globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jiný typ motoru vs. technická
 
29.6.2008 v 09:09
zdravim, mel bych dotaz... mam suzuki gsxr 750 s typem motoru R726 ale v papírech mám R732 .... musim udelat technickou... budu mit velke problemy?? bo v pohode?? ja co jsem koukal na internetu...tak tyhlensty motory r726 a r732 jsou uuuplne stejny...a i do stejnejch ročníku gsxr se davaly.... ale proste to je jiny typovy oznaceni... jeslti nekdo mate s tim zkusenosti,tak pisnete...diky

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 09:22 | Nahoru | #1
čau, podle mě to neprojde, ty motory sice můžou být stejné, ale technik konfrontuje aktuální stav motocyklu s technickým průkazem. Leda že bys měl ještě někde v TP výjimku. Ale zkusit to můžeš. Pokud by to neprošlo, tak v tom případě kontaktuj oficiálního zástupce v ČR a požádej o jeho vyjádření, v kladném případě na základě jeho potvrzení provedeš úpravu údaje v TP na Dopravním Inspektorátu.

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 09:41 | Nahoru | #2
No nevím jak je to s typem ale číslo motoru souhlasit už nemusí protože motor už je jako náhradní díl a může být vyměněn bez změny v TP ( V TP ani číslo motoru snad není)

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 09:42 | Nahoru | #3
mě číslo nekontroloval protože bylo schovany pod plastama (cbr 600) nevim jak je to u gsxr

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 09:45 | Nahoru | #4

Everst72>No nevím jak je to s typem ale číslo motoru souhlasit už nemusí protože motor už je jako náhradní díl a může být vyměněn bez změny v TP ( V TP ani číslo motoru snad není)


je to přesně jak píšeš, číslo motoru souhlasit nemusí, ale typ ano

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 09:51 | Nahoru | #5
jj, číslo motoru už není dávno, ale typ musí sedět.. moje zkušenost asi taková: koupil jsem Suzu GSX600F, při převodu na mou osobu evidenční prohlídka v poho.. pořád svítil baterkou pod ty kapoty a nemoh nic najít, tak mi dal štempl a hybaj.. po roce skončila stk, jel jsem jí obnovit, taky pohoda.. A po dalších 2 letech najednou na stk povídá ten šulin že to nevyhovuje z hlediska evidence.. koukám na něj jako jojo a jako proč? máte tam jiný typ motoruu prej.. v TP bylo snad N714 a já tam měl N716 nebo tak, už přesně nevim.. takže najednou po 5 letech provozu moto nesměla na silnici.. Musel jsem zavolat do Prahe na ofiko zastoupení Suzu, tam mi dle VIN který jsem mu nadiktoval řekl rok výroby, barvu a všeljaký jiný cipoviny a dostali jsme se až k tomu že motor sedí taky.. poslali mi dopis s razítkem a na základě toho mi opravili chybu v TP, prostě se nějaká úřednice (kravka) upsala když to šlo z D papírů na český.. 5 let nic a pak problém.. každopádně to u suzuki stálo bratru myslim 1500kč který šly samo z kapsy mojí.. Ale přístup zastoupení Suzu vynikající, 2 minuty hovoru, bylo vyřešeno a za 3 dny bylo vyjádření ve schránce..

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 10:12 | Nahoru | #6
A když ti to v Suzuki nepřepíšou, tak vem kyselinu a opatrně ty dvě nevyhovující čísla "poškoď", prostě je naleptej aby byly nečitelný, s tím zajdi na úřad, měli by ti dát papír pro stk, kde ti ty čísla legálně vybrousí na ty správný podle techničáku.. Nebo drsnější metoda je nechat je bez úřadu v nějaké velmi specializované autodílně

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 10:18 | Nahoru | #7
ty vole, nejenom že semnou nemluví, on má ještě blbý nápady copak je každej druhej chemik amatér aby si moh doma leptat hliník?

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 10:48 | Nahoru | #8
dva_hrnce> Kdococo s tebou nemluví? Při troše šikovnosti jde všechno... A co už máš nějakou další mašinu?

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 10:55 | Nahoru | #9
však jsem ti psal SZ minulej tejden a nic :)) No mám od loňska tu brevu, efko šlo nedávno za 48tis. do světa :(' A nic jinýho v dohledné době neplánuju, bo su spokojenej jako prase :) No, je fakt že už mi začínaj chybět koně, ale kdybych měl měnit moto při každym takovym pocitu, tak už lítám na buzně v turbu a remcám že to nejede taky, takže už to neřešim :))

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:04 | Nahoru | #10
dva_hrnce> Tak se stav někdy na kus řeči a projížďku, bydlím ve Filipovský, na konci jak je voj. ubytovna, před ní jsou ty nový bytovky, tak v první u ubytovny, se třeba zastav dneska na projížďku

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:16 | Nahoru | #11
hm, dneska se můžu celej den na moto jen koukat nebo jezdit do kolečka po parkovišti kysnu v práci Ale jo, někdy se dohodneme stopro a někam vyrazíme, neni problem, já na tom ted sedim furt kdyz muzu..

hih, hezky jsme tu změnili téma, už vidim ty ohlasy, od toho jsou SZ, nezasírejte tu fórum bukvice..

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:21 | Nahoru | #12
hej paráda!!!díky za rady!! jako no.. první vec co udelam tak bude ta,ze budu volat do tej suzi a zkusim to tam snima domluvit... tech 1500,- klidne za to hold vysolim..nez menit celej motor na to uz nervy nemam :D...moc hadiček na zapojení mnoo a kdyz to nepujde podle suzi... tak druhá varianta to leptání hliníku a kdyz nic takovyho nesezenu...tak vezmu flexu a ty poslední dve čísla proste přebrousim a je to... drzte mi palce...kdyby este nejake napad tak dejte vedet :)) jako jinac já raznice mám... aj i bych to dokazal prerazit...jenze sundavat kyvku a centrál kuli tomu abych se tam vesel s kladivkem a raznicema se mi neceee

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:30 | Nahoru | #13
Váca> Spáchat sundání těch věcí není až takovej problém a hned máš po starostech, ale samozřejmě je lepší ta legální cesta
Dva hrnce>Ok, tak dnešek ne, jinak celej týden jsem v Brně, takže až pak zase příští víkend.

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:40 | Nahoru | #14
ouki, pozdravuj kytičku :))

Váca: pokud tam ten typ patří a máš chybu jen v papírech jako jsem měl já, tak pohoda a máš po starostech.. a jestli ne, tak asi ty raznice :)) Ale taky by se mi to nechtělo rozebírat.. A flexu bych na to nebral, ať to neprobrousíš skrz, 800-stovka glaspapír a ruční práce bude jistější :)) Hlavně at ti to dobře dopadne!

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:45 | Nahoru | #15
jestli nesouhlasi typ motoru, mas jedinou legalni moznost-pozadat o vyjadreni ceskeho zastupce Suzuki. jenze oni ti to schvali pouze tehdy, jestlize se dotycny typ motoru nekdy do te masiny montoval. nikoho nebude zajimat to, ze tam mas jiny typ a vsechno ti funguje

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 11:53 | Nahoru | #16
Eso_Rimmer> No ono to neni tak jisty, me treba na GSX-F o pár let mladší motor povolit nechtěli, i když byl identickej, jen novější výrobní série, tím pádem jiné typové číslo.

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 12:06 | Nahoru | #17
typ motoru musí sedět ,číslo nikoliv, technickou neprojdeš.

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 13:26 | Nahoru | #18
to víím ze ten typ sedet musi a cislo nikoli....jj ale asi ten smirglpapír bude stačit a kdyz to nepomuze... tak pak posledni rada ty raznice no...kazdopadne pockam od sůzi na to vyjadreni a uvidíím no... mno jde o to ..ze co jsem koukal na internet na strance http://www.datsun28...l/Suzuki_Rahmen1.pdf tak tam presne pisou,ze ten typ motoru r726 je v gsxr taky rok 98 a typ motoru r732 je taky v gsxr roku 98 :\ takovej maglajs me prijde ze v tom je... respektive jeden stejnej rok a dva typy motoru.... a ja zrovna mam ten typ motoru kterej nemam v papirech

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 16:19 | Nahoru | #19
to oni Ti řeknou přímo po telefonu co tam má být správně a pokud máš chybu v motorce, tak ten dopis za 1500 ani nepotřebuješ..
Navíc ty motory mohou být (nebo spíš jsou) identické, ale na jednom je jiný typový číslo třeba proto že ta mašina byla určená na nějaký jiný trh (GB, amerika nebo tak) a tady v ČR někdo do papírů napsal typ jakej tam má bejt pro českej trh..
Tohle je třeba piczovina, ale myslim že mi to takhle kdysi někdo vysvětloval..

Jiný typ motoru vs. technická

29.6.2008 v 23:30 | Nahoru | #20

Bludevil>Eso_Rimmer> No ono to neni tak jisty, me treba na GSX-F o pár let mladší motor povolit nechtěli, i když byl identickej, jen novější výrobní série, tím pádem jiné typové číslo.



jestlize to byl naprosto stejny typ motoru, jaky jsi mel v papirech, tak i kdyz byl o par let mladsi, museli by ti to uznat. ale jestli jsi mel jine typove cislo motoru, tak nechapu, proc se divis, ze ti to nechteli uznat...

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 07:27 | Nahoru | #21
právě že mu to neuznají, protože i když je ten motor uplně stejný, má na bloku vyražený jiný typ protože je vyroben o pár let jinde a už tam vzniká problém.. Nebo myslíš že třeba např. bandit 600 r.v. 1996 a r.v. 2001 mají stejné typové označení..? na těch motorech se podle mě za těch 5 let nic nezměnilo, pořád je to to samé,ale může tam být rozdíl v čísle nebo písmenku a pro úřad už je to jiný motor..
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 09:15 | Nahoru | #22

Eso_Rimmer>Bludevil>Eso_Rimmer> No ono to neni tak jisty, me treba na GSX-F o pár let mladší motor povolit nechtěli, i když byl identickej, jen novější výrobní série, tím pádem jiné typové číslo.

jestlize to byl naprosto stejny typ motoru, jaky jsi mel v papirech, tak i kdyz byl o par let mladsi, museli by ti to uznat. ale jestli jsi mel jine typove cislo motoru, tak nechapu, proc se divis, ze ti to nechteli uznat...


Ja se pozastavuju nad logikou: je to zcela identickej motor, naprosto ve vsem. Jen pouziva jiny karburatory. Karburatory nejsou integralni soucast motoru. Jen diky jinym karbecum ma motor jiny cislo. A na tohle mi v Suzuki rekli, ze to nepujde napsat. Tudiz tusis tu "logiku"? Proste zasrana urednicina, nic jineho. Jejich chyba, ted kdyz vim jak logicky to probiha, tak jsem si sehnal kontakt na lidi co ti cisla profesionalne prebouchaj a klidne si tam muzu vrazit motor z B12 na mych cislech. Dekuju urednikum

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 10:13 | Nahoru | #23

dva_hrnce>právě že mu to neuznají, protože i když je ten motor uplně stejný, má na bloku vyražený jiný typ protože je vyroben o pár let jinde a už tam vzniká problém.. Nebo myslíš že třeba např. bandit 600 r.v. 1996 a r.v. 2001 mají stejné typové označení..? na těch motorech se podle mě za těch 5 let nic nezměnilo, pořád je to to samé,ale může tam být rozdíl v čísle nebo písmenku a pro úřad už je to jiný motor..
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)



precti si jeste jednou, co jsem napsal...

jestlize ma v papirech napsano typ motoru napr.WJZ a na masine ma motor WJZ (naprosto jedno, jakeho vyrobniho cisla), zastoupeni vyrobce mu to schvali. ale nemuze cekat, ze kdyz tam bude mit motor treba WJY, ze mu to schvali. co jsi na tom nepochopil?

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 10:16 | Nahoru | #24
Bludevil> to je prote urednickej siml...s tim nic neudelas. da se to samozrejme zaridit jinou cestou, ale clovek, kteremu to treba v budoucnu prodas, se po tobe muze "vozit"...

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 10:28 | Nahoru | #25

Eso_Rimmer>dva_hrnce>právě že mu to neuznají, protože i když je ten motor uplně stejný, má na bloku vyražený jiný typ protože je vyroben o pár let jinde a už tam vzniká problém.. Nebo myslíš že třeba např. bandit 600 r.v. 1996 a r.v. 2001 mají stejné typové označení..? na těch motorech se podle mě za těch 5 let nic nezměnilo, pořád je to to samé,ale může tam být rozdíl v čísle nebo písmenku a pro úřad už je to jiný motor..
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)

precti si jeste jednou, co jsem napsal...

jestlize ma v papirech napsano typ motoru napr.WJZ a na masine ma motor WJZ (naprosto jedno, jakeho vyrobniho cisla), zastoupeni vyrobce mu to schvali. ale nemuze cekat, ze kdyz tam bude mit motor treba WJY, ze mu to schvali. co jsi na tom nepochopil?



já to pochopil celý.. výrobní číslo motoru jako takové už se nikde neeviduje, ani nevím jestli na těch motorech je, takže se bavíme pouze o typu. A chápu že když má v papírech WJZ a v moto WJZ tak neni problem, ptz to sedí.. Já to myslel tak, že motor z bandasky 600 r.v.96 je typ WJZ a uplně stejnej motor (co se výkonu, krouťáku, rozvodů atd.. týká) ale je to rok výroby 98 třeba už může mít označení WJY.. přitom se jedná o motor do šroubku stejnej, jen je na něm prostě vyražený jedno písmeno jinak a už to přes šimla neprojde.. přečti si můj příspěvek na začátku tohoto tématu, měl jsem s GSX600F stejný problém.. ať se tu furt neopakuju..

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 10:31 | Nahoru | #26
dva_hrnce> zacatek jsem necetl uplne cely. reagoval jsem na tvuj posledni prispevek. je to proste tak, jak pises naposledy-co je v papirech, musi byt na masine a je naprosto jedno, nakolik jsou motory identicke.

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 15:09 | Nahoru | #27
jasnýýý no... diky za rady... volal jsem do suzuki...a papir kterej potrebuju...kde je napsano jako ze tenhle motor muzu posadit misto toho co jsem tam mel... tak to mi nevydaj!! :( pac to cislo motoru... je jinaci co me rikal v suzuki a ze ty motory jsou uuuuplne totozne...ale maj proste jinaci nakupní číslo tak mi to nedaj! :((takze to budu resit tim..ze tohlensto cislo zbrousim a vyrazim tam to původní a je to takze diky za rady

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 15:15 | Nahoru | #28

Váca>jasnýýý no... diky za rady... volal jsem do suzuki...a papir kterej potrebuju...kde je napsano jako ze tenhle motor muzu posadit misto toho co jsem tam mel... tak to mi nevydaj!! :( pac to cislo motoru... je jinaci co me rikal v suzuki a ze ty motory jsou uuuuplne totozne...ale maj proste jinaci nakupní číslo tak mi to nedaj! :((takze to budu resit tim..ze tohlensto cislo zbrousim a vyrazim tam to původní a je to takze diky za rady


Vítej do klubu, řekli mi naprosto to samý

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 15:16 | Nahoru | #29
a příště s chutí zase suzuki viď ?? to sou blbci u suzuki v ČR co.. kdyby to nebyla moje srdcovka tak du snad i do kawy

Jiný typ motoru vs. technická

30.6.2008 v 21:16 | Nahoru | #30
presne tak.... a este jednou díks vsem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist