 v 13:23
čest..chci se podělit se zážitkem při opravě pneu.poté co sem dojel domů s práznou po cca 2 km tak sem sundal kolo a začal objíždět pneuservisy v okolí...nikdo nemá vyvažovačku a nebo se vymlouvá že je to zakázaný a nikdo mi to neudělá...byl sem vždy odkázán do Boskovic kde mi to bez mrknutí oka udělali za 290kč i s vyvážením-podlepili to zevnitř.čož je asi nejbezpečnější než knoty.tudíž sem najel hafo km a nakonec našel.takže takový jak všichni tvrdí že to udělaj na každým pneuservise není pravda.KaK chlapi dík
Předchozí
1 2
Následující

Problém..lepení pneu

13.7.2008 v 11:59 | Nahoru | #31
Bubrak ZX10R> Zdarr,

prosím tě asi všichni mluvíte o lepení schválených gum, ale co lepení prořezanýho slicu. V pátek jsem to jebl a ted se na mašinu chodim divat do garaže.

Problém..lepení pneu

15.7.2008 v 10:49 | Nahoru | #32

Micekk>Bubrak ZX10R> Zdarr,

prosím tě asi všichni mluvíte o lepení schválených gum, ale co lepení prořezanýho slicu. V pátek jsem to jebl a ted se na mašinu chodim divat do garaže.



Normalne to zalep knotem taky, zadnej rozdil.

Problém..lepení pneu

17.7.2008 v 18:30 | Nahoru | #33
Bubrak ZX10R>

uz to tam mam, mas me na svědomí

Problém..lepení pneu

27.7.2008 v 16:54 | Nahoru | #34
Vzhledem k tomu že pracuji jako mechanik v pneuservisu tak do této diskuze zasáhnu :

Knoty : jsou vyráběny POUZE pro nouzové dojetí do servisu , jelikož při bezpečné opravě pneumatiky musí být vždy demontováná z disku jinak není možné vyhodnotit skutečný stav jejího poškození ! I malý defekt může způsobit poškození kostry či může být pneu poškozena jízdou po měkké pneumatice něž byl defek spozorován a to lze prohlédnout jedině při demontované pneu . Knoty těsní na 100 % asi v každém desátém případě takže pneu je třeba dofukovat častěji ....

Hříbky neboli nýty : jsou profesionálním řením opravy jelikož ucpou otvor obdobným spůsobem jako knoty ale ještě jejich "klobouček" překrývá zevnitř místo defektu a tím zajištuje dokonalé zvulkanizování a obsahuje vrstvu pevných vláken která dokáže spevnit či uplně nahradit poškozenou kostru pneu !

všeobecné se nedopoučuje lepení předních pneu ...

Naposledy editováno 28.07.2008 01:15:04

Problém..lepení pneu

27.7.2008 v 23:53 | Nahoru | #35
moto.cvok> neni cvok umííííííí

Problém..lepení pneu

28.7.2008 v 22:31 | Nahoru | #36

moto.cvok>Vzhledem k tomu že pracuji jako mechanik v pneuservisu tak do této diskuze zasáhnu :

Knoty : jsou vyráběny POUZE pro nouzové dojetí do servisu , jelikož při bezpečné opravě pneumatiky musí být vždy demontováná z disku jinak není možné vyhodnotit skutečný stav jejího poškození ! I malý defekt může způsobit poškození kostry či může být pneu poškozena jízdou po měkké pneumatice něž byl defek spozorován a to lze prohlédnout jedině při demontované pneu . Knoty těsní na 100 % asi v každém desátém případě takže pneu je třeba dofukovat častěji ....

Hříbky neboli nýty : jsou profesionálním řením opravy jelikož ucpou otvor obdobným spůsobem jako knoty ale ještě jejich "klobouček" překrývá zevnitř místo defektu a tím zajištuje dokonalé zvulkanizování a obsahuje vrstvu pevných vláken která dokáže spevnit či uplně nahradit poškozenou kostru pneu !

všeobecné se nedopoučuje lepení předních pneu ...



To, že knoty jsou pouze pro dojetí, uvádějí snad všichni výrobci pneumatik. Já mám knotem lepenou zadní pneu, zatím drží. Když jsem konzultoval se dvěma pneuservisy problematiku výměny za hříbek, tak zástupci obou dvou pneuservisů zcela nezávisle pronesli, že je problém dobře zavulkanizovaný knot vůbec vyjmout tak, aby se nenadělalo ještě více škody. Proto se tě chci optat, jakým způsobem tuto záměnu knot - hříbek děláte? Dík za reakci.

Problém..lepení pneu

28.7.2008 v 23:16 | Nahoru | #37
při výměně knotu za hříbek se knot odvrtá specielním přípravkem .... a ten se používá k opravě i v případě že tam knot nebyl

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 08:38 | Nahoru | #38
Teď řeším stejný problém na cbr 600 zadní guma, po..... malej hřebíček. Jenže guma má najeto cca 1000 km, takže vyhodit jí mi připadá jako rozmařilost, jenže se fakt bojím, když pudu náhodou na max, aby se netrhla nebo něco podobnýho....
motocvoku, dej tip, kam tady v Praze ject, když jí fouknu, tak cca hodinu vydrží.....

Díky

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 09:46 | Nahoru | #39
nejlepší motopneuservis je v Radotíně hned na hlavní za benzínkou ( je tam jediná ) ... Pneuservis Červený - sice konkurnce ale doporučuju jsou nejlepší

vyhazovat takovou gumu je hloupost nech jí zalepit a vůbec se neboj já lepil super corsu i na okruh a v pohodě

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 11:14 | Nahoru | #40
moto.cvok> Takže když na knot se vrtal průměr 4 mm, tak na hříbek se musí odvrtat něco navíc - třeba 6 mm?

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 12:36 | Nahoru | #41
nejpíš také 4 mm je to různé musel bych to vidět

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 12:53 | Nahoru | #42

boš>moto.cvok> Takže když na knot se vrtal průměr 4 mm, tak na hříbek se musí odvrtat něco navíc - třeba 6 mm?



Nemusíš. Pouze tam dáš hříbek o průměru 6 mm.

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 19:23 | Nahoru | #43
Ahoj vsem.
Jelikoz jsem v moto servisu delal nejaky cas a hribky jsme opravovali tak musim rici ze tesnila tak 1/5 z opravenych pneu .Navod a cisteni pneu jsme dodrzovali vice nez striktne.Fakt to nedrzelo.Paradoxne slusne drzela velka cyklozaplata a nejlepsi zkusenost je s knoty.Ted mam na RF 900 opravenou Metzeler Z6 Roadtec.Ujeto jiz 2000km a i v plnem trapu s vysokou teplotou pneu a silnice.Neunikla ani desetina tlaku.
Souhlasim ze pokud se ZR pneu poskodi mely by putovat vice na vychod (v rusku by ji vycpali slamou a uz by letela)
Kony RF

Problém..lepení pneu

29.7.2008 v 23:53 | Nahoru | #44
naposled, kdyz mi lepili gumu, tak prvni hribek netesnil (zkouseno mydlovou vodou nebo cim), tak to sundal, dal tam ten nejvetsi, co mel, bylo to lepsi ale i ten vypadal nejiste, ale nakonec drzel

Problém..lepení pneu

30.7.2008 v 02:36 | Nahoru | #45

kony16091>Ahoj vsem.
Jelikoz jsem v moto servisu delal nejaky cas a hribky jsme opravovali tak musim rici ze tesnila tak 1/5 z opravenych pneu .Navod a cisteni pneu jsme dodrzovali vice nez striktne.Fakt to nedrzelo.Paradoxne slusne drzela velka cyklozaplata a nejlepsi zkusenost je s knoty.Ted mam na RF 900 opravenou Metzeler Z6 Roadtec.Ujeto jiz 2000km a i v plnem trapu s vysokou teplotou pneu a silnice.Neunikla ani desetina tlaku.
Souhlasim ze pokud se ZR pneu poskodi mely by putovat vice na vychod (v rusku by ji vycpali slamou a uz by letela)
Kony RF



prosím tě mohu vědět v kterém pneuservisu jsi dělal že tvrdíš takovej nesmysl ?

Naposledy editováno 30.07.2008 03:01:39

Problém..lepení pneu

30.7.2008 v 02:59 | Nahoru | #46
pokud se při lepení použije správný postup tedy obroušení pneu , odmaštění , nalepání specialním přípravkem a po nanesení vulkanizačního rostoku ( oboustraně ) počká na zaschnutí cca 10min je po řádném přiválečkování spoj naprosto dokonalý ....

háček je v tom že většina servisů tento proces značně skracuje a některé body vynechává uplně pak to vypadá tak jak to vypadá bohužel na neodbornost mechaniků narážím ve všech odvětví pneu branže :\
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist