globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní moto- Freewind versus Deauville
 
26.6.2008 v 14:41
Zdravim,
už si pomalu začínám vybírat moto které bych si chtěl na podzim pořídit a tak vás žádám o předání zkušeností s některými motorkami ze seznamu Měl by to být cesťák a měl bych se nechat sehnat aspoň s 25 KW v TP. budu jezdit víceméně jen po silnici a občas dlouhé výlety s přítelkyní Moto by mělo být od roku 1998 a výše. Do cca 70 tis. Kč

mota mezi kterými vybírám:
BMW F 650 - nevím jestli půjde sehnat v takové cenové relaci a r.v.
Aprilka Pegaso 650 - stejnej motor jako BMW
Suzuki XF 650 Freewind - vzledově moc pěkné moto
Honda Deauville 650 - trošku dražší než Freewind

Ještě by sem určitě patřil Transalp 600 ale ten se mi vůbec nelíbí vzhledem takže toho ne! Pokud sem na některé motorky zapoměl tak prosím připomenout

jinak můj favorit je zatím Freewind a při lepší finanční situaci Deauville

EDIT: zúžení o dvě mota a rozšíření o jedno

Naposledy editováno 26.06.2008 20:27:07
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:02 | Nahoru | #1
Napiš Sinnerovi, on Freewinda má a je docela povídavej, tak on určitě poreferuje :)

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:22 | Nahoru | #2
Pred dvema lety jsem vybiral zhruba z nabidky motorek jako Ty. Nakonec se mi do ruky dostala Honda Deauville 650 a byl jsem sní naprosto spokojení, najezdil jsem sní za rok zhruba 13tis a absolvoval dve dovolene zhruba po 3tis km. Zkus ji taky zaradit do vyberu :)

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:34 | Nahoru | #3
BMW F 650 je krásná motorka - něco jsem si zjišťoval a uživatelů je spokojena, jen nevím jak je drahý u BMW servis :o
Jinak pokud by byl cenově dostupný, tak bych hlasoval pro BMW, Freewind je spíše jen na silnici.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:37 | Nahoru | #4

Mikagen>BMW F 650 je krásná motorka - něco jsem si zjišťoval a uživatelů je spokojena, jen nevím jak je drahý u BMW servis :o
Jinak pokud by byl cenově dostupný, tak bych hlasoval pro BMW, Freewind je spíše jen na silnici.

Originální je hodně drahý. Pro příklad hodina práce je cca. 1500. Ale kdo bude chodit do originálního servisu, že.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:48 | Nahoru | #5
Cagiva Canyon jo, ale verze 500, 600 neíi povedená. Pětikilo jsem měl 3,5 roku a žádná závada nic. Jen benzín do nádrže a jezdit. Teď ho má švagr a stejné zkušenosti.
Aprilia Pegaso super motorka, taky ověřeno. Nebyly s ní problémy, je lepší než Canyon, ale taky dražší.
Ostatní neznám, ale BMW je pěkné, jen to asi bude finančně náročnější.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 15:54 | Nahoru | #6
kawasaki gpz

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 16:04 | Nahoru | #7
možná bych přihodil XJ 600 S, to bezesporu pohodlná motorka na který se delší štreky daj zvládnout. Ale asi sháníš spíš cestovní enduro

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 16:48 | Nahoru | #8
Mládě.Fidži> jj napíšu

Miškin> na Deauville jsem nějak pozapoměl ale jsou trošku dražší :o

Mikagen> stejně budu jezdit spíš jen po silnici

Roubi R1> Cagivu si teda škrtám

Vatak> Diversion taky neni špatnej a je to držák ale moc se mi vzhledově nelíbí

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 16:53 | Nahoru | #9
U tý Kawy bych se malýho výkonu určitě nebál, je to větší pila než ostatní zmíněné...holt dvouválcové srdce...jen na ní máš všechno 2x...
Já osobně budu taky na podzim, nebo na jaře kupovat a vybírám z podobnejch (+mám ve výběru ještě naháče CB750, GSX750)...zatím se nejvíc kloním z endur k Baworu F650.Ale r.v. bych bral 99 a níže...se stříkačkou už prý bývají potíže (a já radši karbíky )

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 17:01 | Nahoru | #10

Bago>U tý Kawy bych se malýho výkonu určitě nebál, je to větší pila než ostatní zmíněné...holt dvouválcové srdce...jen na ní máš všechno 2x...
Já osobně budu taky na podzim, nebo na jaře kupovat a vybírám z podobnejch (+mám ve výběru ještě naháče CB750, GSX750)...zatím se nejvíc kloním z endur k Baworu F650.Ale r.v. bych bral 99 a níže...se stříkačkou už prý bývají potíže (a já radši karbíky )


jj slyšel jsem že kawa je točivější ale přece jen z výběru asi vypadla protože oproti ostatním má holt menší objem a já se chci spíš v klidu povozit než to furt točit lol
a když do Bavora tak taky pod 99 z důvodu ceny oproti stříkačce

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 19:56 | Nahoru | #11
zatím to vypadá že můj výběr budu směřovat spíš k silničnějším motorkám bo budu stejně jezdit jen po silnici

Freewind
+ nižší cena, nižší hmotnost
- jednovál, nižší výkon

Deauville
+ dvouvál, větší výkon, pohon kardanem
- vyšší cena, vyšší hmotnost

obě mota se mi hodně líbí akorát Deauville mi přijde větší a pohodlnější ale obě sem zatím viděl jen na fotkách

jinak by mě zajímalo jestli mají tyto moto nějaké specifické závady? jakou mají spotřebu a servizní intervaly?

tyto otázky směřuju především na současné či minulé majitele takže doufám že mi sem Miškin a Sinner něco přispějí

Naposledy editováno 27.06.2008 09:14:27

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 22:08 | Nahoru | #12
PosMiros> tyvole za ten pravopis bych tě nechal prolítnout
Jinak u mě by byla volba jasná, já jsem jednoválcofil takže Freewind.Deauville se mi upřímně ale vůbec nelíbí a jedinou jeho výhodu spatřuji v tom kardanu.
Jednovál má menší spotřebu a nižší náklady na údržbu.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

26.6.2008 v 23:39 | Nahoru | #13
Z dua Freewind/Deauville bych bez debat volil Deauville.Osvědčený dvouvál z NTV 650,naprosto bezůdržbový kardan a hlavně životnost motoru bude nesrovnatelně vyšší,než starého jednoválce pocházejícího z DR 650.O pohodlí a kufrech v základu už ani nemluvím.
Před mnoha lety jsem byl majitelem NTV 650 což je motoricky stejná motorka a bylo to naprosto bezproblémové soužití.Žádná porucha,jen běžný servis.Koupil ji kamarád a jezdí ji dodnes,což je už nějakých cca 11 let.Na budíku má natočeno hoodně nad 100tis km a stále neví co je to porucha.

Naposledy editováno 26.06.2008 23:59:12

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 07:38 | Nahoru | #14
Bago>kde mám chybu? jen tak sem to prolít očima a nic sem neobjevil
a v čem vidíš nižší náklady na údržbu u Freewinda? mělo by to být stejné, akorát Deauville má pár věcí dvakrát

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:45 | Nahoru | #15
Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:45 | Nahoru | #16

PosMiros>Bago>kde mám chybu? jen tak sem to prolít očima a nic sem neobjevil
a v čem vidíš nižší náklady na údržbu u Freewinda? mělo by to být stejné, akorát Deauville má pár věcí dvakrát

Což takhle vyš(ž)ší

BTW, proč jsi zavrhl Báwo?

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:47 | Nahoru | #17

Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.

Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:50 | Nahoru | #18

Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?


No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru...

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:52 | Nahoru | #19
uplne nestranne ti radim, ber Deauvillka

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 08:59 | Nahoru | #20

Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru...

A kdy se koná?

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:00 | Nahoru | #21

Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?


Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XT

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:01 | Nahoru | #22

Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?
Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XT

Tak mi dej pak vědět.

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:04 | Nahoru | #23

Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?
Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XTTak mi dej pak vědět.


Jasně

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:13 | Nahoru | #24
Na cestovani po ceste radim 4-val = XJ Diversion jak vysity

Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku

Naposledy editováno 27.06.2008 09:16:10

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:18 | Nahoru | #25

No06>Na cestovani po ceste radim 4-val = XJ Diversion jak vysity

Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku

Já bych taky šel do Diversiona. Kardan má i XJ900.

Naposledy editováno 27.06.2008 09:18:52

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:23 | Nahoru | #26
Děděk EV>ono to bude asi těžký sehnat moto s 25 KW :o a Transalpa sem zavrhl i z důvodu ceny a v terénu stejně jezdit nebudu takže nepotřebuju vyšší zdvihy a velký přední kolo

Fidži> báwo sem nezavrhl, docela se mi líbí ale nějak mě to táhne víc k silničnějším motorkám nicméně báwo dále zůstává ve výběru

Heiko> Deauville je můj favorit- vypadá jako pěkná pohodlná cestovní motorka bohužel nevim jestli půjde sehnat s 25KW a je docela drahá

No06> u Yamahy váhám, jinak myslím že 4vál je určitě plus a cena je taky docela pěkná

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:24 | Nahoru | #27
Mládě.Fidži> 600 má taky kardan?

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:26 | Nahoru | #28

No06>Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku


je fakt že mám celkem hluboko do kapsy a tak bych rád spotřebu tak max. do 6 litrů ale když bude menší budu mnohem radši

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:26 | Nahoru | #29

PosMiros>Mládě.Fidži> 600 má taky kardan?

Ta má normoš řetěz. Jinak v německu seženeš skoro vše s 25kW. Stačí obchodníkovi řict. Mě třeba zavřeli Bonsaiku za 150€. U nás to stojí kolem 25000!

Cestovní moto- Freewind versus Deauville

27.6.2008 v 09:29 | Nahoru | #30
Posmiros>Tak píšeš,že na to máš cca 70tis. - to je částka se kterou se dá něco už vymyslet,takže můžeš klidně pokukovat po otevřenejch verzích,teda pokud půjdou seškrtit samozřejmě.A škrcení tědle jednobuchů je záležitostí kolem max 5tis kč.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist