ps:proto že se spojkou to tam každý prase řadí kdy se mu zachce a na otáčky motoru vs převodovky z vysoka sere.
Naposledy editováno 01.07.2008 13:18:27
Pár desítek diskuzí už tu na to bylo tak zkus pohledat.
btw: převodovku dokáže zničit i mantlák s vymačkáváním spojky takže těm kecům o ničení nevěř. navíc se tu dost často vyskytuje diskuze "je normální kovová rána při řazení dvojky u fazera, varadera atd..." lol
http://www.google.cz...etail&as_rights=
http://www.motorkari...kid=&&pgr=10
(a můžete hádat, která je která strana.. )
Naposledy editováno 01.07.2008 13:48:00
alda82>Sefo> raději nebrat od nikoho nic a koupit si funglovou mašinu 2008,nebo si počkat na 2009.
tak že všichni si kupte nový mašiny pač jsou všechny v hajzlu .co čech to idiot kterej umí akorát kurvit motorky a nic víc!! lol lol lol
tak to sem asi jedinej dement kterej má mašinu v lepším stavu než ji kupoval :o
to Gixero najelo dalsich 20tis km bez problemu, prevodovka je jak vino, jeste ted o vikendu kamos vzpominal kdyz na tom jel, ze to bylo nejsametovejsi razeni co kdy zazil, Suzuki a prevodovky = , jo a ta motorka porad jezdi (stejne jako ta ZX9)
nejlíp se mi řadilo bez spojky s trabim, nalítal jsem asi 900 km než jsem se dokopal dát to do kupy a krom startéru kterej trpěl při rozjezdech to bylo naprosto v poho, bez zubů, hladký jak dětská prdelka lol
štěstí že to bylo překopaný z 6V na 12V a startér původní 6V, jinak by asi ty rozjezdy byly problém lol