Everst72>No nevím jak je to s typem ale číslo motoru souhlasit už nemusí protože motor už je jako náhradní díl a může být vyměněn bez změny v TP ( V TP ani číslo motoru snad není)
je to přesně jak píšeš, číslo motoru souhlasit nemusí, ale typ ano
hih, hezky jsme tu změnili téma, už vidim ty ohlasy, od toho jsou SZ, nezasírejte tu fórum bukvice..
Váca: pokud tam ten typ patří a máš chybu jen v papírech jako jsem měl já, tak pohoda a máš po starostech.. a jestli ne, tak asi ty raznice :)) Ale taky by se mi to nechtělo rozebírat.. A flexu bych na to nebral, ať to neprobrousíš skrz, 800-stovka glaspapír a ruční práce bude jistější :)) Hlavně at ti to dobře dopadne!
Navíc ty motory mohou být (nebo spíš jsou) identické, ale na jednom je jiný typový číslo třeba proto že ta mašina byla určená na nějaký jiný trh (GB, amerika nebo tak) a tady v ČR někdo do papírů napsal typ jakej tam má bejt pro českej trh..
Tohle je třeba piczovina, ale myslim že mi to takhle kdysi někdo vysvětloval..
Bludevil>Eso_Rimmer> No ono to neni tak jisty, me treba na GSX-F o pár let mladší motor povolit nechtěli, i když byl identickej, jen novější výrobní série, tím pádem jiné typové číslo.
jestlize to byl naprosto stejny typ motoru, jaky jsi mel v papirech, tak i kdyz byl o par let mladsi, museli by ti to uznat. ale jestli jsi mel jine typove cislo motoru, tak nechapu, proc se divis, ze ti to nechteli uznat...
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)
Eso_Rimmer>Bludevil>Eso_Rimmer> No ono to neni tak jisty, me treba na GSX-F o pár let mladší motor povolit nechtěli, i když byl identickej, jen novější výrobní série, tím pádem jiné typové číslo.
jestlize to byl naprosto stejny typ motoru, jaky jsi mel v papirech, tak i kdyz byl o par let mladsi, museli by ti to uznat. ale jestli jsi mel jine typove cislo motoru, tak nechapu, proc se divis, ze ti to nechteli uznat...
Ja se pozastavuju nad logikou: je to zcela identickej motor, naprosto ve vsem. Jen pouziva jiny karburatory. Karburatory nejsou integralni soucast motoru. Jen diky jinym karbecum ma motor jiny cislo. A na tohle mi v Suzuki rekli, ze to nepujde napsat. Tudiz tusis tu "logiku"? Proste zasrana urednicina, nic jineho. Jejich chyba, ted kdyz vim jak logicky to probiha, tak jsem si sehnal kontakt na lidi co ti cisla profesionalne prebouchaj a klidne si tam muzu vrazit motor z B12 na mych cislech. Dekuju urednikum
dva_hrnce>právě že mu to neuznají, protože i když je ten motor uplně stejný, má na bloku vyražený jiný typ protože je vyroben o pár let jinde a už tam vzniká problém.. Nebo myslíš že třeba např. bandit 600 r.v. 1996 a r.v. 2001 mají stejné typové označení..? na těch motorech se podle mě za těch 5 let nic nezměnilo, pořád je to to samé,ale může tam být rozdíl v čísle nebo písmenku a pro úřad už je to jiný motor..
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)
precti si jeste jednou, co jsem napsal...
jestlize ma v papirech napsano typ motoru napr.WJZ a na masine ma motor WJZ (naprosto jedno, jakeho vyrobniho cisla), zastoupeni vyrobce mu to schvali. ale nemuze cekat, ze kdyz tam bude mit motor treba WJY, ze mu to schvali. co jsi na tom nepochopil?
Eso_Rimmer>dva_hrnce>právě že mu to neuznají, protože i když je ten motor uplně stejný, má na bloku vyražený jiný typ protože je vyroben o pár let jinde a už tam vzniká problém.. Nebo myslíš že třeba např. bandit 600 r.v. 1996 a r.v. 2001 mají stejné typové označení..? na těch motorech se podle mě za těch 5 let nic nezměnilo, pořád je to to samé,ale může tam být rozdíl v čísle nebo písmenku a pro úřad už je to jiný motor..
Měl by to tu nějaký mecháno uvést na pravou míru :)
precti si jeste jednou, co jsem napsal...
jestlize ma v papirech napsano typ motoru napr.WJZ a na masine ma motor WJZ (naprosto jedno, jakeho vyrobniho cisla), zastoupeni vyrobce mu to schvali. ale nemuze cekat, ze kdyz tam bude mit motor treba WJY, ze mu to schvali. co jsi na tom nepochopil?
já to pochopil celý.. výrobní číslo motoru jako takové už se nikde neeviduje, ani nevím jestli na těch motorech je, takže se bavíme pouze o typu. A chápu že když má v papírech WJZ a v moto WJZ tak neni problem, ptz to sedí.. Já to myslel tak, že motor z bandasky 600 r.v.96 je typ WJZ a uplně stejnej motor (co se výkonu, krouťáku, rozvodů atd.. týká) ale je to rok výroby 98 třeba už může mít označení WJY.. přitom se jedná o motor do šroubku stejnej, jen je na něm prostě vyražený jedno písmeno jinak a už to přes šimla neprojde.. přečti si můj příspěvek na začátku tohoto tématu, měl jsem s GSX600F stejný problém.. ať se tu furt neopakuju..
Váca>jasnýýý no... diky za rady... volal jsem do suzuki...a papir kterej potrebuju...kde je napsano jako ze tenhle motor muzu posadit misto toho co jsem tam mel... tak to mi nevydaj!! :( pac to cislo motoru... je jinaci co me rikal v suzuki a ze ty motory jsou uuuuplne totozne...ale maj proste jinaci nakupní číslo tak mi to nedaj! :((takze to budu resit tim..ze tohlensto cislo zbrousim a vyrazim tam to původní a je to takze diky za rady
Vítej do klubu, řekli mi naprosto to samý