už si pomalu začínám vybírat moto které bych si chtěl na podzim pořídit a tak vás žádám o předání zkušeností s některými motorkami ze seznamu Měl by to být cesťák a měl bych se nechat sehnat aspoň s 25 KW v TP. budu jezdit víceméně jen po silnici a občas dlouhé výlety s přítelkyní Moto by mělo být od roku 1998 a výše. Do cca 70 tis. Kč
mota mezi kterými vybírám:
BMW F 650 - nevím jestli půjde sehnat v takové cenové relaci a r.v.
Aprilka Pegaso 650 - stejnej motor jako BMW
Suzuki XF 650 Freewind - vzledově moc pěkné moto
Honda Deauville 650 - trošku dražší než Freewind
Ještě by sem určitě patřil Transalp 600 ale ten se mi vůbec nelíbí vzhledem takže toho ne! Pokud sem na některé motorky zapoměl tak prosím připomenout
jinak můj favorit je zatím Freewind a při lepší finanční situaci Deauville
EDIT: zúžení o dvě mota a rozšíření o jedno
Naposledy editováno 26.06.2008 20:27:07
Mikagen>BMW F 650 je krásná motorka - něco jsem si zjišťoval a uživatelů je spokojena, jen nevím jak je drahý u BMW servis :o
Jinak pokud by byl cenově dostupný, tak bych hlasoval pro BMW, Freewind je spíše jen na silnici.
Aprilia Pegaso super motorka, taky ověřeno. Nebyly s ní problémy, je lepší než Canyon, ale taky dražší.
Ostatní neznám, ale BMW je pěkné, jen to asi bude finančně náročnější.
Miškin> na Deauville jsem nějak pozapoměl ale jsou trošku dražší :o
Mikagen> stejně budu jezdit spíš jen po silnici
Roubi R1> Cagivu si teda škrtám
Vatak> Diversion taky neni špatnej a je to držák ale moc se mi vzhledově nelíbí
Já osobně budu taky na podzim, nebo na jaře kupovat a vybírám z podobnejch (+mám ve výběru ještě naháče CB750, GSX750)...zatím se nejvíc kloním z endur k Baworu F650.Ale r.v. bych bral 99 a níže...se stříkačkou už prý bývají potíže (a já radši karbíky )
Bago>U tý Kawy bych se malýho výkonu určitě nebál, je to větší pila než ostatní zmíněné...holt dvouválcové srdce...jen na ní máš všechno 2x...
Já osobně budu taky na podzim, nebo na jaře kupovat a vybírám z podobnejch (+mám ve výběru ještě naháče CB750, GSX750)...zatím se nejvíc kloním z endur k Baworu F650.Ale r.v. bych bral 99 a níže...se stříkačkou už prý bývají potíže (a já radši karbíky )
jj slyšel jsem že kawa je točivější ale přece jen z výběru asi vypadla protože oproti ostatním má holt menší objem a já se chci spíš v klidu povozit než to furt točit lol
a když do Bavora tak taky pod 99 z důvodu ceny oproti stříkačce
Freewind
+ nižší cena, nižší hmotnost
- jednovál, nižší výkon
Deauville
+ dvouvál, větší výkon, pohon kardanem
- vyšší cena, vyšší hmotnost
obě mota se mi hodně líbí akorát Deauville mi přijde větší a pohodlnější ale obě sem zatím viděl jen na fotkách
jinak by mě zajímalo jestli mají tyto moto nějaké specifické závady? jakou mají spotřebu a servizní intervaly?
tyto otázky směřuju především na současné či minulé majitele takže doufám že mi sem Miškin a Sinner něco přispějí
Naposledy editováno 27.06.2008 09:14:27
Jinak u mě by byla volba jasná, já jsem jednoválcofil takže Freewind.Deauville se mi upřímně ale vůbec nelíbí a jedinou jeho výhodu spatřuji v tom kardanu.
Jednovál má menší spotřebu a nižší náklady na údržbu.
Před mnoha lety jsem byl majitelem NTV 650 což je motoricky stejná motorka a bylo to naprosto bezproblémové soužití.Žádná porucha,jen běžný servis.Koupil ji kamarád a jezdí ji dodnes,což je už nějakých cca 11 let.Na budíku má natočeno hoodně nad 100tis km a stále neví co je to porucha.
Naposledy editováno 26.06.2008 23:59:12
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.
PosMiros>Bago>kde mám chybu? jen tak sem to prolít očima a nic sem neobjevil
a v čem vidíš nižší náklady na údržbu u Freewinda? mělo by to být stejné, akorát Deauville má pár věcí dvakrát
BTW, proč jsi zavrhl Báwo?
Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.
Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru...
Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru...
Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?
Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XT
Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?
Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XT
Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Mládě.Fidži>Děděk EV>Nevýhoda Freewinda je,že se sem oficiálně vůbec nedovážel,takže sehnat verzi s 25kW je těžký a když se podaří,tak si jí řádně musíš zaplatit.Druhá nevýhoda je ta,že když napíšeš dealerům,jestli jde uškrtit,tak ti polovina napíše,že ano (ceny od 3500,- až 5000,-) a druhá,že to nendé.
Pégo - opět se s 25kW moc nevidí a když jo,tak stará verze.Ty novější občas jsou.Jestli to jde uškrtit nevím,o to jsem se nezajímal.Rozhodně je velký plus design!
F650 - no tu bych bral jen do roku 97.Páč ty novější s tím větším děleným plexi jsou takový divný z pohledu.Motor Rotax jak Pégo,akorát BMW má 4 ventile (podložky) a Pégo 5 ventilů (4 podložky a 1x šroubek)
TA jesli máš prachy,tak ho určitě neodsuzuj jen kvůli vzhledu.Na delší cestování budeš za ten dvouvál rád,v terénu potěší zdvihy a přední 21".Třeba moje Báwo při 100km/h vibruje víc než Doncek.Dědku, když mám teď enduro, můžu přijet na EV?
No určitě,na EV můžeš přijet i na silnci,čopru,skůtru... A kdy se koná?
Ještě se neví ... ale brzo tam bude probíhat srázek TT/XTTak mi dej pak vědět.
Jasně
Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku
Naposledy editováno 27.06.2008 09:16:10
No06>Na cestovani po ceste radim 4-val = XJ Diversion jak vysity
Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku
Naposledy editováno 27.06.2008 09:18:52
Fidži> báwo sem nezavrhl, docela se mi líbí ale nějak mě to táhne víc k silničnějším motorkám nicméně báwo dále zůstává ve výběru
Heiko> Deauville je můj favorit- vypadá jako pěkná pohodlná cestovní motorka bohužel nevim jestli půjde sehnat s 25KW a je docela drahá
No06> u Yamahy váhám, jinak myslím že 4vál je určitě plus a cena je taky docela pěkná
No06>Edit: nehlede na to ze to Pego(a tipuju i ty dalsi jednobuchy) zere jednou tolik co XJ a kdyz si mladas budes setrit kazdou kacku
je fakt že mám celkem hluboko do kapsy a tak bych rád spotřebu tak max. do 6 litrů ale když bude menší budu mnohem radši